Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

vraagje over Roco AC locs

Gestart door tom007, 18 december 2007, 15:37:04 PM

tom007

Hallo,

Ik ben vanplan om een loc van roco te kopen. Het gaat over een AC versie. Ik lees ook dat er 2 soorten AC en AC+sound is. Locs die voor AC zijn die geen sound hebben. Hebben die dan een digitale decoder. In de handleiding van de AC lok zit daar een adres instelling? Ik koop altijd marklin locs en daar staat altijd de instellingen van het adres van de loc.


Vriendelijke groeten

wisselstromer

alle ac loks van roco (en van de meeste andere fabrikantne) hebben standaard een digital decoder
de meeste roco AC loks staan standaard op adres 3 en ze bollen allemaal perfect
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Klaas Zondervan

Heb je een specifiek model op het oog?
Dan kan ik wel even in de catalogus kijken wat daar voor bijzonderheden over te melden zijn.

Blausee-Mitholz

De huidige nieuwe AC modellen van Roco hebben een ESU decoder voor multiprotocol. Ze lusten zowel Motorola als DCC.
(Ouderen Roco modellen hadden een Lenz multiprotocol decoder, doorvoor waren er Roco AC modellen analoog met elektronisch relais))

Mvg, Johan

tom007

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

Heb je een specifiek model op het oog?
Dan kan ik wel even in de catalogus kijken wat daar voor bijzonderheden over te melden zijn.




59430 ROCO ~AC Dieselloc NMBS/SNCB 5939 geelgroen

Klaas Zondervan

In de nieuwste Roco cataloog staat deze loc bij de Auslaufmodelle. Adviesprijs 99 euro. Verder staan er geen bijzonderheden bij

doomslu

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

In de nieuwste Roco cataloog staat deze loc bij de Auslaufmodelle. Adviesprijs 99 euro. Verder staan er geen bijzonderheden bij

De werkelijke verkoopprijs schommelt rond de 40 ? 50 euro tegenwoordig. Er zal wel geen super-de-luxe decoder inzitten, veronderstel ik...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Anarchy

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door Klaas Zondervan

In de nieuwste Roco cataloog staat deze loc bij de Auslaufmodelle. Adviesprijs 99 euro. Verder staan er geen bijzonderheden bij

De werkelijke verkoopprijs schommelt rond de 40 ? 50 euro tegenwoordig. Er zal wel geen super-de-luxe decoder inzitten, veronderstel ik...



Voor een digitaal model? Ik denk toch eerder zo'n 60??