Uitgever MS gedeeltelijk overgenomen.

Gestart door quf, 26 september 2007, 17:50:20 PM

quf

Zojuist in de Standaard gelezen dat Think Media een belang van 60% genomen heeft in Meta Media uitgever van o.a. ons lijfblad.

Groeten

Frank

SuSke

Laat ons dat dan zeer positief opnemen en de hoop uitspreken dat die belangname ons lijfblad alleen ten goede kan komen.

oei, zo serieus[;)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

of toch zeker niet negatief gaat beinvloeden, moet men in deze tijden eerder denken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pol

Zolang ze het blijven uitgeven en de vaste medewerkers de continu?teit bewaren, mogen we niet klagen!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Tom

Ik denk dat de artikels hun weinig intreseren, zolang de cijfertjes maar naar hun gedacht zijn.
Tom

Pol

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik denk dat de artikels hun weinig intreseren, zolang de cijfertjes maar naar hun gedacht zijn.



Dat denk ik ook! En, euh ..., die cijfertjes, ... daar kunnen wij aan helpen h? [:D]!
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

janjozef

Pol ga je dan nu 2 abonnementen nemen ?
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pol

citaat:
Geplaatst door janjozef

Pol ga je dan nu 2 abonnementen nemen ?



Ik heb geen abonnement [:I], maar ik zal hem vanaf nu de ene maand in de ene en de andere maand in de andere krantenwinkel kopen! Zou dat niet helpen????[:D][:D][:D]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

loebaske

denk het niet....het resultaat blijf hetzelfde h?[:D]