Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

verwijderd

Gestart door n/a, 21 februari 2005, 16:52:24 PM

n/a

verwijderd

D_Loc

#1
Een reeks 51 van Mehano zit er zeker in (of 2), liefst met geluid en de Roco's reeks 52-54 met vlottende cabines zijn ook van harte welkom maar die zullen denk ik pas in 2006 verkrijgbaar zijn.
Op korte termijn wil ik een class 66 in DLC uitvoering aanschaffen.

Dirk
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

matti

#2

 Eens kijken, Drie 51ers , een 44er en een reeks duitse stomers om om te bouwen . Het resultaat van deze laatste zal je wel zien .


     [8]

Gerolf

#3
Ik ga me vooral materialen (profieltjes, elektronica-componenten, ...) aanschaffen, niet zoveel materieel.
Nu ja, dat neem ik me elk jaar voor. Maar meestal komt er wel iets interessant kijken (tweedehands, ...) In 2004 heb ik me kunnen beperken tot 350 Euro aan rollend materieel.

Gerolf Peeters vanuit "Marche-en-Bi?res"
http://home2.scarlet.be/gerolfp/
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

tonycabus

#4
Een 77, een 62 en een 51, hoop ik [V]

Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

karthuizer

#5
De 62 van Roco, een 51 van Mehano, een 13 van ls
Waarschijnlijk ook wel een paar goederenwagens.

En natuurlijk rocoline-rails om eindelijk aan mn baantje te beginnen.

..:: the future belongs to those who believe in the beauty of their dreams ::..

Stefke

#6
Een reeks 25 met bijhorende M2 wagens in DC van Marklin in DC (wel geen nieuwigheid, maar kom...) een 51 van Mehano, een 62 van roco als de kleur niet tegenvalt, misschien nog een 77 vn mehano , mag ook 78 zijn (als ze tegen die tijd nog te krijgen zijn) En last but not least een 13 van LS. Maar dit alles natuurlijk onder voorbehoud van de kwaliteit van uitvoering.

Mvg Stefke
 

wisselstromer

#7
help mij overtuigen
een gele 51 of een groene 51[:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

#8
de 51ers van mehano 2stuks minimum, de vlottende kabines van roco, als hij komt den 13 nog en voor de rest een nieuwe airbrush met goede compressor(als eertse) en een draaibankje als hij komt ook een tweede 20 van roco en eventueel nog enkele occasie's volgens wat ik tegenkom
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Hapag Lloyd

#9
Hihi , hier zit wat rijk volk bijeen.

Mr. Poverelo , ik dus , koopt dit jaar alleen enkele wagonnetjes van Z.

Tom.

Johnnytrein

#10
Tom, inderdaad hier moeten mensen met veel geld tussen zitten, ik sla dit jaar eens over met kopen.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

svvander

#11
Inderdaad, veel rijke mensen! Ammaai... ik hou het bij 2de handsmateriaal, misschien voor kerst of verjaardag een 77 (wacht ik al heel lang op).
Nu met de verhuis op til (in mei) zijn de centjes op en zullen ze ni direct terug beschikbaar zijn. Maar... het positieve is dan wel dat ik veeeeeeel meer plaats ga hebben voor een veel grotere baan (eindelijk, joehoe! [:p])

Sven Vandersmissen
HO, 3rail digitaal, IB, NMBS, III IV V
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Stefke

#12
Bwah rijke mensen dat is veel gezegd, doe zoals ik , gestopt met roken, en het geld dat vroeger besteed werd aan het pakje sigaretten daags word mooi in de spaarpot gestopt. Dat komt op zo'n slordige 1400 eurokes per jaar. Daar kan een mens al wat mee doen he.
mvg stefke
 

wisselstromer

#13
ik vrees dat het dit jaar gene vette wordt omdat er gewoon niks is da mij echt aanstaat
aangeien ik niet in Belgische treinen doe en er niks duits wordt uitgebracht da mij aanstaat zullen het maar enkele wagons worden
wel heb ik me ooit gezegd
als er ooit ene model komt vd 51 er koop ik hem maar ik wil de 5151 en die zal er ooit nog wel eens kome zeker want het zal hopelijk nie bij die 3 modelle blijven
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Havoc

#14
Waarschijnlijk een freesmachine.

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.