Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Wist je dat............

Gestart door argilla, 20 september 2007, 14:08:53 PM

argilla

Gelezen in de humo van deze week; "man bijt hond" de tweeling Mathias en Kristof is in het verleden op bezoek geweest bij onze premier G.Verhofstad.
Hij is een modelspoorwegbouwer. Hij heeft in de kelder een modelbaan staan. Echter in het bewuste artikel ontbreken verdere gegevens.

Iemand die meer weet ????
Dit kan ooit eens van pas komen, opening van de tentoonstelling in Mechelen ( zeg zo maar iets !):D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

janjozef

#1
Ik zou dan toch een serieus iemand laten komen
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tufken

#2
Elio Di Rupo misschien [:D][:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Raoul en Jordy

#3
G Verhofstad modelbouwer?????[:D] kan hij er geen foto's van maken. dan kunnen we zien wat het is/hoe het eruit ziet[;)]

Tom

#4
Verhofstad?
Amai, die kan zich waarschijnlijk wel elk Belgisch model aanschaffen die er op de markt komt, of zo hij Duits rijden? [:)]
Tom

Bundesbahnfreak

#5
citaat:
Geplaatst door Tom

Verhofstad?
Amai, die kan zich waarschijnlijk wel elk Belgisch model aanschaffen die er op de markt komt, of zo hij Duits rijden? [:)]



Zal waarschijnlijk geen NMBS modellen zijn, liberalen hebben de pest voor alles wat van de staat is[:D]

tufken

#6
Ik heb hier nog blauwe loc's en wagons staan  [}:)][}:)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Havoc

#7
Zal wel Frans zijn dat die rijdt. Uitverkoop van hoeveel bedrijven aan Frankrijk? Oa gas en electriciteit, waar we nu de prijs voor betalen. Voor mijnheer geen probleem zeker met zijn pensioen van premier. Als het echt te koud is kan hij nog naar zijn villa in Toscane.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

#8
Wist je trouwens dat Jo Rupken of hoe noemt diene ook alweer die vroeger wekelijks de nieuwe films aankondigde op de vroegere BRT [?][?] wel die was ook modelbouw liefhebber ....
en volgens eerdere meldingen zou Verhofstad inderdaad een modelbaan hebben of gehad hebben  [:D][:D]

tonycabus

#9
Ik wist ervan, en misschien leest hij wel mee en post hij onder een speudomien h?...[;)]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

SuSke

#10
wie van de forumleden het schoentje past, die trekke het aan.

Misschien de profielen eens uitpluizen??? [:D]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Raoul en Jordy

#11
succes SuSke want dan mag je wel heel veel profielen uitpluizen hoor[:D]

hobbyist

#12
verplicht foto te plaatsen, dan heb je 'm zo.

argilla

#13
zijn er zo nog van die BV met een modelspoorbaan. Kunnen wij ze uitnodigen hun ervaring met ons te delen ,niet?
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

wisselstromer

#14
e nenige beroedheden die ik ken die treinen hebben of hebben gehad (nu al redelijk gestorven)
zijn neil young, rod steward en frank sinatra had er ook en nog een minister in holland ik denk ed napel of zoiets
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer