Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

marklin insiderclub

Gestart door factageklerk, 05 december 2007, 21:04:06 PM

fredvervoort

Ik heb naar Duitsland gebeld en men heeft mij verzekerd dat het mintens vier weken zou duren voor er een juiste zending zou komen.
Afwachten dus.

factageklerk

Wel, zolang ze me niet de juiste versie van het magazine bezorgen betaal ik zelfs de lidmaatschapsbijdrage niet[:(!]Marklin jaagt zijn cli?nteel weg, zie maar op dit forum in de topic van de gottardo dan weet je al genoeg ........
 

Steven86

Ja, ondertussen heb ik ook een brief voor de vernieuwing van het lidgeld gekregen en ik betaal ook niet tenzij het wordt rechtgezet. Ik vind 4 weken echt te lang om zo'n fout recht te zetten.


Steven


vdr

hebben jullie het verschil in de duitse boekjes met de belgische boekjes al gezien ? HetDuitse exemplaar heeft 2x zoveel blz en artikels. Alleen de reclamepaginas en de prijs dat we betalen zijn dezelfde ? Op een vraag via mail en briefwisseling daarover ,zijn we als Belgische clubleden geen antwoord waardig ,geen reaktie, nada.
Gelukkig hebben we onze Nadine en Pascal evan de Marklinclub nog ,hele toffe mensen en steeds te helpen waar ze kunnen!
Ben in mijn gat gebeten door de houding van Marklin duitsand,het kloppend hart van Marklin. Samen als Belgische leden zijn we sterk??? Ik betwijvel het ,veel zullen we blijkbaar van hun omzet ni uitmaken . Hoe kunnen we onze grieven is bundelen
 

Jurgen

citaat:
Geplaatst door vdr

...de reclamepaginas en de prijs dat we betalen zijn dezelfde ? ...


Ik weet niet welke reclamepaginas je bedoelt hoor. Ofwel lees ik er los over, ofwel heb ik een ander boekje. [}:)]
Voor de rest heb je wel een beetje gelijk. De Duitse versie is inderdaad dikker, maar zij hebben dan ook geen apart Insider magazine. Dat hebben wij dan weer wel.
Wat de prijs betreft, die mag van mij ook wat lager. Op enkele jaren tijd is die veel te snel gestegen. Langs de andere kant krijgen we dan nu wel het jaarboek, een DVD en een jaarwagen erbij. Dit was vroeger niet het geval.

Trouwens, die compensatie voor het jaarboek is inderdaad een magere troost. De wagen moet ik niet hebben, de kalender is na een jaar voor de vuilbak en de DVD is alleen Duits, Engels en Frans. Ik zou toch voor de DVD gaan, alleen heb ik nog steeds geen compensatiebon ontvangen. [:(!]
Wie krijgt die compensatie trouwens? Alle Insiderleden of slechts een deel ervan?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

citaat:

Hoe kunnen we onze grieven is bundelen



Simpel , als we nu allemaal ons lidgeld eens niet betaalden en ons lidmaatschap opzeggen[}:)]. Ik vind het wel spijtig voor de medewerkers van marklin Belgi? , want voor alles naar Duitsland ging boden ze de mensen tenminste nog een goede service aan .....
 

Steven86

citaat:
Geplaatst door vdr

hebben jullie het verschil in de duitse boekjes met de belgische boekjes al gezien ? HetDuitse exemplaar heeft 2x zoveel blz en artikels. Alleen de reclamepaginas en de prijs dat we betalen zijn dezelfde ? Op een vraag via mail en briefwisseling daarover ,zijn we als Belgische clubleden geen antwoord waardig ,geen reaktie, nada.
Gelukkig hebben we onze Nadine en Pascal evan de Marklinclub nog ,hele toffe mensen en steeds te helpen waar ze kunnen!
Ben in mijn gat gebeten door de houding van Marklin duitsand,het kloppend hart van Marklin. Samen als Belgische leden zijn we sterk??? Ik betwijvel het ,veel zullen we blijkbaar van hun omzet ni uitmaken . Hoe kunnen we onze grieven is bundelen



Het verschil tussen de nederlandstalige en de duitstalige versie is enorm. De Duitse versie is een echt magazine. De Nederlandse is eigenlijk een flinterdun boekske dat vaak niet verder komt dan de M?rklin eigen producten te beschrijven...

Ik was daaromeen jaar geleden op de Duitse versie omgeschakeld. Maar dat heeft hen niet gestopt om mij ook een franstalige versie te sturen [:(]

Enfin, mijn besluit is al genomen. Ik heb dit weekend het geld van de Insider club 2008 al besteed aan een abonnement op Model Railroader. De dollar staat laag en ik beleef meer plezier aan de model railroader dan aan M?rklin Magazin...
Mij zijn ze kwijt als insider in 2008.

mvg,

Steven

harzfreak

Ik heb vandaag de nederlandstalige eindelijk in bus gekregen .[:p]
Groetjes Maarten

factageklerk

citaat:
Geplaatst door harzfreak

Ik heb vandaag de nederlandstalige eindelijk in bus gekregen .[:p]




Echt ? ik heb hier nog altijd niets gezien [:(].............
 

fredvervoort

Ik heb gisteren ook een Nederlandstalige zending ontvangen. Met ??n ding dat gratis is: de kalender.

harzfreak

citaat:
Geplaatst door fredvervoort

Ik heb gisteren ook een Nederlandstalige zending ontvangen. Met ??n ding dat gratis is: de kalender.



De dvd van de glacier express kon je ook gratis krijgen. Spijtig genoeg moest je kiezen.

Groetjes Maarten

vdr

ik heb nog steeds geen nederlandstalige versie gekregen .ben al wel de Gothardo gaan afhalen bij Van Bievliet,en inderdaad de afwerking laat veel te wensen over?Wat moeten we daar nu mee doen??? alle klachten daarover is doorsturen naar Marklin Duitsland. De bedrading is goed te zien in de bochten ,en andere modelen bewijzen dat het anders kan!!!En da voor dienne prijs!!!! Gaat het volgende model "de senator" 499? in een zakske steken en zelf te schilderen en in mekaar te steken zijn???Gaan we binnenkort moeten betalen om klant te mogen zijn???Gevaarlijk spelleke nu zo goed als ieder merk AC kan levereen
Hoe kunnen we daarop reageren of tenminste toelichting eisen van Marklin?
 

harzfreak

citaat:
Geplaatst door vdr

ik heb nog steeds geen nederlandstalige versie gekregen .ben al wel de Gothardo gaan afhalen bij Van Bievliet,en inderdaad de afwerking laat veel te wensen over?Wat moeten we daar nu mee doen??? alle klachten daarover is doorsturen naar Marklin Duitsland. De bedrading is goed te zien in de bochten ,en andere modelen bewijzen dat het anders kan!!!En da voor dienne prijs!!!! Gaat het volgende model "de senator" 499? in een zakske steken en zelf te schilderen en in mekaar te steken zijn???Gaan we binnenkort moeten betalen om klant te mogen zijn???Gevaarlijk spelleke nu zo goed als ieder merk AC kan levereen
Hoe kunnen we daarop reageren of tenminste toelichting eisen van Marklin?



Iedere fabrikant heeft eens een minder mooi model.
vb: de 59 van roco die z'n afwerking ,daar kunt ge ook heel lang naar zoeken.Maar Roco heeft ook weer andere modellen die wel mooi zijn.

En dat van insider magazine , daar kan M?rklin niks aan doen, deze boekjes worden door een andere firma verstuurd.
volgens mij is er wel een simpele oplossing voor dit probleem. Op het adres staat altijd Belgien. Als ze daar nu Belgie voor de Vlamingen en Belgique voor de Walen op zetten, dan zien ze dadelijk bij die verzendingsfirma of het een nederlandstalig boekje moet zijn of een franstalig.
Groetjes Maarten

factageklerk

citaat:
Geplaatst door vdr

ik heb nog steeds geen nederlandstalige versie gekregen .ben al wel de Gothardo gaan afhalen bij Van Bievliet,en inderdaad de afwerking laat veel te wensen over?Wat moeten we daar nu mee doen???
Hoe kunnen we daarop reageren of tenminste toelichting eisen van Marklin?



Ik zou het model geannuleerd hebben mocht ik het besteld hebben en tegelijkertijd een boze mail of brief sturen. Als iedereen dat zou doen dan moeten ze toch in G?ppingen hun ogen eens opentrekken. Heeft dit model al een railtest gehad in MSM? als het type 18 ook zo van die kwaliteit gaat zijn........ nie goe bezig Marklin[:(]

en nog steeds de nederlandstalige versie niet ontvangen van het magazine[:(!]
 

wimhelsen

ik ben sinds twee jaar lid van insider, en sinds vorig jaar problemen. Ik had lmaten weten dat ik mijn lidgeld moest betalen, maar kreeg te horen dat alles in orde ging komen. Eindelijk in november een brief gekregen om het lidgeld te betalen, maar nu heb ik de insider van december nog niet gekregen. Heb al gemaild maar nog geen reactie.
groeten
Wim
HO märklin digitaal, NMBS, III