Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

marklin insiderclub

Gestart door factageklerk, 05 december 2007, 21:04:06 PM

factageklerk

Ik heb een vraag. Wie is op dit forum ook lid van de marklin insiderclub ? Ik had vandaag het laatste nummer van het Marklin Magazine en Insidernews ontvangen. Tot mijn grote verbazing bleek dat alleen de begeleidende brief en bestelbons in het nederlands opgesteld waren en de magazines waren in het frans. Wie onder jullie heeft ook hetzelfde in zijn brievenbus gekregen als ik? Van marklin mocht ik toch een betere service verwachten naargelang het dure lidgeld dat ik jaarlijks moet ophoesten ook van de beloofde tegoedbon voor de compensatie van de cataloog is een magere troost alleen de kalender en de dvd zijn gratis als je een wagon kiest als compensatie moet je bijbetalen:( Nee ik denk er serieus aan om mijn lidmaatschap niet meer te verlengen:(!Ik mis die service van toen men nog een degelijke belgische marklin clubafdeling had in nijvel ........
 

MARKLINRIJDER

Bij was het ook het geval.  Ik heb Marklin inmiddels al gecontacteerd en ze gaan het nodige doen.  Wat dat mag zijn?  Voor mij voilgend jaar geen insider meer!!!!!!   Ik ben het meer dan beu te betalen voor iets dat weinig op niets oplevert.  Veel bijleren doe je niet meer in de Insider of Marklin Magazine.  Sorry Marklin.

Groetjes,

David

DasBert33

Idem dito hier. Magazines in t frans, bestelbonnen in t nederlands. Mijn vader die ook insider is heeft hetzelfde.

Bert
 

factageklerk

Ik had gisteren onmiddelijk een mail gestuurd naar het e-mail adres van marklin belgie en tot nu toe nog steeds geen reactie[xx(]Maar ik heb wel een rekening mogen ontvangen om mijn lidmaatschapsbijdrage te betalen voor volgend jaar [V]
 

Jurgen

@ factageklerk: je moet telefoneren, dat is veel effici?nter dan een mailtje te sturen. Ik heb het telefoonnummer dat op die papieren van de seminaries stond gebeld en men heeft het genoteerd. Men zei er ook meteen bij dat ik niet de enige was, het bewijs is dit draadje.

Wat betreft die compensatie voor het jaarboek, wie krijgt dat nu eigenlijk? Ik lees verschillende keren dat alle leden die in 2006 lid waren en hier recht op hebben een bestelbon ontvangen bij het laatste nummer. Ik heb er geen ontvangen en ben nu ondertussen toch al 10 jaar onafgebroken lid van de Insider-club. De bestelbon voor jubilarissen heb ik trouwens ook nooit gehad, maar dat geeft niet, ik moest de modellen toch niet hebben.
Kan er iemand eens uitleggen hoe het nu precies ineenzit voor die compensatie. Want blijkbaar wist men hierover ook niet veel bij M?rklin Belgi?. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

harzfreak

Ik had ook de franse versie . k'Heb toen even gebeld en ik krijg de nederlandse opgestuurd. En moet de franse niet trg sturen.
Groetjes Maarten

factageklerk

Ik heb dan ook maar gebelt en ze gingen het in orde brengen vertelden ze mij, blijkbaar hebben ze v???l klachten binnengekregen hierover. Tevens vroegen ze ook welke compensatie ik wenste voor de cataloog. Ik hoop dat het nu in orde komt[;)]
 

Steven 1/43 modelling

Blijkbaar ben ik niet de enige [:(], ga dan maar ook een mailtje sturen naar Nadine van Marklin. [^]

Hopelijk wordt dit dan spoedig verholpen.

Tom

Ik heb ook eens zoiets meegemaakt met MSM, maar na een telefoontje hebben ze direct een nieuwe gestuurd.
Tom

Steven86

Hier hetzelfde. Ik krijg mijn magazine altijd in het Duits. Nu de bestelbonnen in het Duits en al de rest in frans bladibla!

Heb al gemaild naar maerklin-magazin@pressup.de

Volgens mij heeft M?rklin Belgi? alles verknoeid na de hernieuwing van het insider lidgeld...

Niet echt goeie service om zo al je leden een foute taalversie te sturen... Knoeiwerk 1ste klas.



Steven

Frans HOOYBERGHS

Een kleine rondvraag leert dat ze het blijkbaar voor iedere nederlandstalige (in Belgi?) zo hebben gedaan. En laat ons hopen dat ze nu spontaan voor IEDEREEN de goede gaan opsturen.

Steven86

Heeft iemand ondertussen al de juiste versie ontvangen?

Ik heb een mailtje gekregen dat ze het in orde gingen brengen maar tot dusver niets...


Mvg,

Steven

harzfreak

Ik heb ook nog nie gekregen.[:(]
Groetjes Maarten

janjozef

Bij ons gisterenavond op de club hadden al de leden van de insiderclub een franse versie gekregen. Ook de twee die al jaren niet meer betalen en nog steeds het blad krijgen. Blijkbaar loopt de administratie volledig mis daar

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steven86

citaat:
Geplaatst door janjozef

Bij ons gisterenavond op de club hadden al de leden van de insiderclub een franse versie gekregen. Ook de twee die al jaren niet meer betalen en nog steeds het blad krijgen. Blijkbaar loopt de administratie volledig mis daar

Jan


Dan moet het inderdaad goed mis lopen... Ik ben benieuwd.
Misschien is M?rklin Belgi? nog aan het discussi?ren met Pressup wie opdraait voor de kosten van dit geflater... [8D]