Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

ter info

Gestart door hobbyist, 27 juni 2007, 10:38:44 AM

ysbeer

Kan best zijn,maar waar staat die verklaring dan ????
Op hun site niets gevonden.
Het idee kwam bij mij op door de uitleg dat er problemen bij TNT zijn
Sorry hoor maar rijnmond staat bol van TNT activiteit,dat kost echt geen week of meer
En ik zeg niet dat er iets mis is,maar ook de beste firma,s kunnen in problemen komen.
Dat heeft niets te maken met eerlijk of oneerlijk.
En als blijkt dat er niets aan de hand is zal ik de eerste zijn omdat te vermelden.
Wellicht ben ik wat te wantrouwend,na een boze ervaring 2 maanden terug,dat wordt me dan hopelijk vergeven.

wim ysbeer

edit
brunel
Zelf ben je kennelijk toch ook wat voorzichtig gezien de wel uiterst geringe informatie bij je profiel (heel erg gering)

niet boos bedoeld hoor.


Willems

Ik ben zoals hierboven beschreven ook altijd voorzichtig,alles loopt op wieltjes tot en met de betaling aan toe en met leveringen gaat het vaak(langdurig en veel telefoontjes) mis en altijd ligt het aan de post welke dan ook.
mijn ervaringen zijn niet gestaafd aan de winkel hierboven genoemd maar aan een andere.
Zodra ik betaald heb verwacht ik enkele dagen later het gekochtte en geen 2 maanden later,dan wordt ik tamelijk nerveus en erg ambetant.

Wim W
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn

jarikd

citaat:
Kan best zijn,maar waar staat die verklaring dan ????
Op hun site niets gevonden.

Het onderstaande komt van de site van de "Vlaardingse Modelspoorwinkel"
citaat:
26-06-07
Ivm de verbouwing van 1 winkel gedeelte naar Marklinshop en vakantie van onze chef verzending kan het zijn dat u de bestelde artikelen wat later krijgt toegestuurd.
Onze nieuwe Marklinshop gaat op zaterdag 7 juli 2007 open , op deze dag hebben wij div aanbiedingen van div merken, hierover krijgt u nog een mailing toegestuurd.

Ik ben twee weken geleden in hun winkel geweest, en toen waren ze al bezig met een grondige verbouwing. Ik kan mij wel voorstellen dat zij gedurende de verbouwing moeite hebben alle bestellingen bij te houden.
Haalt toch uit den vreemde niet, hetgeen uw eigen land u biedt

DelticPower

Hallo, ik heb altijd zeer goede ervaringen gehad met deze winkel (Modeltreinexpresse) uit Vlaardingen. Betalingsproblemen gaan niet op want na de eerste keer wordt alles geleverd met een rekening, zodat je betaald achteraf.
Groeten van Jan

ysbeer

citaat:
Geplaatst door DelticPower

Hallo, ik heb altijd zeer goede ervaringen gehad met deze winkel (Modeltreinexpresse) uit Vlaardingen. Betalingsproblemen gaan niet op want na de eerste keer wordt alles geleverd met een rekening, zodat je betaald achteraf.
Groeten van Jan



Jan mij ervaringen zijn ook niet slecht,en als jullie het zeggen trek ik mijn boze opmerkingen weer in.[:X][:X]

En als blijkt dat er niets aan de hand is zal ik de eerste zijn omdat te vermelden.

En ik heb dit geschreven dus dan moet je dat ook doen.

Er is niets aan de hand  met mte.

wim ysbeer

DelticPower

Hoi Wim, gelukkig als er niets aan de hand is, er zijn al zoveel negatieve berichten in modelbouwland. Dus als er grote verbouwingen zijn, is dat misschien een teken dat het goed gaat en het assortiment en de service verder wordt uitgebreid. Het mooie is dat ze soms in samenwerking met andere treinenzaken speciale acties (uitvoeringen)doen. Ze durven wat initiatief te tonen. Hoop dat ze nog lang doorgaan.
Groeten van Jan

Brunel

Fijns, het staat echt al een paar dagen op de site Wim. Is overigens een slechte beurt voor een winkel met zo'n belangrijke internetpoot, maar niet meer dan dat. Rare verdachtmakingen waren nergens voor nodig. [:p][:)]

Bij mijn weten gaat het daar goed, maar daar heeft die verbouwing niks mee te maken. In Nederland kan M?rklin de winkeliers inmiddels dwingen een M?rklinshop te worden. Wees blij dat jullie daar in Belgi? vooralsnog van verschoond blijven.

boke

Hallo allemaal,

Wat is nu in hemelsnaam het voordeel van een M?rklinshop in een winkel? Onlangs was ik zo in een winkel waarin een aparte Marklinshop was en aangezien ik voor het gelijkstroomsysteem gekozen heb, kon ik deze shop links laten liggen. Uiteraard ben ik ook de winkel buitengestapt zonder iets aan te kopen van Marklin! Is dit voor hen een voordeel? Het enige voordeel dat ik voor hen kan indenken is dat ik daar in ieder geval niet staan kwijlen heb! [:D]

DelticPower

Hallo Boke, jouw reactie hoor ik van meer mensen. Het is zo dat mijn treinenboer beduidend meer tweerail verkoopt sind Willy's Modelbouw in Eindhoven Marklinstore is geworden. Mijn leverancier is ook Marklindealer, maar word door Marklin niet meer vermeld op de dealerlijst omdat hij geen Marklinstore wil hebben.
Het allergrootste verschil is echter dat de ene een chacherijnige vent is die je aankijkt met een blik van wat moet jij hier? En de andere je verwelkomt met een lach en de vraag of je koffie wil.
Waar denk je dat de omzet het beste draaid?[:D]
Groeten van Jan

jarikd

citaat:
Wat is nu in hemelsnaam het voordeel van een M?rklinshop in een winkel?

Het concept van Marklin Stores, Marklin Shop in Shop en alle andere gestelde eisen zou goed zijn voor het imago van Marklin, met hogere verkoopcijfers tot gevolg
Haalt toch uit den vreemde niet, hetgeen uw eigen land u biedt

ysbeer

Wie zou toch op dit vreemde idee gekomen zijn.

Zeker in nederland (maar ook in duitsland)werkt dit in een terug lopende markt absoluut niet.
DE nederlander is op zoek naar koopjes,al is dat maar een paar euro,bij die winkel koopt hij.
Die marklinshops met hun vaste prijzen halen al het avontuur uit het internet kopen,en dat zal markklin/trix merken.
Nee dommer dan het proberen marklin tot een specialiteit te maken,dat alleen door de (z.g.n)kenner ,voor veel geld mag worden gekocht,had men het niet kunnen maken.

wim ysbeer

D_Loc

Ben zojuist in Vlaardingen geweest om een bestelling op te halen en ze zijn inderdaad druk bezig met het inrichten van de M?rklinshop.
Die Roco TEE in de startset zag er overigens wel verleidelijk uit maar heb hem toch maar laten liggen want hij past niet echt op mijn toekomstige baan.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk