Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Forum-meeting: Waar?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:48:13 AM

janjozef

Ah die hebben iets gemist, [:I] maar de rest was er ook niet bij

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

boke

Luc, Wat betreft dat feestvarkentje: Kris(py) is vandaag 40 geworden. Achter z'n rug had zijn vrouw voor een verrassingsfeest gezorgd, echter op de avond van de forummeeting. Het probleem voor zijn vrouw was dus om Kris op tijd terug thuis te krijgen. Eddy heeft er dan voor gezorgd dat Kris ook met hem meereed. Met een smoesje zijn we dan op tijd terug naar huis gekeerd om Kris op zijn eigen feest af te leveren. Van een verrassing gesproken. [^] Zelfs toen er in zijn (zeer rustige) straat veel auto's geparkeerd stonden, had hij nog niets in de gaten en dacht hij nog aan de moeder van Eddy die zogezegd gevallen was... De meeste forumleden wisten dus waarom wij op tijd terugkeerden, behalve Kris. [:I]
Eddy heeft thuis wel moeten uitleggen dat hij geen affaire had, maar in een complot zat met de vrouw van Kris...[:0] Bij Eddy dachten ze al aan andere dingen toen hij verscheidene mails kreeg van een voor hun onbekende vrouw! "Ik heb thuis nogal moeten klappen" aldus Eddy... [:D]

@Kris: een rustige verjaardag gehad? [:D] Al goed uitgerust? [:)]

nick_9450

Een goeie avond.

Ten eerste willen de mensen van de club en ik natuurlijk ook jullie bedanken voor de fijne avond en de grote aanwezigheid.

Nu even persoonlijk.

Heel fel was ik verschoten was ik over het aantal mensen die zijn afgezakt naar Aalst (met en zonder problemen).
Ik heb dan ook de kans gehad om deze personen allen te ontmoeten en nu kan ik tenminste een gezicht op de nicknames plakken.
Ik heb heel interessante gesprekken gehad en weer veel bij geleerd zowel van de Die-hards als ook van de mensen die je hier niet zoveel ziet posten.Ook was ik aangename verast van de zovele positieve reacties op de banen en de andere modelbouwgroep.

Ik zelf ben ook blij dat deze avond heel goed verlopen  zodat men organisatorisch plannen niet in het water zijn gevallen

Dus nogmaals bedankt voor de grote aanwezigheid en de goede gesprekken.

Nick

conducteur

citaat:
Geplaatst door boke

Luc, Wat betreft dat feestvarkentje: Kris(py) is vandaag 40 geworden. Achter z'n rug had zijn vrouw voor een verrassingsfeest gezorgd, echter op de avond van de forummeeting. Het probleem voor zijn vrouw was dus om Kris op tijd terug thuis te krijgen. Eddy heeft er dan voor gezorgd dat Kris ook met hem meereed. Met een smoesje zijn we dan op tijd terug naar huis gekeerd om Kris op zijn eigen feest af te leveren. Van een verrassing gesproken. [^] Zelfs toen er in zijn (zeer rustige) straat veel auto's geparkeerd stonden, had hij nog niets in de gaten en dacht hij nog aan de moeder van Eddy die zogezegd gevallen was... De meeste forumleden wisten dus waarom wij op tijd terugkeerden, behalve Kris. [:I]
Eddy heeft thuis wel moeten uitleggen dat hij geen affaire had, maar in een complot zat met de vrouw van Kris...[:0] Bij Eddy dachten ze al aan andere dingen toen hij verscheidene mails kreeg van een voor hun onbekende vrouw! "Ik heb thuis nogal moeten klappen" aldus Eddy... [:D]

@Kris: een rustige verjaardag gehad? [:D] Al goed uitgerust? [:)]


Wat je allemaal kan meemaken met onze hobby h
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Greg

citaat:
Geplaatst door nick_9450

Een goeie avond.

Ten eerste willen de mensen van de club en ik natuurlijk ook jullie bedanken voor de fijne avond en de grote aanwezigheid.

Nu even persoonlijk.

Heel fel was ik verschoten was ik over het aantal mensen die zijn afgezakt naar Aalst (met en zonder problemen).
Ik heb dan ook de kans gehad om deze personen allen te ontmoeten en nu kan ik tenminste een gezicht op de nicknames plakken.
Ik heb heel interessante gesprekken gehad en weer veel bij geleerd zowel van de Die-hards als ook van de mensen die je hier niet zoveel ziet posten.Ook was ik aangename verast van de zovele positieve reacties op de banen en de andere modelbouwgroep.

Ik zelf ben ook blij dat deze avond heel goed verlopen  zodat men organisatorisch plannen niet in het water zijn gevallen

Dus nogmaals bedankt voor de grote aanwezigheid en de goede gesprekken.

Nick



Nick, ik ben het vergeten zeggen, dus doe ik het nu nog even.

Erg bedankt dat je dit wou en kon organiseren, ik heb er erg postieve herinneringen aan.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

ERVIN






Rechts staat Boke naast Janjozef , maar wie is dat eigenlijk aan zijn linkerzijde, ik heb die al meerdere malen gezien, maar telkens vergat ik te vragen wie hij was, iemand een idee??

boke

citaat:
Geplaatst door ERVIN


Rechts staat Boke naast Janjozef , maar wie is dat eigenlijk aan zijn linkerzijde, ik heb die al meerdere malen gezien, maar telkens vergat ik te vragen wie hij was, iemand een idee??


Erwin, Volgens mij is dit trainfreak als ik het me goed herinner. Ik denk dat hij samen met zijn vader is gekomen. [?] Voor mij was het de eerste forummeeting. U en Eddy had ik al wel eens gezien... De anderen waren voor mij nieuwe gezichten! [:I] En wat ik meestal raar vond: bij sommige nicknamen had ik me totaal andere personen voorgesteld. Een "chef Garde" had ik me voorgesteld als iemand die op pensioenleeftijd met modelbouw bezig is. Bleek hij toch wel bij de jongere personeelsleden van de NMBS te behoren. [:0] En zijn echte voornaam was ook niet mis: hetzelfde als mijn jongste zoontje! [;)]

trainfreak

Van links naar rechts: trainfreak, janjozef en boke.
De persoon links naast boke is dus janjozef[;)]

En ja boke, mijn vader was ook mee, die speelt taxichauffeur[:D] (maar die stond de andere kant van mij)
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

Ahh voila, dat weten we dan ook weer h?, sorry h? Trainfreak, de volgende keer wil ik zeker een praatje slaan met U.[;)]

trainfreak

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ahh voila, dat weten we dan ook weer h?, sorry h? Trainfreak, de volgende keer wil ik zeker een praatje slaan met U.[;)]



Oeioei[:D]
Spoorse groeten
Dimitri

bumper

Aan de modelspoorclub van Aalst, bedankt mannen voor het goede onthaal, en de goede uitleg. Een prachtige modelbaan. En zo heb ik toch weeral enkele ide?n opgedaan.
Ludo.
 

krispy

Hallo iedereen , hier is dan het feestvarken [:I]

Eddy en de rest die op de hoogte waren , bedankt he [;)]
Mijn vrouwke heeft dat goed kunnen in elkaar steken en echt zonder een foutje te maken . ( blijkbaar was ze daar al een drietal maanden mee bezig  )
Het heeft hier tot de vroege uurtjes geduurt en inderdaad Eddy , ik had ECHT niets door totdat ik de deur opende , daar stond de kleinste en diene maar zeggen dat ik mijn ogen moest sluiten voor het binnen komen , dat was wel effen schrikken en slikken zoveel volk in huis en op een klein 3 uur , alles verhuisd naar de garage , we waren nog maar net de straat uit en het moet daar vollebak begonnen zijn . Op de oprit stonden kaarsen en er hing een spandoek voor een venster ( en toch nog viel mijne frank ( euro ) niet , maar des te nim , de verrassing was daardoor groter en heb mij daarna toch goed geamuseerd ( welis waar na het verwerken van de eerste schok ).

Ook voor de club in Aalst , mooie banen staan daar , deze met het station is echt wel de moeite waard , en nu heb ik toch eens een ander met het MRdirect systeem zien werken in samenwerking met Koploper , wat uiteindelijk bij mij ook de bedoeling is op lang termijn ( doch koploper zou bij mij enkel gaan dienen als waakhond en niet voor automatich rijden )

En nu hop naar de 50-tig ( maar laat dat toch nog maar efkes duren )

De groeten van een gelukkige veertiger
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

modelbaanHO

Om een tipje van de sluier op te lichten. De echtgenote van Krispy had een berichtje achtergelaten in het gastenboek op mijn website, met het verzoek er voor te zorgen dat hij niet te lang zou blijven hangen op de forummeeting.
Omdat ikzelf niet aanwezig kon zijn heb ik dit bericht doorgestuurd naar Gerolf met het verzoek dit aan de deelnemende forumleden door te geven, wat hij ook heeft gedaan.
Ik heb alleen Krispy's echtgenote niet op de hoogte gebracht dat haar boodschap goed was aangekomen om te vermijden dat via die weg Krispy misschien op de hoogte zou kunnen geraken van haar plannen.
Blijkbaar is alles goed gelukt
Bij deze ook nog een dikke proficiat.

Hopelijk kan ik bij de volgende forummeeting ook aanwezig zijn.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Gerolf

Het verrassingsfeestje is dus gelukt ... bedank je vrouwtje Peggy maar [;)]
Die wou je de forummeeting niet onthouden, en je toch op tijd thuis hebben voor je feestje. Met wat samen-denkwerk is dit prima gelukt. Ferm [8D]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

En dan nu op naar de volgende bijeenkomst. Wie Wanneer Waar,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem