Reeks 15

Gestart door Peter, 31 augustus 2007, 18:01:28 PM

rgp

Dag,

Jan men moet niet alles kopen, he.

Zoals door te beslissen of je nu 2R of 3R rijdt kun je ook beslissen dat je je beperkt tot de lijnen XYZ in het tijdperk T.  En dan kun je rustig alles kopen wat daarin past.

Maar bij HO zit de kick duidelijk in het dozen kopen, hoe meer hoe liever.

Roland

janjozef

hoor ik daar een O-fanaat spreken [:D]

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

jan77

Ik bedoel ook nie dat je alles moet kopen want ik ben met de lijn 12 bezig en daar rijdt ook nie alles over maar wel den type 77 / 78
type 25,5 , type 11 voor benelux , de varkensneus excuseer mij als ik iemand anders zijn favoriet vergeet maar stel je voor dat ze die allemaal ineens te samen moesten uitbrengen ik zou die graag bezitten maar niet kunnen betalen zene dus heb ik ze liever wat gespreid en dat bedoel ik eigenlijk.
Groeten Jan

Tom

citaat:
Geplaatst door jan77

Ik ben blij dat het soms wat lang wachten is op de verschillende modellen dan kan mijn portemonee en ik zal wel niet de enige zijn een beetje op adem komen.

Mee eens, mij zal je niet horen klagen dat LSM achter op schema zit. [}:)]
Tom

ERVIN

Van mij mogen ze al de belgische modellen uitbrengen, maar laat ze er dan voor zorgen dat die modellen ook nog binnen 5 jaar te verkrijgen zijn, i.p.v gelimiteerde versies op de markt te gooien.[:(]

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Van mij mogen ze al de belgische modellen uitbrengen, maar laat ze er dan voor zorgen dat die modellen ook nog binnen 5 jaar te verkrijgen zijn, i.p.v gelimiteerde versies op de markt te gooien.[:(]



Hola,Belgie is Duisland of Frankrijk niet h?. Je kan niet verwachten dat alle Belgische modellen op de markt gaan komen en ook nog eens vlotjes verkrijgbaar gaan zijn voor altijd.
Roco heeft altijd de politiek gevoerd van een lok uit te brengen,die enige tijd aan te bieden en dan de produktie ervan te stoppen om dezelfde lok jaren later nog eens uit te brengen.Daar zijn voorbeelden genoeg van. Wat de "nieuwe" merken gaan doen weten we nog niet maar ik geloof nooit dat LSM en Vi-trains hun modellen onbeperkt gaan uitbrengen.

Gerrit

Tom

Mij is me in de winkel nog gezegd geweest dat LSM een model met een bepaald nummer bijvoorbeeld de 1324 of dat kan evengoed een rijtuig zijn maar 1 keer uitbreng en daarna gedaan.
Hoe ze dat doen meet een rijtuig waar er maar 1 van bestaat bijvoorbeeld het dancing rijtuig is mij een vraag.
Tom