Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Reeks 15

Gestart door Peter, 31 augustus 2007, 18:01:28 PM

Peter

Als het nog lang duurt eer LSM met zijn reeks 15 op de markt komt heeft iedereen (of toch velen) ondertussen de 15 van Olaerts.
Ikzelf heb er een en ben er heel tevreden van. Ik had nog graag de geel/blauwe versie en wachte op LSM, maar als dat nog lang duurt...spijtig voor hen dan, maar dan wordt het opnieuw en Olaerts
Met vriendelijke groeten
Peter

Rochevalien

Geduld is een mooie deugd [;)],zeker in de modelbouw .
Daarbij,ik denk niet dat de 15 van Olaerts vlug uitverkocht zal zijn.

Gerrit

Peter

Geduld is... Ja, ja maar die lok ging al maanden geleden op de markt komen, en hij is nog altijd niet in zicht.
Buiten dat het Olaerts model iets duurder is, beschikt hij wel over een perfekte afwerking en rij-eigenschappen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Peter

Geduld is... Ja, ja maar die lok ging al maanden geleden op de markt komen, en hij is nog altijd niet in zicht.

LSM is volgens mij aan het kijken wat ze beter kunnen met hun 15 dan de 15 van Olaerts?
Antwoord: niet veel of bijna niks (alleen misschien de meegebogen zijruit) het zal eerder in hun nadeel zijn dat ze zo lang wachten.

Rochevalien

Kijk,het is het een of het ander h?,ofwel een lok die 100% in orde is ofwel een lok met mankementen aan -a la 41 -van Mehano.
Ik zou in elk geval wachten tot alle modellen uitgekomen zijn om iets te kopen,hoe kan je anders vergelijken?

Gerrit

Jurgen

Wachten is soms beter dan snel snel iets op de markt gooien, dat is waar.
Maar waarom is men altijd zo snel om alles aan te kondigen? Dat maakt het wachten alleen maar langer en moeilijker.

Ik heb de indruk dat fabrikanten zoals M?rklin en Roco hier stukken beter in zijn. Zij laten, gewild of niet, dingen lekken naar de buitenwereld. Op de N?rnbergmesse worden modellen offici?el aangekondigd en op het einde van het jaar zijn die dingen op de markt met de gekende kwaliteit.
Bij Mehano, LS, Heris en weet ik veel wat nog allemaal is het constant wachten, wachten en nog eens wachten. We weten wel dat het komt, maar niemand weet wanneer.
Ik blijf erbij dat men modellen in een veel later stadium van afwerking moet aankondigen en niet als er alleen nog maar een idee in iemand zijn hoofd zit.

Wat de reeks 15 betreft, ik heb tijd. Deze loc is niet meteen een prioriteit op mijn verlanglijstje. Eerst zijn er andere dingen die ik wil hebben.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Tom

Ik denk dat deze kleine spelers op de markt van modeltreinen eerder willen laten weten aan de buitenwereld dat zij allesins met dat model zullen afkomen, maar geven daarbij soms een veel te vroege datum.
Tom

Jurgen

Klinkt veelbelovend. Maar ik houd het toch bij: "eerst zien en dan pas geloven". [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Brunel

Ik geloof het best.
Maar ik heb de serie 150 van Olaerts gekocht, omdat mij die mooi genoeg was. Voor mij was er geen reden om nog te wachten op een model dat misschien een tikkeltje mooier wordt. De rijeigenschappen kunnen in ieder geval niet beter.

Arbeco

Ik sluit me bij Brunel aan, al heb ik de 1502 van Olaerts. De rijeigenschappen zijn prima, en ook de kleurstelling en detaillering zijn ruim voldoende. Denk wel dat deze loc er nog wel een broertje bij krijgt.... Zal wel de gele uitvoering worden.

Groetjes Len[;)]
Old diesels never die...

MARKLINRIJDER

Op de site van LS een foto van een prototype van de 15.
Ziet er wel netjes uit, maar is nog niet voor direkt volgens mij.

Groetjes,

David

thalysken


the_gold

Zelfde probleem met de 18, franse versie is uit, belgische is eigenlijk hetzelfde bijna, aleen een andere uitvoering, en wachten maar![:D]

Rochevalien

Zelfde probleem met de 18, franse versie is uit, belgische is eigenlijk hetzelfde bijna, aleen een andere uitvoering, en wachten maar

>>> [?][?][?][?] Het gaat hier wel over de reeks 15,daar IS geen Franse versie van.Voor de rest kan een beetje geduld wonderen doen.


Gerrit

the_gold

Dat weet ik ook wel[:D]
Ik bedoelde gewoon dat de franse versie bijna hetzelfde is als de belgische versie, en toch duurt dat zoveel langer voor die kleine verandering van kleuren bvb.

Maarja, geduld! dat heb ik wel.

groetjes[:)]