Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

nieuwigheden marklin 2008

Gestart door factageklerk, 10 januari 2008, 15:45:31 PM

factageklerk

Heeft hier iemand ergens al gehoord of gelezen wat zij in 2008 gaan uitbrengen? In MSM stond dat er een belgische stomer typ 64 zou uitkomen en de elektrische reeks 25.5 .
 

Anarchy


factageklerk

citaat:
Geplaatst door Anarchy

En de 59 in expo kleuren



welk nummer
 

Anarchy


dgrr57

3 machines hebben die livrei gedragen :
201.001, 201.002 en 201.011 (foto's in nieuwe boek van TSP)

De 201.001 heeft twee verschillenden expo livreien gehad (dak en bogies grijs, daarna zwart).

Daarna heeft TSP  nog 5930 herschillerd in expo livrei met nummer 201.001. Daarna verkocht aan Vennbahn.

Greg

Ik heb de cataloog 2007-2008, en daar staat er in elk geval niks van in.
Ook op marklin.de is er nog steeds niets aangekondigd.

Dus het zal denk ik voorgesteld worden via de zomer/herfst nieuwigheden.

Anders zullen we nog een jaartje moeten wachten denk ik.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

harzfreak

De nieuwe marklin treintjes worden altijd in nurenberg voorgesteld dus nog even wachten.[;)]
Groetjes Maarten

Jurgen

Ik vraag mij af waarom iedereen altijd zo snel wil zijn. Ik ben nog niet klaar met het aankopen van de modellen van 2006 en 2007 en jullie zijn hier al die van 2008 aan't kopen. [}:)]
Heb gewoon geduld. Als er nieuws is, zal je dat hier wel te weten komen.
Als je echt wil weten wat M?rklin brengt, awel, er komen 3 of 4 beperkte reeksen bij onze 20 handelaars ter gelegenheid van 50 jaar TEE. Dit heb ik gehoord bij mijn handelaar. Hij heeft ook gezegd dewelke, maar mijn interesse was ver te zoeken en ik heb dus niet meer geluisterd. All?, en nu allemaal naar 1 van die 20. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

wisselstromer

jurgen
ik wil wel weten welke modellen het zijn
maar volgens mijn handelaar (mss dezelfde) komt er enkel de 59er in expo schildering

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

jurgen
ik wil wel weten welke modellen het zijn
maar volgens mijn handelaar (mss dezelfde) komt er enkel de 59er in expo schildering





Zoals ik reeds zei, ik heb maar half geluisterd. Vanaf het moment dat ik hoor "beperkte oplage" verlies ik mijn interesse. Soms valt dat tegen zoals met de blauwe 23'ers, want die wil ik eigenlijk wel hebben. Maar doorgaans zijn het modellen die me niet interesseren.
Het kan dus goed zijn dat ik zo slecht gehoord heb en dat ik mij vergis.

In ieder geval, ik wacht tot ik iets op papier (of op een internetsite van een betrouwbare winkel) zie staan vooraleer ik het geloof.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

thalysken

Dit is een citaat van de site van hetspoor>>>

"De nieuwe katalogus van

trix EN marklin

IS BINNEN !!!!

Ook de INSIDERS mogen afgehaald worden !!!

(de katalogen en de gratis wagons zijn binnen)"

Lees even heel goed dat onderste zinnetje. Zou het echt kloppen dat je gratis wagons krijgt of is dit een typfout[?]

Alvast bedankt,
Thijs



wisselstromer

wie lid is vd marklin insiderclub krijgt altijd een gratis wagon
dus geen typfout!!
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

thalysken

Ook de kidsclub van marklin? En welke wagon is het deze keer?


Alvast bedankt,
Thijs



thalysken

citaat:
Geplaatst door thalysken

Ook de kidsclub van marklin? En welke wagon is het deze keer?


Alvast bedankt,
Thijs





Niemand[?]

Alvast bedankt,
Thijs



Jurgen

Voor zover ik weet is de 1FC wagen niet gratis voor Insider leden. Wij moeten hiervoor betalen. Onze eigen jaarwagen is gratis. Al is dat een groot woord, want al die "gratis" dingen betaal je gewoon mee met je lidgeld.
Of je de 1FC wagen moet betalen wanneer je lid bent van de 1FC club, dat weet ik niet maar ik veronderstel van wel.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.