Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Type 12 in metaal ho (Treinshop Olaerts)

Gestart door harzfreak, 20 december 2007, 13:01:33 PM

LockyLuke

#15
citaat:
Geplaatst door SuSke

Wat denk je dan van een dieseltje met een hoop problemen: de 60 en z'n soortgenoten.[;)]



da denk ik niet, Vanbiervliet kondigt deze lok aan in volledig nieuwe ontwikkeling
zal wel een ander model zijn
 

dgrr57

#16
citaat:
Geplaatst door Jurgen


All?, denk denk denk. [}:)] De enige rijdende museumstoomloc van de NMBS misschien? Is er al ooit een model van dit type geproduceerd geweest?



Ja, Jocadis en Olaerts [:)]

janjozef

#17
Het probleem met de stomers van Olaerts is dat ze zo duur zijn, prachtig maar duur

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ERVIN

#18
Niet alleen de stomers zijn er ontzettend duur, ook de pas verschenen Reeks 55, knap machien dat wel, maar mijne ezel blijft geen geld sch...ten!!![:(]

n/a

#19
Hij gaat wel degelijk de type 36 uitbrengen tegen 2009. Dat heeft ie me gisteren zelf gezegd.

janjozef

#20
We kunnen mischien beginnen sparen, maar het zal toch weer 1200? zijn
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

dgrr57

#21
citaat:
Geplaatst door 0220012

Hij gaat wel degelijk de type 36 uitbrengen tegen 2009. Dat heeft ie me gisteren zelf gezegd.



weer ne full metal jacket [:D]

Veel te duur voor mij [:(][:(][:(][:(][:(]

n/a

#22
Nu ik de website van Olaerts nog eens bezie zie ik vanonder staan

Upcoming Products      Date Expected
Type 12 NMBS HO      12/10/2008
   
   Zou hij mss deze type opnieuw uitbrengen?

nohab

#23
Nog twee uren wachten...

Jurgen

#24
citaat:
Geplaatst door nohab

Nog twee uren wachten...



Pff, denkt gij dat Olaerts daarvoor uit z'n bed gaat komen? Zal morgen in de loop van de dag wel online verschijnen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

nohab

#25
Pff, Jurgen, Guido was wel wakker om 00.00 uur, het is de stoom 12 van de NMBS, wat een verrassing, bedankt Kerstman Guido

dgrr57

#26
citaat:
Geplaatst door nohab

Pff, Jurgen, Guido was wel wakker om 00.00 uur, het is de stoom 12 van de NMBS, wat een verrassing, bedankt Kerstman Guido




yessssssssssssssssss. Weer iets voor wat ik niet moet sparen [:D]

13erke

#27
citaat:
Geplaatst door dgrr57

citaat:
Geplaatst door nohab

Pff, Jurgen, Guido was wel wakker om 00.00 uur, het is de stoom 12 van de NMBS, wat een verrassing, bedankt Kerstman Guido




yessssssssssssssssss. Weer iets voor wat ik niet moet sparen [:D]


Zo denk ik er ook over!

n/a

#28
Je ziet Olaerts had ergens op de website een klein stukje vergeten te verbergen zodat ik het toch eerder had kunnen lezen. Nu u zegt dat u niet hoeft te sparen maar ik weet niet of dit model wel even duur gaat zijn als de andere. Er staat niet bij dat ie het in messing gaat laten maken. mss wordt dit model wel door een andere firma gemaakt. Een trein uit metaal zoals deze van marklin kunnen best al voor een prijs rond de 350 euro verkocht worden denk ik.

Ludwig

#29
Ik ben in ieder geval ge?nteresseerd in dit model.
Alleen ben ik een beetje bang voor de prijs.
Over 14 dagen zullen we volgens de informatie op de site van Olaerts  weten wat dit pareltje zal kosten.
Hopelijk valt het wat mee want deze zou ik graag op mijn zien rondrijden.
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2