Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Mijn Schwarzwald baan

Gestart door Peter, 30 september 2007, 21:01:23 PM

ERVIN

#15
Ja Peter, dat word niet alleen heel mooi, maar dat is het al, zo'n stomers doen mij eigenlijk ook wel iets hoor als ik ze zo zie staan.[:p]

belair

#16
Super mooie baan, Peter. Laat die foto's maar komen.
mvg
Luc

Rochevalien

#17
of deze: TTR = trachten toog rechttehouden[:D][:D]

Gerrit

Bundesbahnfreak

#18
Den 6? TTr, ben ikkek content dat ik daar weg ben, bijna 6 jaar onderofficier zijn,bij incompentente officieren die dagelijks het warm water uitvonden, op hun ondergeschikten neerkeken maar zelf het crapuul uithangen en carriere maakten op onze rug.
Het verschil met de tractiewerkplaats Hasselt was enorm.
Als ik voor een overweg stond en er reed een 51 van hier voorbij, had ik zoiets van hier heb ik aan gewerkt en mijn werk heeft nut.

n/a

#19
Proficiat Peter , das zeker gene krot.

En zoals eerder geschreven, gewoon kopen wat men graag ziet.

Spoorse

rgp

#20
Dag,

Hela zwarte baretten.

Ol ben ook nen ex-zwarte baret maar dan van 6 genie uit Dellbruck bij Keulen (en officier[;)])

Roland

ysbeer

#21
citaat:
Geplaatst door atsf2

Hoi Peter

Ik zie dat jij ook een mooie kolenbunker hebt staan. Ik heb hem destijds nog gekocht van Bochmann en Kochendorfer of zo iets.

De bij passende kraan is nooit gekomen. Ik vind de meeste modellen van Kranen slecht. ( lees te grof )Heb jij een idee wat een goed filigraan model zou kunnen zijn?

Groet

Jos



Die kraan is wel degelijk gekomen.
Ik heb hier nog de complete kraan,in messing als bouwset.
De kraanwagen heb ik helaas niet,mocht je belansteling hebben in alleen die kraan dan valt daar over te praten.
Stuur maar een PM.

wim ysbeer

wisselstromer

#22
mooi mooi
meer van dat zou ik zeggen
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Tom

#23
Dat is zeker niet mis.
Komt er nog een achtergrond?
Tom

Bundesbahnfreak

#24
Weiter so[;)]

Groeten

Rudy

pabe

#25
Hey mannen,  bij het lezen van dit draadje....[:)]

Ik was heel lang geleden ook bij de 13e artillerie gelegerd in B?ren (Natocamp, niet D?ren dus), als TTR man...  toendertijd nog in Mechelen achter KV stadion (waar nu de Telenet building staat) mijn opleiding als radiomech. gekregen....

Paul

wisselstromer

#26
peter
w
was jij niet opzoek naar een E44 vd DB  zonder neus??
gped nieuws dan want liliput maakt hem dit jaar
http://www.modellbahnecke.de/bilder/liliput/132547.jpg
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

ERVIN

#27
OOOhhhh dat is mooi Peter, ik zou wel een treinbestuurder op je baan willen zijn hoor.[;)]

rgp

#28
Peter,

Prachtig.  Bij de eerste foto dacht ik eerst dat ik het echte aan het bekijken was.

Roland

MickeyMouse

#29
In 1 woord: prachtig!!
Zjuust echt...

Geert