Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

allemaal op verlof?

Gestart door Havoc, 15 juli 2007, 13:41:23 PM

Havoc

Het is hier zo stil zeg! Iedereen op verlof of veel te druk bezig?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Geen verlof, wel weinig tijd momenteel
Met vriendelijke groeten
Peter

Klaas Zondervan

Ik ben er nog gewoon. Ga van de zomer ook niet op verlof.
Nog 4 maandjes werken en dan begint het groot verlof.[:)]

Gerolf

Mijn verlof start pas binnen zes weken. Tijdens mijn schaarse vrije dagen ben ik wel druk bezig: zelfbouwwissels, mijn etsbak staat te pruttelen, artikel schrijven, ...
Er zijn inderdaad weinig modelspoor-vragen of -discussies de laatste tijd ... Iedereen weet alles al, misschien ... [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Arbeco

Ik zal ook nog even moeten wachten op mijn vrije dagen, mijn werk is nogal seizoensgebonden, en met die toeristen hier aan de Zeeuwse kust is het hartstikke druk.... Straks, als het weer wat rustiger wordt, kan ik verlof opnemen. Dat doe ik ook liever zo, in de zomer lekker verdienen en dan in 't najaar lekker hobby'en. Ben toch niet zo'n zomermens, dus laat mij maar lekker in de herfst thuiszitten[:D]
Aan ieder die wel met verlof gaat: veel plezier en bij terugkomst weer lekker aan de slag met de hobby, voorzien van nieuwe ide?en!!

Groeten Len[;)]
Old diesels never die...

factageklerk

Ook hier geen verlof , ik ga trouwens niet zo graag weg en geniet meer van een dagtrip. Ons land heeft ook mooie plaatsjes hier. Ik heb trouwens de afgelopen weken mijn oude schoolboeken vanonder het stof gehaald voor te studeren voor een examen van technisch vakbediende sporen bij de NMBS dat examen is ondertussen voorbij afwachten wat het resultaat gaat worden[|)][|)][|)]
 

Havoc

De rest zit waarchijnlijk te puffen onder een parasol.

citaat:
Ons land heeft ook mooie plaatsjes hier.


Daar heb je zeker gelijk in. Af en toe een dagtrip kan geen kwaad.

Gerolf: uwen etsbak niet laten overkoken h?, dat maakt lelijke plekken.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Ik kom nog steeds alle dagen kijken. Ik heb voorlopig gewoon geen vragen, maar wacht maar. [:D] Als de hele vakantie het weer tegenvalt, dan werk ik gewoon verder aan de baan en dan ga ik wel vragen hebben. Ik moet ze alleen nog tegenkomen. [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

En ook ik heb nog geen verlof, het is razend druk op mijn werk en mijn locs staan er de laatste dagen maar triestig bij[:(]
Zo af en toe doe ik nog eens een beetje aan mijn kopstation en koepel, maar eigenlijk v??l te weinig, nog 4 weken werken en dan heb ik 3 weken verlof, maar dan zal mijn vrouwtje en mijn dochter mijn tijd opeisen, mar in september vliegen we er weer vollebak in!![:p]

cbx

"Vrouwen bloot, handel dood".[:D]

Vandaag met de motor naar Landgraaf geweest en zelfs daar was het te warm voor, n.l. 33 graden op de motor phoe-phoe.

Heb op dit moment een viertal loks naar Munchen gezonden voor ombouw naar Sound, en dan heb ik er nog twee te gaan.
Dan toch maar een vraagje: Ken je iemand die daar goed in is, loks ombouwen naar sound, scheelt me dan veel verzendkosten naar Duitsland.

doomslu

Ik heb hier ook al een aantal dagen de indruk dat iedereen weg was. Blijkbaar toch niet.

Zelf heb ik een weekje verlof achter de rug. Om te oefenen voor de 'echte' vakantie. [:o)]. Ik moest dringend een aantal dagen verlof opnemen, want anders heb ik er op het einde van het jaar weer veel te veel over. Ja, dat komt er van als je op 't werk 10 vrouwen hebt en thuis maar ??n... [;)]

Behalve twee dagen naar Belgi? (voor een doktersbezoek met de vrouw) ben ik thuis gebleven, maar ik ben wel wat teleurgesteld dat de week voorbij is en er eigenlijk weinig vorderingen in mijn hobbykamer gemaakt zijn. Maar ja, er waren nog andere klussen te doen aan de woning. Jullie kennen dat wel zeker ?

Bovendien is donderdag de harde schijf in mijn PC gecrashed [}:)][xx(]. Daar verlies je dus ook aardig wat tijd mee. En dan spreek ik nog niet over het tijdverlies als hij zal hersteld zijn om alles opnieuw te installeren. En de verloren data [:(]. Back-up's ? Ja, maar niet zo h??l recent. Voorbereidend werk voor enkele artikels vrees ik te moeten overdoen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

zeker geen verlof pas eind augustus, maar ben al mijn lectuur aan het uitsorteren,

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

ronny-vdv

Het is al gedaan met verlof. Al twee weken terug aan het werk.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv

KroontjesPen

Voor mij is elke dag verlof. [:I]
Twee tafels zijn nu gebouwd en ben tijdens regen dagen aan het kijken wat ik daar nu wil hebben liggen als baan maar als het mooi weer is zit ik nu toch liever op de fiets hoor. [:)]

just4fun

Ik ben in verlof. Dat wil zeggen: plafond steken in de badkamer, tegelen, verlichting, kasten maken, ... 'k Weet wat doen, en gedirigeerd door moeder de vrouw.
En dan ook de kids hun kampplaats mee gaan organiseren met hun leiding en dat soort dingen. Misschien schieten er volgende week nog enkele dagen over om samen met 't vrouwtje d'r toch nog op uit te trekken.
Groet,
Paul