Roco Herfstnieuwigheden 2007

Gestart door ronny-vdv, 10 juli 2007, 22:01:36 PM

Jurgen

#15
Dank je wel Ronny.
Maar was er dit jaar al geen set met 2 zelflossers aangekondigd? Of was dit een andere set of een andere fabrikant? Met al die nieuwigheden weet ik het zo goed niet meer. [xx(]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

#16
citaat:
Geplaatst door Peter

Heb die set (47373) meegebracht van Freiburg (Dtsl), doch bij een wagen ontbraken de extra te monteren onderdelen.
Het monteren van die dingen is iets dat je moet doen als je veel Valium bij de hand hebt (of als je drie of vier handen hebt)

Peter, ik heb onlangs ook enkele prutsonderdeeltjes op hupac-wagens gemonteerd en mij daarbij de bedenking gemaakt hoelang het nog gaat duren alvorens ik genoodzaakt zal zijn op een grotere schaal over te stappen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

janjozef

#17
Je kunt gebruik maken van hulpmiddelen, zo heb ik speciaal voor modelbouw van de oogarts een bril voorgeschreven gekregen, een half punt sterker dan mijn gewone leesbril (mijn oogarts is ook modelbouwer en kent het probleem), verder pincetten voor die kleine spullen vast te houden
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

#18
Het plezier bij Roco begint pas als je hun stoomlok Baureihe 64 wil openen (en erger nog) sluiten nadat je er een decoder hebt ingestoken.
Ze maken hun modellen mooier, fijner, enz. maaaaaaaar ook verd....moeilijk om een decoder in te steken, of zoals gezegd onderdelen te monteren. Sadisten zijn het [:D][:D][:D]
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

#19
ik heb hetzelfde problee mmet mijn V200 van roco
i kkrijg dat ding niet open
er zitten 2 plastieken haakjes bij om de kap eraf te doen maar het gat niet

nog nooit van 2 vijsjes gehoord om een loc te sluiten????[}:)]
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

doomslu

#20
citaat:
Geplaatst door janjozef

Je kunt gebruik maken van hulpmiddelen, zo heb ik speciaal voor modelbouw van de oogarts een bril voorgeschreven gekregen, een half punt sterker dan mijn gewone leesbril (mijn oogarts is ook modelbouwer en kent het probleem), verder pincetten voor die kleine spullen vast te houden

Weet je, Jan, welk probleem ik heb met pincetten ? Die kleine stukjes vliegen er soms met raketsnelheid uit. En vindt dat dan nog weer... [xx(]

Voor die kleine dingetjes is een lamp met vergrootglas erg handig. Daar heb ik al veel geniet van gehad.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

#21
citaat:
Geplaatst door ysbeer

Gedumpt word er nog steeds.
Ik zag 62460 (serie 20) voor nog geen 80 euro.(nieuw)
Jammer ik rij alleen diesel en stoom.

wim ysbeer



Nu weet je gelijk waar ik mijn reeks 20 vandaan heb. Ik dacht dat echter dat deze aanbieding alleen op zaterdag gold maar blijkbaar toch niet.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Peter

#22
Vorige week maandag, bij H?nerbein in Aachen, de onderdeeltjes voor die wagen besteld en vanmorgen zaten ze al in de bus. Goede service van Roco en H?nderbein.
Met vriendelijke groeten
Peter

wisselstromer

#23
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

#24
Van die herfstnieuwigheden is dus alles wat Belgisch is reeds geweten van het begin van dit jaar.
Die zelflossers stonden al in de inschrijvingsboekjes van Van Biervliet en Olaerts. Ook de groene loc werd toen al aangekondigd.
Er is dus niets nieuws onder de zon, alleen hebben we nu een afbeelding. [:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

n/a

#25
citaat:
Geplaatst door Tom

Mijn kennis van het Duits is zeer slecht, welk soort wagen is Selbstentladewagenset?



Als je dat niet verstaat is uw duits wel heel slecht .Kent ge nederlands dan ? Ge neemt een slecht voorbeeld "Selbstentladewagenset " dat is toch bijna nederlands.

En dat voor een directeur [:I]

Gr
Flip

mini-bs

#26
en ze hebben hun belofte gehouden bij Roco !
Dat doen ze toch wel meer, echt wel Klasse! (om het op z'n DDuits te zeggen)

wieder da seit 17. Juli
   
ROCO 40395
Spur H0 Universalkupplungskopf, 12 Stk.
7,79 euro

ROCO 40397
Spur H0 Universalkupplungskopf, 50 Stk.
26,16 euro
 

13erke

#27
Die zelflossers, zijn die nu in het bruin of in het b-cargo groen?
Op de site van tufken zijn ze bruin, op de bovenstaande link groen, en het is hetzelfde nummer.

Anarchy

#28
Op verschillende sites zeggen ze hetzelfde, de bruine kleur. Ik veronderstel dat die foto dus een voorbeeld is en het wel degelijk bruine wagens zullen zijn.

ronny-vdv

Mvg,

ronny-vdv