Uw nieuwste (niet Belgische) nieuwe aanwinst

Gestart door Jean, 16 september 2007, 10:12:41 AM

mark7758

Kleine correctie. Mocht rijden. Hij heeft geen haaievin. (Geen antenne voor GSM-D)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

.. ook hier tussendoor mee aan het klooien geweest, de CFL 5443, niet ee nieuwe aanwist, maar nu wel (ook just in time voor Ontraxs) goed digitaal rijdend, fluitend puffend ect, verder nog gedigitaliseerd een CFL 3003, er rijden nu 4 CFL en 1 SNCB stomers digitaal, en 4 luxemburgse railbussen, met een beetje mazzel komt daar, na lang lang wchten een AR 4501 bij, hopelijk






Kees-Jan

Mooi Wim!

Ik heb mezelf getraceerd op 7 Eaossen van Hubner.



plaatje geleend van jw-modellbahn

Kees-Jan

chef garde

Kautenbach, uw baan, de belichting, de sfeer, de nieuwe niet Belgische aanwinsten, ... grandioos!!!

Kees-Jan

Net terug uit Duitsland met deze buit:


4x eaos en 2x v100 digitaal met sound (die snel een andere jas gaan krijgen......).

Kees-Jan

modeltreinbart

Dat beloofd. [8D]
Maar het zal weer een pracht resultaat worden.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

evan

Dat zijn al 11 eaos wagens en 3 V100's [:)]
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Kautenbach

zo kees Jan, stoere trein!

dat wordt een mooie en indrukwekkende trein, wat voor lengte heeft dat geheel straks? ik vindt em op HO al indrukwekkend

Kees-Jan

Ter verduidelijking: ik heb van de 7 wagens er 4 zelf gehouden en 3 doorverkocht.

De vier gaan gepimpt worden, hoe laat ik wel zien in de msm een komende keer maar spectaculair wordt het wel.

Kees Jan

bollen neus

Mezelf getrakteerd op een HELJAN MY DSB 44811 model spoor O. Zo voelt de CFL 1601 zich niet meer alleen.[:)]

itchy

Niet Belgisch en toch weer wel: enkele Digirails verlichtingssets ingebouwd in I6'en, een sluitverlichting Digirails ingebouwd in een I10Dms (mits het nodige afplakwerk tegen het doorschijnen) en een ESU loksound decoder voor de NMBS 1504. [8D]
Rollend materieel in België anno 1995-2004 • 2-rail

Peter

Sinds gisteren nieuw in mijn bezit. Het LSM Kinderland rijtuig van de DB. Tegen vanavond heb ik een groot aantal foto's van het interieur om dit eens lekker te superen, met reizigers en reizigertjes en binnenverlichting.





En eindelijk is het er van gekomen.
In mijn Roco baureihe 10 heb ik er eindelijk een decoder in kunnen steken, namelijk een Uhlenbrock Plux 16 decoder. En nu rijden maar[:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

peter
sorry dat ik even je foto leen [:I]
ik heb eindelijk deze wagon van lima gevonden
lag in nurnberg tussen de uitverkoop en er was nog eens -10% op [:)]
verder nog een DR kalkwagon van lima


Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Geen probleem hoor Wim.

Even een vraagje voor een kennis van ons:
Bestaat er een goed H0 model (DC of DCC) van de Franse SNCF CC70001/70002 lok? Zie foto van grote voorbeeld


Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer