Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

eddy

Hoi Dirky,

de meeting zou omstreeks 18 u beginnen.Wij hebben zelf Belgische bovenleiding gemaakt,en kunnen wel uitleggen hoe en met wat materiaal deze is gebouwd.Maar niets houd U en of anderen tegen om zelfgebouwd materiaal mee te brengen en daar over wat meer uitleg over te geven.Wel word ten gepaste tijd meer info verstrekt hoe men op het domein kan binnen geraken.Hopelijk al wat meer antwoord op U vragen.
groeten Eddy

loebaske

Dirk, we gaan ook, maar vertrekken nogal vroeg, eerst wat vertoeven op het Zilvermeer en dan de forummeeting[:)]
Eddy, een mooi uur om te starten, want wij moeten nog richting Gent... hopelijk kan iedereen er op tijd zijn...

Dirky

komen er dan ook echtgenotes mee? of is dit een mannen-onderonsje?[:D]

Gerolf

't Gebeurt niet vaak dat er een eega meekomt. De echtgenotes zijn uiteraard welkom, maar of ze hier zin in hebben [?] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

Volledig met je eens Gerolf, maar ik sluit niet uit dat er dames welkom zijn, als je het minibaantjes project leest zijn er dames die zich echt inzetten voor de modelbouw, die van mij hoort er een klein beetje bij, maar als mannen/modelbouwers een uurtje (en meer) over onze hobby bezig zijn dan is het voor haar iets teveel[:(][:(]

chef garde

citaat:
Geplaatst door loebaske

Volledig met je eens Gerolf, maar ik sluit niet uit dat er dames welkom zijn, als je het minibaantjes project leest zijn er dames die zich echt inzetten voor de modelbouw, die van mij hoort er een klein beetje bij, maar als mannen/modelbouwers een uurtje (en meer) over onze hobby bezig zijn dan is het voor haar iets teveel[:(][:(]

Kan u de mijne meegeven, kan ze ginder dan pinten tappen voor jullie ...

Stefan Appelmans

Ah, er zou toch iemand WERKEN.[:D] Nietwaar mevrouw?[:o)]
Maar ik ben al weg, ver weg.[:D]
stefan.

Gerolf

Uw vrouw opsturen naar zo'n mannen-meeting ... veel vertrouwen in je vrouw of in ons [}:)] [:D] [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Of hij wil er echt vanaf en denkt dat er bij ons ene hem van haar zal verlossen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

bumper

Indien er nog plaats is zou ik ook graag van de partij zijn.
Groeten.
Ludo
 

factageklerk

Ik pas deze keer mensen trouwens die dag ben ik daar in de buurt ik rijd mee met de tsp rit
 

trainfreak

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Ik pas deze keer mensen trouwens die dag ben ik daar in de buurt ik rijd mee met de tsp rit



Ik ga ook mee met die rit (ook met de bus mee). Ga jij ook met de bus of enkel trein?
Spoorse groeten
Dimitri

factageklerk

Ik ga proberen van allebei zal niet simpel zijn

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door factageklerk

Ik pas deze keer mensen trouwens die dag ben ik daar in de buurt ik rijd mee met de tsp rit



Ik ga ook mee met die rit (ook met de bus mee). Ga jij ook met de bus of enkel trein?

 

ERVIN

@factageklerk , komt die rit in Mol??

Zo ja, om hoelaat dan, dan kan ik jullie even een goededag komen zeggen.[;)]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door ERVIN

@factageklerk , komt die rit in Mol??

Zo ja, om hoelaat dan, dan kan ik jullie even een goededag komen zeggen.[;)]



"Gesleept door twee locomotieven rijdt onze trein naar Mol. Tussenstops zijn voorzien te Mechelen en Lier."

Wat denk je nu zelf?[;)]
Geef dan eens je gsmnr ofzo door, dan kan ik je de 27ste een smsje sturen als ik het uur weet
(of als Factegeklerk dat wil doen is het ook OK)
Spoorse groeten
Dimitri