Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ongelofelijke prijzen !!!!

Gestart door ronny-vdv, 05 november 2007, 23:28:54 PM

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv

Klaas Zondervan

En let eens op deze opmerking:

Die Lok ist NEU und noch nie auf einem Gleis gelaufen.

Hij heeft nog nooit op rails gereden, dus je weet niet eens zeker of hij het wel doet.[8D]

modelbaanHO

Ik denk dat de komma op de verkeerde plaats is gezet. 249,99 is nog veel geld maar het lijkt me een logischer bedrag. Nu ja als er iemand op dat knopje 'sofort kaufen' klikt... die zal het dan ook wel geweten hebben.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

ysbeer

Wie die koopt is gek [:D][:D]
Hij is op wel 3 plaatsen voor rond de 170 euro te koop.

maar ja ,wie niet verder kijkt betaald dus 250

wim ysbeer

janjozef

Zelfs al druk je op het knopje kopen dan nog kan geen kat je verplichten te kopen, maar ik geloof in een klein foutje

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Rikkie

Voor mij mogen ze EBAY onmiddellijk van het internet halen.
Door de hobby ben ik het eigenlijk ook een beetje aan het volgen wat er allemaal op ebay staat. Ik zit per momenten stevig te lachen maar dan wel van frustratie. Sommige prijzen dat ze betalen voor iets is niet te geloven. Knettergek gewoon. Maarja, het is nu ??nmaal zo. Liever lui via de computer dan eens naar een beurs te gaan of een opendeurdag.
Ikzelf heb dit weekend een fantastische koop kunnen doen tijdens een opendeurdag. Goedkoper was niet te vinden en splinternieuw.
k' Heb lang gewacht en gezocht en het heeft zeker geloond. En het voordeel is : ik kom eens onder de mensen (met dezelfde hobby) en zoiets doe ik veel liever dan eenzaam en alleen vanachter de computer iets te kopen en te wachten en te hopen dat het toekomt en hopen dat het niet kapot is,....
DUS : met ze allen naar beurzen en opendeurdagen. Het is goed voor de kassa van de verenigingen, je hebt het materiaal in handen v??r je het wil kopen, het kan eventueel eens getest worden, je hebt een kans dat de verkoper de prijs nog kan laten zakken, kan ter plaatse veel vragen aan anderen (samen met een pintje of een koffie) en je bent eens in beweging (goed voor de conditie[|)])
Rikkie

Roderik

Ik beschouw Ebay als een hele handige winkel. Het bieden is gewoon zeer verleidelijk maar daar doe ik niet aan mee. Als iets me echt interesseert dat geef ik mijn maximum bedrag. Gaan ze er over dan heb ik zelfs een beetje medelijden met de gast die meer betaalt maar 't is zijne portemonee !
Wie een beetje zijn verstand gebruikt op Ebay kan er mooie dingen kopen aan zeer redelijke prijzen. Of dingen kopen die je hier niet eens vindt. Ik heb een paar maand lopen zoeken naar MicroTrains Z-schaal koppelingen en draaistellen. Zeker 5 winkels afgeschuimd en nergens te vinden.
Toch maar eens op Internet gezocht en zo op Ebay gevonden wat ik nodig had en dat aan een prijs waar niemand kan aan tippen.
Always be modelling!

Ludwig

citaat:
Geplaatst door Rikkie

Voor mij mogen ze EBAY onmiddellijk van het internet halen.
Door de hobby ben ik het eigenlijk ook een beetje aan het volgen wat er allemaal op ebay staat. Ik zit per momenten stevig te lachen maar dan wel van frustratie. Sommige prijzen dat ze betalen voor iets is niet te geloven. Knettergek gewoon. Maarja, het is nu ??nmaal zo. Liever lui via de computer dan eens naar een beurs te gaan of een opendeurdag.
Ikzelf heb dit weekend een fantastische koop kunnen doen tijdens een opendeurdag. Goedkoper was niet te vinden en splinternieuw.
k' Heb lang gewacht en gezocht en het heeft zeker geloond. En het voordeel is : ik kom eens onder de mensen (met dezelfde hobby) en zoiets doe ik veel liever dan eenzaam en alleen vanachter de computer iets te kopen en te wachten en te hopen dat het toekomt en hopen dat het niet kapot is,....
DUS : met ze allen naar beurzen en opendeurdagen. Het is goed voor de kassa van de verenigingen, je hebt het materiaal in handen v??r je het wil kopen, het kan eventueel eens getest worden, je hebt een kans dat de verkoper de prijs nog kan laten zakken, kan ter plaatse veel vragen aan anderen (samen met een pintje of een koffie) en je bent eens in beweging (goed voor de conditie[|)])
Rikkie


Rikkie,
Niet elke mens is mobiel.
Denk daar ook eens overna !!!
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

rgp

Dag,

Rikkie, als ge HO doet klopt uw redenering nog maar half.  Reken er ook maar uw verplaatsingskosten bij.

Ik doe ook aan 0.  En om aan goedkope modellen te kopen, is er enkel ebay.  Ik heb jaren de beurzen afgeschuimd en heb op een paar uitzonderingen na NOOIT materiaal van Lima, Rivarossi, pola, Billerbahn, Eutotrain, Hubner gevonden.

De prijzen?  Moet je niet aan abay verwijten, maar aan de kopers, aan diegene die alles, altijd onmiddellijk willen en die dan acjhteraf mekkeren dat de hobby te duur is.

Roland

wisselstromer

het is dat he
"het is wat de zot ervoor wil geven"

ik koop nu wel heel veel op ebay maar ik vergelijk eerst en er zitten serieuze verschillen
alleen jammer dat de duitsters schandalige verzendingskosten vragen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

citaat:
Geplaatst door Roderik

Ik beschouw Ebay als een hele handige winkel. Het bieden is gewoon zeer verleidelijk maar daar doe ik niet aan mee. Als iets me echt interesseert dat geef ik mijn maximum bedrag. Gaan ze er over dan heb ik zelfs een beetje medelijden met de gast die meer betaalt maar 't is zijne portemonee !
...

Dat is een wijze les, Roderik. Ik doe het ook zo.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Niet alleen de Duitsers. Kijk maar eens op de website van de post wat ze hier in Belgie rekenen voor een pakje op te sturen naar onze buurlanden.
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

citaat:
Ik doe ook aan 0. En om aan goedkope modellen te kopen, is er enkel ebay.


Op eurospoor stond er een DB 216 (of 218) en 2 4-assige rijtuigen van Roco in 0: 50 euro voor de loc, 40 euro voor een rijtuig. Vond ik eigenlijk spotgoedkoop, zelf indien defect.

Ebay werkt prima, maar je moet een beetje geluk hebben, best ieder uur van de dag op het net kunnen en vooral geduld...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

linuxstecheltje

was dus idd een foutje,

de prijs is ondertussen aangepast in de advertentie.

ik vind ebay persoonlijk heel erg handig en zou eigenlijk niet meer zonder kunnen. hier zegt men dikwijls dat de prijs op ebay veel te hoog is. zaterdag zag ik in brugge toch enkele artikelen waarvan ik meteen wist die heb ik al veel goedkoper op ebay gezien. maar als ge uiteindelijk 2 zotten hebt die hetzelfde item willen krijg je idd wel hoge prijzen.
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

Rikkie

Mannen, ik heb mij een beetje laten gaan. Het is inderdaad juist wat Ludwig zegt over de minder of niet mobile mens (m'n oprechte excuses).
En de prijzen op ebay : ik kijk al een tijdje uit om m'n N-spoorcollectie te vergroten, maar het aanbod in Belgi? is kleiner dan de vraag en hoogstwaarschijnlijk swingen daardoor de prijzen uit de pan (denk ik toch?). Wat Roland en Roderik schrijven is ook waar. Sommige kopers overdrijven wel h?. En via Duitsland zijn de verzendingskosten te hoog.
Ja, je moet geluk hebben op ebay.
Maar we geven de moed niet op mannen!
Rikkie