Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

olaerts

Gestart door wisselstromer, 21 oktober 2007, 12:48:10 PM

ricky56

Wah... zal heel gemakkelijk voor mij zijn... eerste een kleintje trip naar de winkel, daarna terug naar Station Diepenbeek of beter Station Bilzen voor een antaal uuren aan foto's te pakken...[:D]

Ook heel gemakkelijk met de trein via Luik : neem de trein naar A'pen C'aal (station Tongeren, Bilzen, Diepenbeek, Hasselt...)

Bilzen en Tongeren zijn moo?e plaatsen om foto's van goederentreinen te pakken...[:p]

Mvg,

Ricky.

harzfreak

citaat:
Geplaatst door tonycabus

In da mooskoewet... zeggen ze in Limburg. Vlakbij de E 314 richting Aken, eerste afrit na Hasselt Oost. Goede keuze van Guido, gemakkelijk bereikbaar voor iedereen en vooral meer ruimte dan in de kelder (vond dat toch eigenlijk intiem!).



Het is wel de E 313 en nie de E 314.

Nu zal hij ook meer accesoires verkopen dat is goed.
Groetjes Maarten

Jurgen

Diepenbeek zal voor mij dichter zijn dan Gruitrode. Naar Gruitrode was ik al snel een uurtje onderweg. Naar huis leek het iedere keer toch iets minder lang, hoe zou dat komen. [:D]
Diepenbeek is "slechts" een dik half uur rijden vanuit Aarschot. Dit betekent natuurlijk niet dat ik nu iedere week naar Diepenbeek ga rijden. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Bundesbahnfreak

Heeft iemand een idee waar te Diepenbeek?

loco

Het moet aan de afrit van de autosnelweg zijn. Daar is of was een tapijtenwinkel die ermee stopt. Voldoende parkeermogelijkhden. De beschikbare ruimte is ongerveer 3 keer groter dan zijn huidige kelder en er zou ook meer dan alleen M?rklin treintjes verkocht worden. O.a. Scennery, sporen, ... en allerlei toebehoren.