Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Insider jaarwagen 2008.

Gestart door harzfreak, 04 december 2007, 16:35:46 PM

harzfreak

Heeft er iemand al een idee welke wagen het dit keer zal zijn.
Groetjes Maarten

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

harzfreak

Groetjes Maarten

harzfreak

K'heb nog een vraagje.
in welk jaar is men begonnen met insider jaarwagens uittegeven.
Groetjes Maarten

Michiel

Ik kom misschien over als een beetje wereldvreemd [8D], maar wat is een "Insider jaarwagen"?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

krispy

citaat:
Geplaatst door Saraan

Ik kom misschien over als een beetje wereldvreemd [8D], maar wat is een "Insider jaarwagen"?



Ik denk , als ik me niet vergis , dat dit een wagen ( of soms LOK )is die enkels verkrijgbaar is voor de leden van de Marklin Insiders Club ( de betalende leden  wel te verstaan )
Elk jaar brengen ze daar iets appart voor uit , dat normaal niet in de winkels te verkrijgen zou zijn .
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

harzfreak

citaat:
Geplaatst door krispy

citaat:
Geplaatst door Saraan

Ik kom misschien over als een beetje wereldvreemd [8D], maar wat is een "Insider jaarwagen"?



Ik denk , als ik me niet vergis , dat dit een wagen ( of soms LOK )is die enkels verkrijgbaar is voor de leden van de Marklin Insiders Club ( de betalende leden  wel te verstaan )
Elk jaar brengen ze daar iets appart voor uit , dat normaal niet in de winkels te verkrijgen zou zijn .



Dat klopt[:p]
Groetjes Maarten

Jurgen

Als je even moeite doet kan je al de antwoorden op deze vragen terugvinden op internet hoor.
Als Insider lid heb je trouwens toegang tot een beveiligd gedeelte op de M?rklin website en daar kan je steeds ruim op voorhand het clubnieuws lezen. Eind vorige maand stond dit al online met een foto van de nieuwe Insiderwagen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

harzfreak

Ja weet ik maar ik ben men w8 woord en gebruikersnaam kwijt
Groetjes Maarten

Jurgen

Je gebruikersnaam is gewoon je familienaam op je Insider kaart. Je wachtwoord kan je dan veranderen door te klikken op "wachtwoord vergeten" of zoiets. Oorspronkelijk was dit gewoon je lidmaaschapsnummer, tenzij je het nadien aangepast hebt natuurlijk. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

harzfreak

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Je gebruikersnaam is gewoon je familienaam op je Insider kaart. Je wachtwoord kan je dan veranderen door te klikken op "wachtwoord vergeten" of zoiets. Oorspronkelijk was dit gewoon je lidmaaschapsnummer, tenzij je het nadien aangepast hebt natuurlijk. [;)]



Bedankt nu kan ik me trg in loggen.[;)]
Groetjes Maarten

loebaske

Ieder zijn ding, maar dat is toch een verschrikkelijke lelijke wagon[V] of is dat de bedoeling van "Insider jaarwagen"[?][?]

wisselstromer

ik vind hem best mooi

ook wie geen lid is kna deze wagons kopen
gewoon effe afwachten en ze komen wel boven
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

harzfreak

citaat:
Geplaatst door loebaske

Ieder zijn ding, maar dat is toch een verschrikkelijke lelijke wagon[V] of is dat de bedoeling van "Insider jaarwagen"[?][?]



Iedereen zijn mening .
Ik vind hem wel mooi .
Groetjes Maarten