Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

steun betuigen

Gestart door factageklerk, 27 oktober 2007, 13:42:53 PM

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Een bijkomende pluim voor de lieden van SCM: ze bedanken je voor de steunbetuiging via een persoonlijke mail. Klasse!

Vind ik ook : klasse.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *


factageklerk

uitstekend zo kunnen onze franstallige forumcollega's ook hun steentje bijdragen bedankt merci [:D][:D]

citaat:
Geplaatst door bva25j

Boodschap gezet op de frans forum [:D]

http://www.trainminiaturemagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=2748

Mail gestuurt

Beno?t

 

eric

Ik heb afgelopen zaterdag dit berichtje ook doorgestuurd aan iemand van de ZLSM (Zuid Limburgse Stoom Maatschappij)met de vraag om hun steun voor het Stoomcentrum.
Maar ik weet niet of er al reactie is van hen.

Arbeco

Ook vanuit NL is er weer een steunbetuiging verstuurd...

Groeten Len[;)]
Old diesels never die...

matti

Als actief medewerker van het Stoomcentrum dank ik u allen van harte.
Het doet deugt om te zien dat er zoveel modelbouwers het grotere werk appreci?ren en ook willen steunen.

Nogmaals, BEDANKT ALLEMAAL

[8]

Matti Thomaes,
Stoker en leerling Machinist bij het stoomcentrum.

n/a

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Een bijkomende pluim voor de lieden van SCM: ze bedanken je voor de steunbetuiging via een persoonlijke mail. Klasse!



Zo ziet dat mailtje er uit.
Pure Klasse


U kan niet geloven hoe waardevol uw steun voor ons is, geachte Heer


Het doet ons deugd massaal steunbetuigingen binnen te krijgen en het is
hartverheffend te ondervinden dat al ons vrijwilligerswerk echt naar
waarde wordt geschat.

Onverdraagzaamheid is nooit uit te bannen maar wij gaan door, gedreven
en gesteund mede door u.

Tot ziens.

Jason Van Landschoot
voorzitter SCM

Jan Huylebroeck
webmaster-medewerker SCM


tonycabus

Un grand merci, Beno?t, au nom de tous!!!
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Pol

citaat:
Geplaatst door jan77

Zeker die onverdraagzaamheid ik word daar ziek van das al net zo als met Zaventem
Eerst was er de luchthaven dan komen daar heel goedkope bouwgronden, oh ja daar wil ik wonen lekker goedkoop en nu moet die luchthaven dicht want die vliegtuigen maken te veel lawaai hallo waar zijn wij mee bezig.



Volledig akkoord! Ik heb dus ook mijn steun betuigd!
Er zou in Belgi? eens een nieuwe wet moeten komen die zegt dat je enkel op een situatie mag reclameren als deze nog niet bestond of gepland was op het moment dat je je huis aankocht of het moment dat je op die locatie ging wonen! Stel je nu voor dat je ergens woont en ineens besluit men een treinspoor naast je deur te leggen ... OK dan! Maar dit spoortje ligt er al 140 jaar! Je reinste onzin dus!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

wisselstromer

heb net gemaild

ik hoop dat al die jaren werk niet door 1 iemand teniet worden gedaan
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

bva25j

citaat:
Geplaatst door tonycabus

Un grand merci, Beno?t, au nom de tous!!!



Euh bedankt Tony t'is niks als ik vergelijk met die vrijwiligerswerk ...

bva25j

citaat:
Geplaatst door Pol

citaat:
Geplaatst door jan77

Zeker die onverdraagzaamheid ik word daar ziek van das al net zo als met Zaventem
Eerst was er de luchthaven dan komen daar heel goedkope bouwgronden, oh ja daar wil ik wonen lekker goedkoop en nu moet die luchthaven dicht want die vliegtuigen maken te veel lawaai hallo waar zijn wij mee bezig.



Volledig akkoord! Ik heb dus ook mijn steun betuigd!
Er zou in Belgi? eens een nieuwe wet moeten komen die zegt dat je enkel op een situatie mag reclameren als deze nog niet bestond of gepland was op het moment dat je je huis aankocht of het moment dat je op die locatie ging wonen! Stel je nu voor dat je ergens woont en ineens besluit men een treinspoor naast je deur te leggen ... OK dan! Maar dit spoortje ligt er al 140 jaar! Je reinste onzin dus!



Ik ben het 100% met u eens ![^]

factageklerk

Dat is graag gedaan[;)] het bezoek aan het stoomcentrum met het stoomfestival 2007 had me aangenaam verrast , ik kom zeker nog wel eens langs. Nu hoop ik dat jullie veel steunbetuigingen krijgen en hoop dat jullie collega's (CFV3V,TSP en SDP....) dit ook horen of lezen en dat zij ook jullie steunen.  

citaat:
Geplaatst door matti

Als actief medewerker van het Stoomcentrum dank ik u allen van harte.
Het doet deugt om te zien dat er zoveel modelbouwers het grotere werk appreci?ren en ook willen steunen.

Nogmaals, BEDANKT ALLEMAAL

[8]

Matti Thomaes,
Stoker en leerling Machinist bij het stoomcentrum.

 

Kris