Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Leve de Trein

Gestart door jan77, 09 september 2007, 10:27:54 AM

jan77

Zijn er onder de forumleden nog mensen die op 15of16 september een kijkje gaan nemen in Antwerpen Centraal en Antwerpen Noord.
Ik kan jullie verzekeren dat het heuvelen(trieeren) te bekijken vanuit blok 9 zeker de moeite waard is om over de TW nog maar te zwijgen.
Groeten Jan

Rochevalien

Ik ben van plan om langs te komen,we kunnen er misschien een kleine forum -meting van maken?[:)]

Gerrit

13erke

Ik ga zondag naar Antwerpen-Noord en daarna naar Schaarbeek of Vorst.

railman56

jammer, maar ik ga in verlof [:)] en kan dus niet komen [:(]
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

doomslu

Ik denk er ernstig over na om te komen. Ik laat iets weten zodra de beslissing gevallen is. [;)]

edit : dit is mijn 1000st post ! [^]
Nog 3000 en ik heb Gerolf te pakken. [:D][:D]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

factageklerk

Geen slecht idee. Ik was van plan ook de HST doop en de stoomtreinrit te doen. Antwerpen Centraal ook, maar ik ga daar wel niet tot mee in de nok van de perronoverkapping kruipen[xx(][:D][:D][:D]

citaat:
Geplaatst door Rochevalien
we kunnen er misschien een kleine forum -meting van maken?[:)]

Gerrit

 

trainfreak

Wij gaan Antwerpen Noord zaterdag doen, zondag doen we Brussel en omstreken.
Spoorse groeten
Dimitri

Tom

Ik zal zeker ook wel een van de sites bezoeken, maar ik weet nog niet welke, er zijn zoveel intresante dingen te bezoeken. [:p]
Tom

Kedeng Kedeng

Zondag ga ik de tour Antwerpen doen, kijken naar het nieuwe station om ideetje op te doen.

Peter

Zaterdag gaan we naar Mortsel, naar de modeltreinclub (de laatste keer dat we daar alles zien) want nadien wordt het afgebroken, en zondag....familiefeest omdat met echtgenote een jaartje.......[:I] Dus voor mij is er dit keer niet te bekijken in Antwerpen. Misschien de volgende keer[:)][:)]
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

Mijn ticket voor de HST doop is gekocht. Ik ga zaterdag naar Brussel, vertrek daar met de HST naar Luik. Daarna ga ik in Luik eens rondneuzen en dan terug naar Brussel om daar eens rond te neuzen.
Wat er daarna gebeurd weet ik nog niet, misschien nog eens in Leuven stoppen onderweg naar huis. Het hangt beetje af van hoe moe ik ben van een hele dag van hier naar ginder te lopen. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

SuSke

Volgend weekend volledig bezet met de andere verplichtingen [:o)].
't zal dus voor volgende keer zijn [:(]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

benny m

Ik ga de zaterdag naar Brussel. Ik ga mee met de stoomtrein.
De HST doop ga ik niet doen. De thalys rijd alle dagen de stoomtrein niet. Verder ga ik nog wat rondneuzen in Brussel.
 

ricky56

Ik denk ik zal op Zondag in Luik gaan (alleen 30 minuten van Momalle [:D]). Zal enkele foto's pakken... Zaterdag helaas ben ik "Overbooked", als ik heb zo veel werk te doen [xx(]

Mvg,

Ricky.

modelbaanHO

Het muzikaal intermezzo in Antwerpen Centraal gaan we zeker proberen mee te pikken. Voor de rest ziet de agenda er tijdens de dag behoorlijk druk uit met niet te vergeten op zaterdag: open deur bij MTD. Als er tijd overblijft wordt het een bezoek aan Antwerpen-Noord.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be