Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Forum-meeting: wanneer?

Gestart door Gerolf, 11 oktober 2007, 09:41:48 AM

loebaske

Proficiat aan de papa van Seth.
Idd. Gerolf, ik had er ook ietsje meer van verwacht[V] maar swat, ik denk dat we op de goede weg zijn, en soms is het misschien beter met een kleine groep, want ik kon zoal niet iedereen te woord staan.
Aan iedereen die is langs geweest hoop ik dat je het een fijne namiddag vond en alvast bedankt voor het bezoek[:)]

ERVIN

En ik ben juist terug thuis, toch spijtig dat ik er niet bij kon zijn, hopelijk de volgende keer dan maar.
En dat zal dan in Mechelen zijn h?.[;)]

doomslu

Proficiat aan de fiere ouders van Seth !

Jammer Erwin dat je er niet bij kon zijn.

Bedankt Loebaske en jouw mede-clubleden die ons zo goed hebben ontvangen.

Tja, de opkomst was wat minder, maar je hoeft niet steeds met een grote groep te zijn om fijne gesprekken te hebben. Het was een fijne namiddag.

Over twee weken doen we het nog eens over in Mechelen ! Ik hoop dat we daar gewoon tijd te kort gaan hebben om met iedereen te kunnen praten. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

nick_9450

Spijtig dat ik er vandaag ook niet kon bij zijn.
over 2 weken kan je me wel verwachten aan de zijde van loebaske[:D]

Ik ben misschien al wat vroeg maar wanneer en waar zou de volgende forummeeting door gaan.

Ik kan is horen hoe het idee valt bij de voorzitter van de club in aalst waar ik lid van ben, Voor een volgende meeting daar te organiseren.Als niemand daar problemen hier mee heeft....

nick

PeterC

Ik wens Eric en zijn collega's van de GRA te bedanken voor de hartelijke ontvangst.  Voor mij was het de eerste forummeeting en het was een beetje als een 'blind date'.  Ik ben blij dat ik nu op enkele namen een gezicht kan 'kleven'.
De opkomst was vrij pover, maar de pintjes waren in elk geval lekker!
Eric en Co: doe zo verder met 'Gent Zuid'.
Groetjes, Peter


janjozef

Och we waren met niet te veel, maar diegene die er waren zullen er geen spijt van hebben gehad, GRA is een club van vrienden , dat ziet ge, dat voelt, we zijn zeer goed ontvangen en ik heb er ook enkele nieuwe mensen leren kennen en wat zeker zo belangrijk is enkele gekenden terug ontmoet, TOT BINNEN 14 dagen

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

MickeyMouse

citaat:
Geplaatst door loebaske

..., want ik kon zoal niet iedereen te woord staan.
Aan iedereen die is langs geweest hoop ik dat je het een fijne namiddag vond en alvast bedankt voor het bezoek[:)]



Ik vond het in alle geval een geslaagde namiddag, ondanks het feit dat ik het zo rond 16u moest afbollen.
I.v.m. Gent-Zuid: ziet er in alle geval al h????l goed uit en zal nog beter worden... De uurkes die er reeds ingestopt zijn en nog dienen ingestopt te worden durf ik echter niet te tellen. Doe in alle geval zo verder, het zal mooi worden !!!

Naar Mechelen kan ik enkel op zondag gaan en naar ik heb begrepen komen de meesten op zaterdag. Een volgende ontmoeting zal dus eerder op een andere keer zijn...

Geert

Mr-tsjoektsjoek

Vooreerst wens ik proficiat te wensen aan de ouders van Seth.
[:D]Vergeet niet het modelspoorvirus toe te dienen !!! [:D]

't Was niet te ver van mijn deur, slechts 1 uur rijden, en moeder de vrouw gedropt in Gent om te shoppen.  Zo had ik het gat vrij om naar Melle te trekken naar GRA.

De opkomst vond ik ook maar mager, ik had ook meer bezoek verwacht, maar ja...  tenslotte zal ik ook naar geen meeting gaan in Limburg, wegens te ver.

De ontvangst daarentegen was zeer goed, een dikke proficiat aan Eric en zijn vrienden.
En ik heb er iets bijgeleerd, ttz de Kroiskoppeling leren kennen van het GRA-lid Koen, bedankt kerel voor je demonstratie, ik overweeg de aanschaf van een setje om het eens te proberen.

Ondertussen kan ik ook enkele gezichten plakken op namen die we hier af en toe eens tegenkomen.  
Memoriseren en tot in Mechelen !!! [8D]

MARKLINRIJDER

Eric,

Je weet,dat als ik kon,ik er zeker bij was.

Maar ik kom zeker nog eens kijken naar jullie project.
Diegenen die al reeds foto's hebben gemaakt,ikzou ze zeer graag aleens aanschouwen.

Groetjes,

David

doomslu

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

Eric,

Je weet,dat als ik kon,ik er zeker bij was.

Maar ik kom zeker nog eens kijken naar jullie project.
Diegenen die al reeds foto's hebben gemaakt,ikzou ze zeer graag aleens aanschouwen.

Groetjes,

David

Voor enkele foto's moet er helaas nog wat gewacht worden. Ik zit nog een dagje in Vlaanderen en heb niet de beschikking over de nodige software om mijn foto's te bewerken.
Misschien heeft iemand anders ook een paar plaatjes geschoten ?

Wat betreft ontmoetingen tussen forumleden in Mechelen.
Onze forumbaan zal er zeker staan, ook al is het nog een eerder bescheiden begin. Zullen we deze baan als centrale ontmoetingsplaats kiezen ? We maken er een leuk plekje van.
Laat ons zeggen dat we mekaar daar ontmoeten op zaterdag en/of zondag omstreeks 12 uur en misschien nog een keertje om 15 uur, zodat iedereen de kans heeft om minstens ??n keer te komen ? Wat denken jullie ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

wisselstromer

luc

ik zal er zijn
de baan is een goede afspreekplaats !
zoals altijd ben ik te herkennen aan een rode roos[:o)][:D]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

bumper

Ik ben zaterdag ook bij GRA geweest.
Bedankt voor de gastvrijheid. Naar mijn gevoel een mooie baan in opbouw, waarvan ik toch weeral enkele ide?n heb meegenomen.
Tof jongens.
Ludo
 

loebaske

Nogmaals bedankt aan iedereeen van de positieve reactie en toch de opkomst, David je kan niet als voorzitter op jullie opendeur zijn en tegelijk op de meeting, en wie er tussendoor eens wil een bezoek brengen aan GRA,laat het weten en je bent welkom....
JA, foto's[:(] ik heb er in ieder geen ??n, hopelijk heeft Luc enkele sfeer foto's, had er wel effe op een moment aan gedacht om eens een groepfoto te nemen, maar moest een beetje overal zijn dat het gewoon uit men gedachte is gegaan [:(][:(]

jan77

Ik zal er ook zijn Luc
Ik wil en het word eigenlijk wel eens hoogtijd om eens wat forumleden te ontmoeten
Gr Jan

Mr-tsjoektsjoek

't Zal waarschijnlijk de zondag worden, zaterdags moet ik nog werken.

De week erna is het vakantie, dus de zondag kunnen we dat lekker lang trekken ! [:)][:)]