Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

grap??

Gestart door wisselstromer, 10 oktober 2007, 09:27:25 AM

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

janjozef

Heeft Van Biervliet effectief zoiets fictief laten bouwen ? kan bijna niet

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

wisselstromer

het zou niet zijn eerste 'fictieve' modelleke zijn he
al die bierwagonnekes bv

ik snap niet dat ge dit kunt kopen en er dan nog zoveel geld voor wilt geven
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Kris

Die zelfde winkelier gaf eens een set uit van "structo" , platte wagens beladen met betonproducten
Het toeval wil dat ik modeltreinliefbeber en technisch en aankoopverantwoordelijke van dit bewuste bedrijf ben
a) we hebben nog nooit betonproducten met het spoor getransporteerd
b) de producten waren niet ons soort producten ( wij maken balken voor spoorbruggen ...)
c) Mijn (ex)baas die weet dat ik een treinverzamelaar was heeft mij er eens over aangesproken daar klanten er hem op attent maakten dat ons bedrijfslogo gebruikt was
Verdere na navraag in het bedrijf bleek dat die winkelier wel eens gebeld had of we zijn "project" niet wilden sponseren , daar we daar niet op in gegaan zijn is hij maar op eigen kracht verder gegaan...
Deze producten als vezamelobject zien is wel wat ver gezocht

Een verzamelaar van "echte" Belgische modellen

n/a

Dit is duidelijk een voorbeeld van hoe je de prijs voor jezelf opdrijft: als je twee dan die dommeriken hebt die niet het geduld hebben even te wachten maar elkaar steeds maar overbieden - terwijl dat  een absoluut zinloze bezigheid is als een veiling nog dagen loopt - dan kan je voor een prul nog de hoofdprijs moeten betalen...

Tom

Ik heb dat locje gezien op de opendeurdag.
Het is een fictieve loc van eigen maak die nieuw zowat 90 euro kost.
Tom

Jurgen

Het locje heeft wel iets eigenlijk. [:D]

Moest ik de verkoper zijn, ik zou een geste doen. De verzendkosten gratis ofzo. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

matti

Een Duitse industrielok verkopen als Belg, je moet er maar opkomen.
Maar er zijn natuurlijk altijd van die mensen die alles zouden kopen als er maar een B-logotje opstaat. en dan te weten dat B-cargo geen enkele lok in eigendom heeft, zij huren ze allemaal van de directie treinen van de NMBS-holding.

[8]

LockyLuke

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik heb dat locje gezien op de opendeurdag.
Het is een fictieve loc van eigen maak die nieuw zowat 90 euro kost.



ik heb ook zo'n lokje op de opendeurdag gekocht en het koste geen 90 maar 59 euro [:D] op de doos staat ook fantasielokje, maar is wel leuk voor op de baan.
 

doomslu

Wie zoiets koopt, denkende dat het een NMBS-loc is, die kent niets van treinen.
Als je het gewoon een leuk locje vindt, waarom niet ?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JoVer

citaat:
Geplaatst door doomslu

Wie zoiets koopt, denkende dat het een NMBS-loc is, die kent niets van treinen.
Als je het gewoon een leuk locje vindt, waarom niet ?


Maar als B-Cargo morgen beslist om een dergelijke loc in het verkeer te brengen dan ben je wel een visionair [}:)]

LockyLuke

59 euro,'t was duidelijk een koopje [:D][:D] staat al aan 300 euro op ebay [:0][?]
 

loebaske

zelf 59? is me teveel, zo een lelijk ding...
in ieder geval, wie het gekocht heeft, dan het verkopen op ebay met fikse winst hahahahahaha

linuxstecheltje

en het eindresultaat van de veiling: http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=120167370436

als hij nog geld over geeft, ik heb zo een geeltje, voor 300 ben ik tevreden[;)]: http://picasaweb.google.com/mijntreintjes/MijnTreintjes/photo#5094578369997177986
TUUT zei de trein, en de statie vertrok...

modelbaanHO

Gelukkig dat zot zijn geen zeer doet. Enfin, ieder doet met zijn centen waar hij of zij zin in heeft.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be