Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Bliksem

Gestart door Pol, 31 augustus 2007, 20:36:53 PM

jarikd

Blacklight verf is ook te bestellen bij Conrad.be

Als je kijkt bij "sound & light/decoratieve verlichting/lichtgevende verf voor blacklight" dan zie je verschillende kleuren staan.

Groeten,

Jarik
Haalt toch uit den vreemde niet, hetgeen uw eigen land u biedt

Roderik

http://www.youtube.com/watch?v=6NAWw4Qrab4

Bijna op het eind van dit filmpje over een Z-schaalbaan is er een kort stukje met bliksem!
Always be modelling!

ysbeer

Donder en bliksem.

Wie denkt er aan de donder??????????[:D]

wim ysbeer

B-Modelbouw

H? Ysbeer,

Daar bestaan dan weer enkele leuke geluidsjagers voor op CD ...
Of je speeld hem af op je stereo-installatie, of via de computer waarop je je treinbaan aanstuurd (indien mogelijk).
Of via kleine voice-recordertjes die je via een schakelcontact kunt aansturen (vb: Conrad 11 52 66-90). Al begrijp je dat van de donder die het laatste produceert niemand zal verschieten, wat van de eerte niet kan gezegd worden ... 'k heb zo een audio-Cd in surround en dat doet zelfs de ramen trillen [:D]

doomslu

Je kan ook proberen niet te reageren als moeder de vrouw roept dat het eten klaar is, dan krijg je vanzelf, en gratis (!), gedonder. [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Pol

citaat:
Geplaatst door doomslu

Je kan ook proberen niet te reageren als moeder de vrouw roept dat het eten klaar is, dan krijg je vanzelf, en gratis (!), gedonder. [:o)]



Wel moeilijk om dit af te stellen op de bliksem! Je ziet immers eerst de schicht en hoort daarna het gedonder! Bij echtgenotes is zoiets wel te voorspellen, maar niet tot op de seconde! Dus dat wordt technisch heel moeilijk! Ik denk erover na en doe wat tests. Ik laat wel een berichtje als ik onderdak nodig heb[:o)][:o)]
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Pol


Op http://www.light-at-night.com/effekte.html staan nog een aantal lichtideetjes. "Gewitterblitz" lijkt mij nog wel iets. Iemand ervaring met deze fabrikant??
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...