grap??

Gestart door wisselstromer, 10 oktober 2007, 09:27:25 AM

Steven 1/43 modelling

Alvast aan allen een goedeavond,
als Belgisch materiaal verzamelaar volg ik reeds een tweetal jaar jullie forum. Alle M?rklin materiaal die afloopt op ebay de laatste vierjaar heb ik gezien. Maar dit slaat dus inderdaad dus alles. Blijkbaar kunnen nog mensen deze mening delen. Dat er dus volgens vraag en aanbod soms al te gekke bedragen geboden worden heb ik reeds meermaals gezien. Lok 34156 aan 217 euro twee weken geleden. Lok M?rklin 37233 aan 460,88 euro een drietal weken geleden. man, man, man  blijkbaar hebben er sommige van een soort teveel.

nohab

Ik ben niet zo zot, weet wel wat ik gekocht heb !!!

Ludwig

tja Nohab ik hoop het voor je!!
Zolang je vindt dat het zoveel waard is dan is het jou terechte beslissing.[;)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

ERVIN

t'Ja, ieder zijn ding, maar zeker niet mijn ding!![^]

doomslu

Gisteren en vandaag zijn er zo nog 3 verkocht, deze keer echter voor 149,90 euro. Nog steeds v??l te v??l als je 't mij vraagt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Die staan daar al een tijdje hoor ik geloof dat die zelfs 2500 euro geprijst hebben gestaan

citaat:
Geplaatst door doomslu

En voor wie zopas ge?rfd heeft of de Lotto gewonnen :

http://cgi.benl.ebay.be/MARKLIN-HO-37235-4-X-SERIE-23-NMBS-SNCB-RARE_W0QQitemZ140164676859QQihZ004QQcategoryZ9058QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

loebaske

Moet je goe zot zijn om diene prijs te betalen...is die van goud of zo [?][?]

doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Moet je goe zot zijn om diene prijs te betalen...is die van goud of zo [?][?]

Het gaat hier wel om vier locs h?, allemaal speciale reeksen. Maar het blijft toch veel geld vind ik.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

citaat:
Geplaatst door doomslu

citaat:
Geplaatst door loebaske

Moet je goe zot zijn om diene prijs te betalen...is die van goud of zo [?][?]

Het gaat hier wel om vier locs h?, allemaal speciale reeksen. Maar het blijft toch veel geld vind ik.


Mogen het nog speciale reeksen zijn, dat is 500,00euros voor 1 loc
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

http://cgi.benl.ebay.be/LOCO-CARGO-SERIE-LIMITEE-100-ex-MARKLIN-SNCB-NMBS-NEUVE_W0QQitemZ120167370436QQihZ002QQcategoryZ9079QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Amaai wat een prijs [:0],

Hoeveel zou zo een locje kosten om het te maken? ? Een 30? ?,

Dan heeft die koper een 300? betaalt voor het B-cargo logo & de groene kleur [B)].

mardelat

Er staat terug ??ntje op ebay; ben benieuwd indien dit dezelfde richting uitgaat. Marcel