Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Verlanglijstje 2008

Gestart door Anarchy, 15 december 2007, 17:37:05 PM

Jurgen

#15
citaat:
Geplaatst door Anarchy

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Misschien kan je zelf ook eens een lijstje noteren Anarchy. [:p]


Voorlopig weet ik nog niet echt goed wat er nu precies voor 2008 voorzien is ... Bvb. het LSM programma slaat op 2008/2009 ... Ik wacht nog even af om een lijstje te maken.



En wij wel ofwa? [:p] Een lijstje maken aan de hand van wat je wel weetis ook mogelijk h?. [;)]

Ik ben trouwens de reeks 21 nog vergeten aan mijn lijstje. En een reeks 20 van Roco in blauwe uitvoering. Een reeks 15 zou ik ook willen hebben. Amai, 'k zal al maar een extra job gaan zoeken zeker, naast die 2 andere die ik al heb. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

erik de noorman

#16
Alle loc's die  uitkomen in TP III + goederen wagons en rijtuigen die me intresseren. Verder een hele hoop wisseldecoders en decoders om uiteindelijk de blokken in mijn baan echt te laten werken.
Waarschijnlijk nog wat 2?hands duits rollend materiaal via ebay DE.(voor de juiste prijs uiteraard)om te verbelgischen.
Nog veel afhaalchinees want ik heb nog veel alluminiumbodemkes nodig om mijn mini diorama af te werken. [:D]


Erik

Kedeng Kedeng

#17
Mijn lijst voor 2007 & langer:

Reeks 13, LSM
Reeks 27, Mehano
Een 41 (misschien nog voor 2007) Mehano

NS 2400, Roco
Class 66 van ACTS (nieuwe kleur) Mehano
G1206 van ACTS (nieuwe kleur) Mehano
Reeks 73, LSM
Reeks 84 LSM

I10 Bardisco LSM
M6 LSM

3x Sggmrss, Mehano

Anarchy

#18
Allez kzal even een poging doen wat ik graag zou willen [:I]

- HLE 1352 + sound (LSM)
- HLE 1502 (LSM)
- HLE 1188 (LSM)
- HLE 1204 (LSM)
- HLE 2151 + sound (LSM)
- HLE 2753 MUX (LSM)
- HV M6 incl. stuurrijtuig zonder GF (LSM)
- HV M5 incl. stuurrijtuig (kan moeilijk anders [:p]) (LSM)
- HV I11 incl. stuurrijtuig (LSM)
- HV I10 (LSM)
- HV BeNeLux incl. stuurrijtuig (LSM)

- HLE 25.5 (M?rklin)
- HLV 64 (M?rklin)
- HLD 59 (M?rklin)

- MW 4193 + sound (Mehano)

- HLE 20 + sound (Roco ism Van Biervliet en Olaerts)

- HLE 1604 (ViTrains)
- HLE 1608 (ViTrains)


En voor de HLR's en MS96 van LSM, die komen hopelijk in 2009!

Lijstje is weer te ambitieus. De aankopen zullen afhankelijk van de volgorde waarin alles zal uitgeleverd worden.

En hopelijk ben ik niets belangrijk in het lijstje vergeten [8)]

Peter

#19
Mijn wensen zijn wat je noemt heel moderaat.

Voor mijn verzameling (vitrinekast)

LSM reeks 18
LSM reeks 13
Mehano rangeerdiesel ???
LSM M6

Voor mijn baan:

HEKI: dennebomen, dennebomen en nog eens dennebomen.
Viessmann straatverlichting (met LED)
Roco Baureihe 24
Trix en/of Brawa (grrrrr) E69 of 169
Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

#20
@eric de noorman, psst Eric niet voort vertellen maar die bakjes kunt ge ook gewoon leeg kopen [:D]

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

erik de noorman

#21
@eric de noorman, psst Eric niet voort vertellen maar die bakjes kunt ge ook gewoon leeg kopen

Jan, dat is maar een grapje als restauranthouder heb ik hier een heel karton staan met nieuwe bakjes. Zels in verschillende diktes.[;)]

Erik

jan77

#22
@tufken
Bedankt tufken voor de richt datum maar het heeft geen haast als ik hem in de loop van 2008 heb ben ik al zeer tevreden
Gr jan

Frank_N

#23
Allereerst wens ik voor iedereen een goed en gezond 2008!!

Mijn verlanglijstje:

-Poligonale locloods van Flm. Of dat mooie model van Heljan kitbashen voor 7,5 graden. Dit laatste nav. een tip van Gerolf.

-Verder een Belgiese N-set met een stoom of diesellocje en wat lokale personenwagens. (is dat nou echt nergens te vinden [?])

-Een oplossing om mijn analoog baantje per pc te besturen (word aan gewerkt)
Groet van Frank

Gerolf

#24
citaat:
Geplaatst door ModelspoorfaN

Dit laatste nav. een tip van Gerolf.
Weer een toevalstreffer geweest, denk ik. Ik herinner me er niets van ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Frank_N

#25
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door ModelspoorfaN

Dit laatste nav. een tip van Gerolf.
Weer een toevalstreffer geweest, denk ik. Ik herinner me er niets van ...



Misschien uw leeftijd, Gerolf? Neen!, geintje: Dit idee bracht je me een half jaar terug ofzo. Ik weet niet meet waar, maar wel op dit forum.....[:o)]
Groet van Frank

mini-bs

#26
hopelijk komende tijd te kunnen realiseren:

*eindelijk eens leven brengen op m'n baantje: afwerken controlepaneeltje en achterliggende elo. > januari
*afwerken van de pont des allemands, nog behoorlijk veel werk > februari-maart
*afwerken van een Kulturhaus (naar een vb in de oostkantons, de parking en de tuin verdienen spoedige afwerking - hooguit nog een paar uur) > tussendoor
*afwerken van een baanwinkeltje (niet veel werk meer: nog een veranda, en de spots op de gevel)
*uitwerken van een computersturing via usb (> da's voor de zomer)
*afwerken van 3 portaalkranen type DEMAG.
*een begin maken met een atoomstijl-station

het jaar zal weer snel om zijn, een deel van dit lijstje wordt allicht ook het lijstje voor 2009 :-)

wat kopen betreft: de stelletjes van Jocadis in rood en groen. En de rest zien we wel als ze komen, de 18 allicht voor heel binnenkort, de 40100 heb ik onlangs gekocht en die is subliem!

En verder wens ik iedereen alvast een vruchtbaar jaar !
 

krispy

#27
voor mij ziet 2008 er als volgd uit :
uit te voeren werken :

- mijn volledige baan in werking krijgen zodat er eindelijk kan gereden worden [}:)][:p]
- perron overkapping maken voor hoofdstation ( naar vb van Gerolf )[8D]
- alle electronica in baan implementeren [}:)]
- klein station opbouwen [:p]
- draaischijf met loods en toebehoren inbouwen [:)]
- verder nog algemeene afwerking[:p]

en hetgeen niet af raakt zal voor 2009 zijn

aankoop van rijdend materiaal :

mehano reeks 26 ( blauwe )[:p]
LSM reeks 18 ( als hij er eindelijk is )[:p]
veel goederenwagens ( heb ik momenteel veel te kort van  )

en verder valt het te bezien wat er uitkomt !!!

Mijn jaartje zit zo te zien weer goed gevuld  , nu nog enkel hopen op 6 juiste cijfers [;)]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Greg

#28
Ik moet eerst nog wachten op de nieuwigheden van M?rklin voor 2008 eer ik mijn lijstje kan samenstellen.
Er is wel al ??n ding duidelijk, de Insider van 2008 zal zeker niet tot dit lijstje behoren.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Anarchy

#29
citaat:
Geplaatst door marklinhobaan

Ik moet eerst nog wachten op de nieuwigheden van M?rklin voor 2008 eer ik mijn lijstje kan samenstellen.
Er is wel al ??n ding duidelijk, de Insider van 2008 zal zeker niet tot dit lijstje behoren.



Wordt het DB?