Type 12 in metaal ho (Treinshop Olaerts)

Gestart door harzfreak, 20 december 2007, 13:01:33 PM

harzfreak

Dit las ik net op de site van treinshop olaerts.

GROTE EINDEJAARS VERRASSING !!!
AANKONDIGING OP KERSTDAG
MIS HET NIET !!!

Het is dus de type 12 in ho geworden , in metaal
Groetjes Maarten

mardelat

#1
Ben onmiddellijk op site Olaerts gaan kijken .. en inderdaad: hij gaat op Kerstdag gans zijnen stock in de fik steken, vandaar die VER-ASSING. Marcel

mardelat

#2
Dat is wel snel, Guido; ik zou zeggen: pientere mensen die ook de forums volgen. We kijken dus uit naar de verrassing op Kerstdag, Marcel

Jurgen

#3
Volgens mij de reeks 44 die eindelijk klaar is. Misschien zijn de 45'ers dan ook eindelijk allemaal voorzien van een nieuwe aandrijving.
Dit lijkt me een niet zo'n slechte gok. Al dacht ik dat dat niet meer voor dit jaar voorzien was. Maar tja, het is dan ook een verrassing en verrast zal ik in ieder geval zijn.
Na kerstmis ga ik eens langs denk ik. Als er geen Fleischmann kortkoppelingen onder de kerstboom liggen heb ik meteen een goede reden om eens langs te gaan. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Arbeco

#4
Inderdaad Jurgen, ik hoop ook dat mijn 45'ers eindelijk de sporen weer 's onder de wielen terug krijgen, want ze zijn nu al zo'n 7 maanden weg.... Volgens mij moeten die straks rijden als n???it tevoren!![?]

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

doomslu

#5
Volgens een mededeling op het franstalige forum zou Guido geschreven hebben dat het gaat om een lang verwachte locomotief...
Ik citeer...

Hallo,

Ce sera une loco d?ja longtemps attendu par beaucuop de amateurs de train

Encore 4 jours

Sign? G.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

#6
En dat zou kunnen zijn?

Peter

#7
Als ik moest gokken zou het een stomer Type 36 zijn. Die was jaren geleden al eens als mogelijk model vernoemd, en het zou dan teven de eerste goederentrein stomer bij Olaerts zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

rixke rail

#8
citaat:
Geplaatst door Anarchy

En dat zou kunnen zijn?



Hle reeks 28 [?]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

LockyLuke

#9
de blauwe reeks 20 van Roco [:D] deze was toch voor eind van 't jaar.
 

arizonageel

#10
ook fout

Het zal moeilijk zijn om het juist te raden  

citaat:
Geplaatst door LockyLuke

de blauwe reeks 20 van Roco [:D] deze was toch voor eind van 't jaar.

 

nohab

#11
Een zesde gratis bij aankoop van vijf ???? Ook met een tombola ???

Jurgen

#12
Als ik nu zeg dat ik het weet en tegen onmiddellijke betaling het antwoord geef op kerstdag.
Dan kan ik met kerstdag meteen bellen naar Guido en het model bestellen met jullie geld. [:D] Dat is nog eens een idee. Storten kan op het nummer... [:p]

All?, denk eens na. Naar welk model is er al jaren zo veel vraag naar dat Olaerts dit model wil produceren? Het zal geen recente loc zijn, want dan kan er nog niet zo lang op gewacht zijn.
Ofwel zal het dus een diesel ofwel een stoomloc worden. Een rangeerdiesel zou kunnen omdat er dan toch enkele kleurstellingen kunnen komen. Maar een stoomloc zou ook kunnen, het zou niet de eerste keer zijn dat Guido met een stoomloc komt.
All?, denk denk denk. [}:)] De enige rijdende museumstoomloc van de NMBS misschien? Is er al ooit een model van dit type geproduceerd geweest?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Peter

#13
Wat de museumstomers betreft heeft Guido al prachtige modellen uitgebracht, nl. de types 1, 10, 12 en 29. De enige die nog ontbreekt is de 53 (wow) Van de meeste diesels bestaan al modellen. De enige die ik nog kan denken is er een uit de 70 reeks (70, 71, 72 enz)
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

#14
Wat denk je dan van een dieseltje met een hoop problemen: de 60 en z'n soortgenoten.[;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.