Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

controle eurostar

Gestart door thalysken, 29 december 2007, 12:08:08 PM

thalysken

Hallo,

Een kennis van mij gaat met de eurostar op reis. Maar zou graag weten of je echt aan de ingang van de perrons voor de eurostar gecontroleert wordt. Dus als je bv. een scheermes mag meenemen.

P.S.: Hij vertrekt morgen al!:I

Alvast bedankt,
Thijs



ERVIN

Ik heb al meerdere malen met de Eurostar, voor mijn werk, gereisd, en ja, telkens zijn wij gecontroleerd, dat is ongeveer zo als op de luchthavens, dus zonder geldig vervoersbewijs kom je niet op de perrons.

factageklerk

citaat:
Geplaatst door thalysken

Hallo,

Een kennis van mij gaat met de eurostar op reis. Maar zou graag weten of je echt aan de ingang van de perrons voor de eurostar gecontroleert wordt. Dus als je bv. een scheermes mag meenemen.

P.S.: Hij vertrekt morgen al![:I]

Alvast bedankt,
Thijs






Ja , die kans bestaat   door de belgische en britse autoriteiten en moet ten laatste een half uur voor vertrek ingecheckt zijn zeker paspoort(word altijd gecontroleerd) niet vergeten want de britten zijn daar streng op. Ook geen huidieren meenemen tenzij ze gecontroleerd zijn door een dierenarts en mits ze in qarantaine hebben gezeten voor de rest denk ik niet dat er beperkingen zijn
 

jan77

Ja er word zeer goed gecontroleerd vooral in Londen wij zijn een half jaar terug nog geweest met een bevriend koppel en hun kindjes hadden wat snoepgoed gemorst in de handbagage leek wat op een wit poeder meer moet ik niet vertellen zeker ze hebben ze helemaal binnenste buiten gedraait
dus ze kunnen best streng zijn.
Al maar goed ook
Gr Jan

Klaas Zondervan

En je moet opletten dat je altijd bij je bagage blijft. Ik ben eens in Lille Europe op de TGV gestapt, en daar staan waarschuwingsborden dat je niet bij je bagage weg mag lopen. Onbeheerde bagage wordt beschouwd als verdacht, en wordt door een robot opgehaald en in een bunker opgeblazen. Voorzorg tegen terrorisme.