Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 21 februari 2005, 16:52:24 PM

Gerolf

#30
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Ik ga me vooral materialen (profieltjes, elektronica-componenten, ...) aanschaffen, niet zoveel materieel.
Nu ja, dat neem ik me elk jaar voor. Maar meestal komt er wel iets interessant kijken (tweedehands, ...) In 2004 heb ik me kunnen beperken tot 350 Euro aan rollend materieel.

Mijn voornemen bleek redelijk correct. Wel leuk om dit na een jaartje eens terug onder de neus te krijgen.
ps: slechts 670 dit jaar [^]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

#31
citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters
Wel leuk om dit na een jaartje eens terug onder de neus te krijgen.

Dat dacht ik ook [:)] !

Zelf heb ik wel mijn 77 gekocht dit jaar, maar nog niet de 62 die toch op mijn verlanglijstje stond... Op naar 2006 met goede voornemens [;)].
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bartie

#32
citaat:
Geplaatst door bartie

Ik heb me voorgenomen om me te beperken tot de reeks 41 van Mehano en enkele goederenwagons van Os.kar. En moest ik een mooie ketelwagon vinden die bij de nmbs ingeschreven is koop ik die ook. De rest van het budget zal oa.: naar een soldeerstation,Badger 175 en scenery gaan.

Groetjes Bart.



Het soldeerstation, de badger, enkele wagonnetjes, rangeerloc en scenery beheerste het modelbouwbudget in 2005.[:D]
Voor 2006 hoop ik op de 51 en de reeks 41 van Mehano.[:p] Verder ga ik ook trachten zelf te etsen, wat ook weer een stuk uit het budget zal wegnemen. Voorts de normale zaken als plastikard,klein gereedschap en scenery.
Bart.

janjozef

#33
Wel van mijn voornemen is er niets uitgekomen dus ik heb alleen gekocht wat ik niet had vorrgenomen goed he

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

svvander

#34
Ik heb nog niet de helft gekocht van wat ik wou... maar ik wou dan ook heel veel. Vooral de 77 en die heb ik dan toch nog kunnen kopen (eindelijk!!! [:D]).

Volgend jaar zeker de 51 van Mehano en de 13 van LSM.
In occasie zou ik ook nog graag enkele modellen van de 59 kopen.

Maar eerst mijn treinzolder, daar kruipt nog heel veel geld (en ook tijd) in vrees ik.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Peter

#35
Dit jaar koop ik niets meer, maar ik hoop nog wel wat te krijgen !!!
Mijn laatste aankoop was ....2 dozen maisveld van Busch. Het moet niet altijd een lok zijn
Peter
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

#36
Die freesmachine is er niet gekomen. Wel een hoop andere speeltjes.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Tom

#37
Ik heb dit jaar de 5201 en enkele rijtuigen en wagons gekocht. nu is het wachten op de 51 er's van Mehano en mischien (als die er komt) in 2006 een reeks 20 van roco in het geel of de digitale startset van Piko.
Tom

D_Loc

#38
Enkele maanden terug de 2 ACTS loks van Roco aangeschaft en gisteren nog een CFL 4000 van Piko. Deze laatste moet ik nog voorzien van 2 extra pantografen. Verder heb ik afgelopen zomer een Lokprogrammer en enkele sounddecoders gekocht waarmee intussen zeer veel ge?xperimenteerd is met Loksound (reeks 55/CFL 1800 en 62). Al bij al dus toch wel aardig wat aangeschaft. Alleen de baan laat nog steeds op zich wachten [:I]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Kedeng Kedeng

#39
Wel wat was het dit jaar
? Een gesloten wagon van OS.KAR
? 4 open bakken wagens van Klein Modellbahn
? Een reeks 45 van Olaerts
? Een I11 wagon van L.S.Models
? 2 DMS wagons van L.S.Models
? Een Resto wagon van L.S.Models
? Een wereldrecord wagen van 18-09-2005

n/a

#40
Een heel goed jaar.

Bijna alles uit periode I wat Marklin dit jaar uitbracht.
Dat wil zeggen nr 37055 een 6 assige stoomloc nu met geluidsdecoder
Een turfmachine mijn tweede nu ook met geluid. nr 37974
Een Mallet nu ook voor het eerst met geluid.
De T3 van Marklin nr 37140.
Het Central Station
En vandaag een stoomlocje uit een startsetje.
Kortom volgend jaar zien wel weer verder.



Arnenys

#41
ik denk dat ik dit al vaak heb gezegd: een loc 27