Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

modelbaanHO

Citaat van: Eres op 12 november 2013, 17:37:32 PM
En ik dan angst hebben om een loc open te maken voor een decoder te plaatse.

Wim

Je bent niet alleen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Stedahult

Dat dan weer niet, dat is in de meeste gevallen een simpel klusje.
Met rust en voorzichtigheid kom je een heel eind en sloop je weinig.
Mvh. Steef

Eres


dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OMC



Deze gaat hier binnen afzienbare tijd binnenrijden ... Ik kon het niet laten, en er zijn getuigen van de eerste ontmoeting in HO  8)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Mattias

Het kriebelt ook om die mooie euro4000 ooit aan te kopen.. Maar ik ben er persoonlijk met mijn thema niets mee... En op zo'n momenten is die 250€ (dacht ik) me net iets te veel van het goeie..  ;)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

modelbaanHO

Hier kriebelt het ook. Maar dan voor de versie die wel ooit eens op een flyer heeft gestaan, maar waarvan ik de laatste tijd niets meer heb gezien of gehoord.
Met name de 4005 die enkele weken bij de HGK heeft proef gereden. De loc heeft dezelfde kleuren als deze op de foto, maar heeft in die periode een sticker met het logo van HGK gekregen en een HGK nummer : de DE39.
Afwachten of ze deze versie zullen uitbrengen.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

mark7758

Ik heb net zo iets. Mooi Heel Mooi.
Dus gewoon kopen. En als het duur is gewoon wat langer sparen. (Met een paar dagen komt mijn Class 77 in ECR van ESU) Is gewoon 2 ribben uit je lijf. Maar het is het waard.
Ben wel benieuwd naar zijn rij eigenschappen.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

dani

De  "Cargo SPrinter 700" is geleverd...  Een Delta uitvoering (ja, de 34090 liet dat al vermoeden) dus zoals verwacht.
Mooi treinstel.  En ik ga de decoder en omschakeling netjes laten zitten !!
Alles is zo mooi gemaakt en bekabeld, dat ik er niet ga aan prutsen.  Lichtwissel is voorzien en functioneel bij digitaal bedrijf,  en hij heeft een DC motortje dat er stevig genoeg uit ziet om vlotjes te rijden.   Dus ditkeer geen inbouw van een andere decoder.  Gewoon het adres instellen, op het spoor zetten en rijden .
De dip switches van de delta decoder zitten trouwens  bereikbaar vanonderaan de "lok", hij moet niet eens open gemaakt worden.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ceuleer

Hè Danny,

Hier misschien uw volgende aankoop, de Witte Fiege versie staat ook op eBay, hier de link.

http://www.benl.ebay.be/itm/Marklin-37091-Triebwagenzug-Cargo-Sprinter-der-Firma-Fiege-/251230251746

Ik heb ze beiden van trix, knappe treinen zijn het.

Grz,
Gunter

dani

bedankt Gunther ! Hij staat in mijn volglijst. 
210 euro is niet mis voor dat setje ....   (is dan wel de digitale versie maar toch....)
Ik heb de mijne 140 betaald.   Voor het prijsverschil koop ik (bijna) een decoder MET geluid  :-) :-)

DANKJEWEL voor de tip....  en wie weet :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


Rangeerduivel


dani

alles op zijn tijd....  niks overhaasten :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

We kunnen dani nu al niet bijhouden met onze aankopen. :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan