Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

Rangeerduivel

Proficiat met de aankoop Stieven,

Daar ga je heel veel plezier aan hebben,vooral op jouw type baan zoals ze voorlopig is,rangeren,rangeren en nog eens rangeren.
Met een paar sporen er bij op de 2 kop-uiteinden kan je de loc laten "omlopen" (is maar een tip)
Heb je baan trouwens in real-life gezien,en denk dat dit wel goed komt
Goed bezig,doe zo voort :)

;)

Stedahult

Citaat van: Kautenbach op 26 november 2013, 21:44:38 PM
je hoeft niet te kiezen ;D ;D ;D kwestie van het juiste lootje hebben ;D

Lootje? Das hier al jaren niet meer.
Maar, ik heb het mij al gemakkelijk gemaakt....
Het word een Class 25, 20 en een 45.
Om één of andere reden blief ik de 37 niet.
Mvh. Steef

Kautenbach

haha, achter t lootje zit een kleine anekdote, ik heb rangeerduivel een aantal CFL logo's gestuurd en een deel staatslot ervoor teruggekregen, grappig he. nu nog wachten op de trekking, t is een gelukslot, dus kan niet missen, haha, maaruh, mooie schuif, heb al ff bij de SNCF gekeken, en die hebben er ook veel prachtige. ;D

Stedahult

Nah... na het Brits ben ik bang dat ik voor Portugees ga...


Keuzeskeuzeskeuzes...  ;D
Mvh. Steef

ceuleer

Vandaag zijn er 4 Mehano containerwagons thuis afgeleverd vanuit Duitsland.
Ik was al enkele jaren op zoek naar deze wagons, nl. de Warsteiner wagons.
Het zijn vier nummers van de oude mehano wagons, ondertussen had ik er al enkele nieuwe gekocht die terug uitgebracht zijn door Lemke/Mehano, maar wel met andere wagonnummers en andere container nummers.
Hier een beeld van de eerste(oude) serie, ze zijn gewoon nog als nieuw  :)



Hier het complete biertreinje met 1 wagon die ik dubbel heb samen met de juiste WLE 21 loc





Dorst heb ik er van gekregen.... ;D

grz,
Gunter

ERVIN

Zo , dat is een mooie sleep Gunter , is Lemke/Mehano terug containerwagons aan het uitbrengen , wist ik helemaal niets van. ???

ceuleer

Ja Erwin,
Ze hebben dit jaar 7 nieuwe containerwagons uitgebracht, en voor volgend jaar komen nog 3 bij met tankcontainers.
Hier de link van de nieuwe wagons op de site van Lemke.

http://www.lemkecollection.de/shop/index.php?page=categorie&cat=358

Grz,
Gunter

ERVIN

Waarvoor dank Gunter  ;) , trouwens ook erg mooie tankcontainers , die site ga ik goed in de gaten houden.

ToThePoint

Citaat van: ERVIN op 04 december 2013, 22:20:17 PM
Waarvoor dank Gunter  ;) , trouwens ook erg mooie tankcontainers , die site ga ik goed in de gaten houden.

U niet alleen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

evan

Een buitenlander die hier ook over de vloer komt...

Rocky Rail







Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

Schoon gedetaillieerd maar zo snel mogelijk weatheren!  :) Ziet er hier een daar plastiekerig uit... :(

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Dirky

en toch zien de draaistellen er plastiekerig uit ! >:(

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

ERVIN

Wow , mooie aanwinst Evan.
En hoe zijn de rijeigenschappen?