Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Reeks 15

Gestart door Peter, 31 augustus 2007, 18:01:28 PM

daniel

Klein vergelijking: (als het mag)
De prototype van reeks 18 NMBS (40100/SNCF) was op 04-10-2006 op de website van LSM aangekondigd en op 16-07-2007 in de winkels.
Dus kunnen wij de reeks 15 verwachten rond het 28-06-2008 [:o)]

Peter

Heb nog geen 18 in de winkels gezien. Jij wel???
Met vriendelijke groeten
Peter

tufken

De 18 is er normaal binnen 1 a 2 maand is ons gezegd.

De 15 tegen nieuwjaar of januari.
Misschien al een geschilderde versie in Genk.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Jurgen

citaat:
Geplaatst door daniel

Klein vergelijking: (als het mag)
De prototype van reeks 18 NMBS (40100/SNCF) was op 04-10-2006 op de website van LSM aangekondigd en op 16-07-2007 in de winkels.
Dus kunnen wij de reeks 15 verwachten rond het 28-06-2008 [:o)]



Haha, goed gevonden Daniel. [;)]
Blijkbaar ben ik niet de enige die een eigenzinnige kijk heeft op praktijken van de modeltreinfabrikanten.
Zo kan ik er bijvoorbeeld smakelijk om lachen dat de NMBS er in slaagt om een lading koper 2 maal te laten stelen. [:D]

Afin, even terug on-topic namelijk de reeks 15. Het prototype ziet er goed uit, maar ik wacht toch nog steeds op een vergelijking met het Olaerts model in ons geliefde magazine hoor. Net zoals ik wacht op de vergelijking van de reeks 18 van LS en M?rklin.

@ tufken: ze kunnen u veel zeggen h?. Als we alles moesten geloven wat ze zeiden waren de vergelijkingen van de reeksen 18 (LS en M?rklin) en 15 (LS en Olaerts) al lang in MSM verschenen. [}:)] Als je begrijpt wat ik bedoel. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

arizonageel

In geen geval een geschilderd type 15 in Genk
citaat:
Geplaatst door tufken

De 18 is er normaal binnen 1 a 2 maand is ons gezegd.

De 15 tegen nieuwjaar of januari.
Misschien al een geschilderde versie in Genk.

 

tufken

Hallo Collega,

Ja, jij kunt het weten [;)]
Dat was wat ik hier had gehoord.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


arizonageel

Ja natuurlijk ,niet geloven wat ze u zo maar vertellen,de werkelijkheid ligt soms heel ver
citaat:
Geplaatst door tufken

Hallo Collega,

Ja, jij kunt het weten [;)]
Dat was wat ik hier had gehoord.

 

tufken

En ik wil niet in een oorlog betrokken geraken,
ik hou liever iedereen te vriend.  

Wie weet hebben we ooit elkander nog nodig. [:)]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Anarchy

Zou mooi zijn moest de 15 voor volgend jaar zijn

SuSke

Laat die 15 maar wachten tot volgend jaar. Dan kan ons budget terug een beetje op adem komen [:)]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ralf Wittkamp

Hello.
I want to visit the fair in Genk on the 6. or 7.10.2007. But I'm not able to find L.S. Models on the list of the companies, which take part at the fair. Am I blind? Please could anybody write, if L.S Models takes part, and where I could find them in Genk? Perhaps with the exact booth number.

Thank you.


greetings
Ralf Wittkamp
 

Tom

Als ze niet in de lijst staan zullen ze waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn.
Als ik me niet vergis waren ze er de vorige editie ook niet aanwezig.
Tom

rixke rail

citaat:
Geplaatst door Ralf Wittkamp

Hello.
I want to visit the fair in Genk on the 6. or 7.10.2007. But I'm not able to find L.S. Models on the list of the companies, which take part at the fair. Am I blind? Please could anybody write, if L.S Models takes part, and where I could find them in Genk? Perhaps with the exact booth number.

Thank you.


greetings

Ralf Wittkamp



Euromodelbouw wordt toch georganizeerd door de Hoeseltse Treinclub. Zijn dat niet de vrienden van Guido Olaerts ? Dus gezien hun "vete" denk ik dat L.S. Models zal passen voor dit evenement ! They won't go into lion's den !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rgp

Dag,

er is nog een ander fenomeen:

De handelaars in Frankrijk klagen dat de Franse klanten massaal in Belgi?, Luxemburg en Duitsland kopen omdat de modellen er beduidend goedkoper zijn.  Het resultaat is dat de Franse modellen eerst uitsluitend aan Franse winkels worden geleverd en pas na 4 tot 6 maanden in de andere landen verkocht worden; ze hopen aldus dat de Fransen dan de hogere prijs zullen betalen in de Franse winkel.

vb:  ABJ en BB36000 van Hornby
in de toekomst 40100 van LS. (er werden reeds meer modellen geleverd in Frankrijk dan in Belgi?)

Roland


jan77

Ik ben blij dat het soms wat lang wachten is op de verschillende modellen dan kan mijn portemonee en ik zal wel niet de enige zijn een beetje op adem komen.
Want stel dat ze elke week of elke 2weken met een nieuw model komen en je kan ze niet kopen omdat je budget het niet toelaat dat vind ik veel erger dan dat ik een paar maanden moet wachten.
Groeten Jan