Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

TEE plaat

Gestart door stefan rosiers, 27 oktober 2007, 10:17:19 AM

stefan rosiers

Is hier soms iemand  van de Marklin insiders in het bezit van een TEE-plaat van Marklin, Zou er dan iemand de afmetingen van dit plaatje willen doorgeven zodanig dat ik weet of deze in mijn vitrinekast past

Jurgen

15 cm op 5,5 cm. [;)] Door de glooing van het plaatje heb je een dikte van iets minder dan 1 cm.

Op Ebay gooien ze ermee naar je hoofd. Het is een beetje zoeken voor een lage prijs, want blijkbaar zijn die dingen door sommige mensen zeer gegeerd. [:D] Ook de verzendkosten lopen soms hoog op voor zo'n plaatje. [V]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

stefan rosiers

Bedankt Jurgen, toch iemand die een beetje moeite doet

factageklerk

Dat klopt je kreeg zo een exemplaar op vertoon van je Marklin insider clubkaart op de euromodelbouwbeurs in Genk.

citaat:
Geplaatst door Jurgen

15 cm op 5,5 cm. [;)] Door de glooing van het plaatje heb je een dikte van iets minder dan 1 cm.

 

Gerolf

citaat:
Geplaatst door stefan rosiers

Bedankt Jurgen, toch iemand die een beetje moeite doet

Binnen de 10 uren een antwoord op je vraag, en zo'n reactie??
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

stefan rosiers

Ik weet nie hoor, maar als er 30 man je bericht leest en niemand doet eens de moeite om je te helpen dan stel ik me toch vragen hoor

doomslu

citaat:
Geplaatst door stefan rosiers

Ik weet nie hoor, maar als er 30 man je bericht leest en niemand doet eens de moeite om je te helpen dan stel ik me toch vragen hoor

Hoeveel van die 30 zouden er M?rklin insider zijn en het antwoord kennen ? Niet veel denk ik. Ikke alvast niet hoor, sorry !
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronny-vdv

Waarover hebben jullie het ?

Graag wat meer uitleg, aub.

Ik heb gekeken op Ebay, maar niets gevonden.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

Jurgen

Wel Roland, ik heb ook nog eens gezocht op Ebay. Blijkbaar is het gedaan met aanbieden van die schildjes. In het begin, toen de Modellbahntreff in Goppingen gedaan was, heeft men ermee naar je hoofd gegooid. Blijkbaar is dit nu dus gedaan.
Het gaat hier over een plaatje zoals dat op de koppen van de TEE treinen stond. Insiderleden konden op vertoon van hun lidkaart zo'n plakaatje in ontvangst nemen. Vorig jaar was dit een plaatje van de Duitse railbus. [;)]

@ Stefan: graag gedaan hoor. Zo'n grote moeite is dat niet om even een lat naast het plaatje te leggen. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.