Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

marklin Central Station

Gestart door wisselstromer, 31 januari 2005, 12:45:05 PM

thalysken

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik heb de folder eens vluchtig bekeken. Het ziet er goed uit, alleen de prijs valt wat tegen. ? 149 voor de update kan al tellen.

Mijn Central Station werkt goed zoals het nu is. Voor die ? 150 koop ik wel een loc.

Ik sluit me aan bij Jurgen. Moest ik deze nu gratis kunnen downloaden dan zou ik het doen.[:D]

LokSound

citaat:
Geplaatst door thalysken

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Ik heb de folder eens vluchtig bekeken. Het ziet er goed uit, alleen de prijs valt wat tegen. ? 149 voor de update kan al tellen.

Mijn Central Station werkt goed zoals het nu is. Voor die ? 150 koop ik wel een loc.

Ik sluit me aan bij Jurgen. Moest ik deze nu gratis kunnen downloaden dan zou ik het doen.[:D]


lees de folder aub aandachtig. Dan zou je begrijpen waarom je moet betalen.
Anderzijds moet ESU niet opdraaien voor de zaken die M?rklin iet wil doen....

wisselstromer

de reden tot betalen is volgens mij eerder dat men er een booster bijleverd als dat men betaalt voor de update. Of vergis ik me. Ik ga hiervan uit omdat de verdere updates gratis gaan zijn


wim
ps
goed initiatief van esu om de CS1 niet op te geven
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

LokSound

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

de reden tot betalen is volgens mij eerder dat men er een booster bijleverd als dat men betaalt voor de update. Of vergis ik me. Ik ga hiervan uit omdat de verdere updates gratis gaan zijn


wim
ps
goed initiatief van esu om de CS1 niet op te geven


verdere updates zijn gratis.

http://www.esu.eu/index.php?id=377&L=2