Seinen

Gestart door Peter, 31 augustus 2007, 10:57:16 AM

bellejt

heel spijtig dat BFM is overgenomen door die firma en dat ze alle foto's van mij van de bouwdozen hebben gekregen.Ze gingen daar goed gebruik  van maken om de productie verder te zetten.Is helaas niets van in huis gekomen.Ik maak mijn seintjes nu zelf en de hele kleine heb ik van Staf gekocht.

Koen

@Johnny,

Door wie was BFM overgenomen?

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

bellejt

was een hollandse/nederlandse firma.

Koen

Oh, dat is mij nooit ter oren gekomen. Ik heb nochthans met Frank een aantal maanden geleden gemaild en hij heeft mij daar niets over gezegd.
Tja, misschien is de nieuwe eigenaar nog aan het uitdokteren wat de mogelijkheden zijn.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

oebr

Citaat van: argilla op 19 november 2013, 10:34:45 AM
Citaat van: 13erke op 31 augustus 2007, 11:06:40 AM
www.miniatuurseinen.info [ ;) ]


wil niet lastig doen maar de link...kan geen japanees lezen  :(
http://www.miniatuurseinen.info/

mea culpa - omdat we de site in 2 talen gaan zetten dit domein laten vallen, en een of andere parasiet dacht slim te zijn en heeft het snel even ingepikt in de hoop allicht dat we grof geld zouden betalen om een en ander terug te pakken te krijgen. Mispoes dus.  8)

Wat de nieuwe naam wordt weet ik nog niet, maar het zal allicht iets zijn dat in 2 talen 'pakt'.

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

janieburton

Citaat van: oebr op 21 november 2013, 23:47:10 PM
Citaat van: argilla op 19 november 2013, 10:34:45 AM
Citaat van: 13erke op 31 augustus 2007, 11:06:40 AM
www.miniatuurseinen.info [ ;) ]


wil niet lastig doen maar de link...kan geen japanees lezen  :(
http://www.miniatuurseinen.info/

mea culpa - omdat we de site in 2 talen gaan zetten dit domein laten vallen, en een of andere parasiet dacht slim te zijn en heeft het snel even ingepikt in de hoop allicht dat we grof geld zouden betalen om een en ander terug te pakken te krijgen. Mispoes dus.  8)

Wat de nieuwe naam wordt weet ik nog niet, maar het zal allicht iets zijn dat in 2 talen 'pakt'.

Zoals ik al elders vermeldde, blijkbaar is de modelspoorwereld een wespennest waarin sommige alles aan doen om anderen het leven zuur te maken en niet enkel de geviseerde personen maar ook alle modelspoorders omdat door dit gezever ook de productie vertraging oploopt en dat wij zo verstoken blijven van goede kleinschalige initiatieven.
Ik zou bijna het woord "modelspoor maffia" durven in de mond nemen. 
 

oebr

oei Janie,

ik denk niet dat die Chinees iets met modelspoor te maken heeft hoor.
Het gaat wel om maffiapraktijken, maar dan vanuit een of andere flat in Beijing of zo en totaal niet in connectie met het onderwerp.
Die kijken na wanneer domeinen verlopen en hopen dan dat het om vergetelheden gaat die ze kunnen uitbuiten.
Mocht het om een site over ijsroom of damesondergoed gegaan hebben zouden ze ook toegeslaan hebben  :D
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

janieburton

Citaat van: oebr op 22 november 2013, 14:35:01 PM
oei Janie,

ik denk niet dat die Chinees iets met modelspoor te maken heeft hoor.
Het gaat wel om maffiapraktijken, maar dan vanuit een of andere flat in Beijing of zo en totaal niet in connectie met het onderwerp.
Die kijken na wanneer domeinen verlopen en hopen dan dat het om vergetelheden gaat die ze kunnen uitbuiten.
Mocht het om een site over ijsroom of damesondergoed gegaan hebben zouden ze ook toegeslaan hebben  :D

Als je zeker bent dat het een of andere Chinees is dan is dat langs eene kant toch geen probleem( sorry voor het zo uit te drukken), zoals je zegt je neemt gewoon een ander domein naam; maar ik weet van iemand(een Belg) die ooit 10 domeinnamen heeft laten  registreren omdat hij wist dat een bepaald bedrijf een domeinnaam zou gaan laten registreren om zo dat bedrijf voor te zijn(of dat hij succesvol was of niet laat ik in het midden) zijn bedoeling was om dat bedrijf "een poot uit te draaien".



 

loebaske

domme, ben de website van Staf kwijt  :( :(
Die toffe kerel maakte zeer mooie model seinen, iemand raad???

bellejt


loebaske

Waarom werkt dat nooit bij me, heb alle mogelijke  namen ingevoegd om toch maar iets te vinden....gewoon noppes  :( :( :(
Gelukkig zijn er forum vrienden  ;) ;) ;)

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Metpetergaathetbeter

Citaat van: loebaske op 13 januari 2015, 12:15:13 PM
Waarom werkt dat nooit bij me, heb alle mogelijke  namen ingevoegd om toch maar iets te vinden....gewoon noppes  :( :( :(

Ik zou iets zeggen maar ga dat niet doen, moet tenslotte beleefd blijven !  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Groeten Peter ;)