Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

M6 stuurstandrijtuig

Gestart door janjozef, 23 augustus 2007, 07:37:21 AM

Anarchy

Jep je kan er op verschillende plaatsen zien staan hoor. De indienststelling zou weer 2 maanden uitgesteld zijn.

jakke

De trein van Antwerpen naar Charleroi.
Wat kan de bedoeling zijn van de volgende combinatie :loc , m6-rijtuigen, m6 met stuurstand , loc .
Ik heb de kombinatie zien rijden met zowel de stuurstand voor in als achter in de trein .

Jan
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Jurgen

Waarschijnlijk een treinsamenstelling om te zien of het stuurstandrijtuig naar behoren werkt. Als controle staat er dan een gewone loc tegen het stuurstandrijtuig.
Het is maar een gok h?. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jan77

Inderdaad als de stuurstand (wegens kinderziektes )problemen vertoont kan men direct naar de loc overstappen anders moet men de andere afkoppellen andere kant rijden aankoppellen nieuwe remproef minstens en half uur tijd verspeelt wat zouden de reizigers weer zeuren[:(!][:(!][:(!]
Groeten Jan

n/a

M6 stuurstand

Deze heb ik deze morgen voor het eerst in bedrijf gezien op L50 richting Oostende.
Grtz

Tom

Op wallorail staat er al een foto van een trein met de M6BDx in bedrijf.
Tom

Anarchy

scenicsport, zal wel L50A geweest zijn.

Tom, je kan het stuurrijtuig hier en daar reeds commercieel zien rijden ja.

janjozef

ze zijn in dienst gesteld ik zie ze nu regelmatig rijde, en heb de laatste 2 dagen in een gezeten.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

vyncky

Inderdaad, Ik heb ze donderdag en vrijdag verschillende keren gezien in Antwerpen-Centraal.
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Tom

Ik heb hem Vrijdag ook in Brugge gezien.
Tom