Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Bankkaart

Gestart door rixke rail, 07 juli 2007, 22:46:33 PM

rixke rail

Ik moest een nieuwe bankkaart (laten) aanmaken en vermits je nu z?lf kan beslissen welke foto erop komt, heb ik dat ook gedaan !
Een eigen foto erop, het kost iets (banken,h?), maar het is des te leuker. Dit is de dummy van mijn aangevraagde kaart :

IMGhttp://i60.photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/modelspoormagazine/ING01.jpg/IMG
Wat vinden jullie ervan ? Zouden jullie dit ook zo doen ?
Ik hoop dat ING het ontwerp aanvaardt, waarom niet trouwens ?
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ERVIN

Hoi Rixke, ik heb een KBC-kaart met een foto van een 51er erop, telkens ik ergens iets moet betalen gaat mijn hartje steeds sneller slaan, maar dat ligt niet altijd aan die 51er, soms slaat mijne tikker ook wel eens over als mijn vrouwtje aan het schoppen is.[:I]

rixke rail

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Hoi Rixke, ik heb een KBC-kaart met een foto van een 51er erop, telkens ik ergens iets moet betalen gaat mijn hartje steeds sneller slaan,...

[:p]
citaat:
...maar dat ligt niet altijd aan die 51er, soms slaat mijne tikker ook wel eens over als mijn vrouwtje aan het shoppen is.

[}:)][B)][:0]
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Break302

Ik heb er al een van bij het begin dat het bestond, en mijn Nick name waardig kon ik niets anders als .............. [:D]


Ist zo beter [:I]

Jos - Break302 [;)]

DelticPower

Hallo Rixke en Break302, het is een leuk gezicht om je bankkaart zo te verpersoonlijken. Toch lijkt me het niet verstandig om een afbeelding van je bankkaart met alle gegevens leesbaar zo open en bloot op internet te zetten. Ik begrijp dat je trots bent op je creatie, maar zou toch adviseren de tekst en nummers onleesbaar te maken.
Groeten van Jan

mini-bs

citaat:
Geplaatst door Break302

Ik heb er al een van bij het begin dat het bestond, en mijn Nick name waardig kon ik niets anders als .............. [:D]


Jos - Break302 [;)]



van waar die liefde voor de 302 Jos ?

Randall
 

Break302

[/quote]van waar die liefde voor de 302 Jos ?

Randall
[/quote]
Bij het uitkomen van het model van de Breaks had ik tussen mijn opnames gezocht naar een nummer waar ik een goede opname van had om dit dan aan te kopen. Hier viel deze wel goed mee, maar heb ondanks toch de 324 als model gekozen [:D] wegens niet juiste draaistellen op het model van de 302 [:(].

Jos

tufken

Hallo Jos en Eric,

Doe a.u.b. die gegevens van je bankkaart weg of maak ze onzichtbaar.

iemand die kwaad wil kan al overboekingen maken op uw naam, zelfs uw kaart namaken.

Bij ons hebben ze zo eens 5.000 Euro  van onze Visa kaart gehaald door die na te maken.

bij Jos is het al gebeurd

Want niet iedereen die hier komt is een bekende
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


rixke rail

citaat:
Geplaatst door DelticPower

Hallo Rixke ..., maar zou toch adviseren de tekst en nummers onleesbaar te maken.
Groeten van Jan


citaat:
Geplaatst door Tufken

Hallo Jos en Eric,
Doe a.u.b. die gegevens van je bankkaart weg of maak ze onzichtbaar.




Zoals ik al zei, beste Jan en Patrick : het is een dummy, het moet nog goedgekeurd worden door ING en aangemaakt.
Ik heet niet Robert Schuman, en het bankrekening nummer is onbestaande.
Trouwens, Jos heeft ook zijn gegevens onleesbaar gemaakt, toch ?
Toch bedankt voor de interesse,
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

Schuman: Brussel-Luxemburg, toeval?
Tom

ricky56

H?h?... Ik heb mijn ook gekregen : UM van 13's (met 1344) met een klein goederentrein in Momalle, juist bij mijn huis...

Foto s'avonds...

Vriendschappelijk,

Ricky.

tom007

bij de jongerenkaart van fortis geven ze paar 100 tal kaarten weg waar je een eigen foto kan op zetten. En je krijgt ook 1000?. Ik zit nog bij de jongeren van de fortis, dus ik heb meegedaan en ik hoop dat ik de prijs zal winnen.

loebaske

toy toy Tom, hopelijk win je het bedrag...want dat is niet niks 1000?, daar ga je enkele treintjes kunnen van kopen [;)][;)]