Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Trix - Fine scale

Gestart door Peter, 16 november 2007, 11:25:44 AM

Peter

Worden er eigenlijk nog modellen gemaakt van Trix Finescale in H0? Je vind er in de literatuur nergens nog iets over terug, en ook in het laatste Miba - Messeheft is er niets meer van te vinden.
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Wat ik w?l vernam is dat M?rklin REEDS [^] door heeft dat de Trix-klanten een h???????l ander publiek zijn dan M?rklinisten (ja, die [;)]) en ze zouden nu geneigd gaan zijn in het Trix-gamma hiermee (eindelijk![:p]) terdege rekening mee te gaan houden.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Peter

Inderdaad Tony,
Volgens verschillende Duitse forums (met bevestiging van Trix zelf) blijkt dat Trix volgend jaar uitkomt met andere modellen dan die van M?rklin, reizigerwagens op 1/87 (lengtemaat) en andere rails. Trix zou zich (zonder op M?rklin aanhangers hun tenen te trappen) meer gaan richten tot modelspoorders, in de plaats van het grote publiek.
HELA !!!!!! Ik weet dat M?rklin/Trix ook goede modellen hebben, dus niet direkt schieten h
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Schieten is ook niet de bedoeling. W?l wilde ik even onder de aandacht brengen dat het management van de groep nu begint te snappen dat er verschillende koperspublieken bestaan. Dat doet uiteraard geen afbreuk aan de kwaliteit van bepaalde modellen en produkten. Integendeel.
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Klaas Zondervan

Wat is precies Trix finescale? Nooit van gehoord.

Peter

Trix Finescale zijn een aantal lok-modellen van zeer hoge kwaliteit, detailering en helaas.....ook in prijs.
Ze zijn (bijna)te rangschikken in in dezelfde kategorie als modellen van Metropolitan, Micro-Metakit enz. dus helaas ook niet voor mijn geldbuidel. Ik wou enkel weten wat er mee gebeurd is (met Finescale)
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Waarschijnlijk verdwenen met de fabriek van N?rnberg[:(] na de overname.
Maar blijkbaar is er hoop, nu de bazen de lat terug hoger willen leggen met het "merk" Trix....
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

wisselstromer

het si geen fine scale maar de afwerking is precies wel zeer hoog
nieuw in 2008 speciaal voor peter, hopelijk ook de DB versie
http://www.maerklin-info.de/trix/Trix_Flyer_22040_S3-6.pdf
wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

citaat:
nieuw in 2008 speciaal voor peter, hopelijk ook de DB versie


WOOOOOOOW !!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

tonycabus

Naar goede oude Trix-gewoonte, blijkbaar. M?rklin-modellen gaan er ook nog op vooruit...
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

wisselstromer

tony, ik mag het hopen dat de marklin modellen er op vooruit gaan gaan


wim
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer