Perron schuilhokje

Gestart door belair, 20 mei 2007, 21:31:38 PM

belair

Dit zijn de foto's waarop ik mij gebaseerd heb, het dak is wel volledig anders op de foto. Maar misschien zijn er in gewoon golfplaten dak ook te vinden. In "Sommet" gaat er toch ??n staan.[:D]









mvg
Luc

13erke

Wow, das een hele verbetering, zowel van het dak als van de verwering. Dit is pure modelbouw[8D], doe zo voort man!

rixke rail

Dat van dat golfplatendak heb ik ook niet kunnen achterhalen. Was dat niet eerder iets voor de volgende generatie perron- en busschuilhokjes. Je vind ze nu nog altijd, al worden ze thans meer en meer vervangen door de "paddestoelen".
Dit is alvast een foto van het hier voorgestelde onderwerp :


Deze variante stond ooit in het station van Hasti?re. Misschien interessant voor iemand die net iets anders wil ?



Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

Awel Luc, hoe deze er in het echt uitzagen, het kan me niet schelen, maar de uwe zien er prachtig vuil uit.
Tom

belair

citaat:
Geplaatst door 13erke

Wow, das een hele verbetering, zowel van het dak als van de verwering. Dit is pure modelbouw[8D], doe zo voort man!


Die laatste foto's zijn niet van mijn schuilhokje maar van een voorbeeld die ik gebruikt heb.
mvg
Luc

belair

De laatste foto's van het schuilhokje. Een kleine aanpassing aan het uiterlijk van de platen.





(dit zijn nu wel mijn foto's)[:D]
mvg[;)]
Luc

doomslu

Ziet er echt lelijk uit.
Maar dat was de bedoeling ! [:D][:D]

Goed gewerkt, Luc.[:)]
Kan er een fotootje iets meer close-up gemaakt worden ??
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Als je dit op de baan plaatst, met een mooie achtergrond zal je het moeilijk van het "echt" kunnen onderscheiden, heel erg mooi Belair!!![:0]

belair

Bedankt jongens, hier is een close up.



mvg
Luc

Gerolf

Mooi, Luc. Je kan er de ratten zo bijdenken [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Ik vind het wel mooi, maar de ruiten vind ik er een beetje over verweerd.
Tom

Arbeco

Jaja, er zijn nog ?chte kunstenaars!![;)]
Ziet er echt mooi uit, Luc!!
Dit zijn nou van die typische dingetjes die je baan MAKEN, en dan in deze toestand, fantastisch! Zelf heb ik voor onze clubbaan "Messieux-Walemons" de modernere variant van de schuilhokjes gebouwd, deze heb ik echter niet z? verweerd, omdat ik van mening
was dat deze hokjes nog niet zo lang in weer en wind hebben gestaan. Van deze variant heb ik nog een paar bouwsetjes liggen voor een volgend project of ... of .... of.... [:D]

Groetjes Len.
Old diesels never die...

SuSke

Weerom prachtig werk Luc. [^] [^]
Misschien nog een klein beetje mos aan de regenkant in de voegen tussen de platen, als het gaat om een hokje in een god-verlaten station. Ook wat grijs-groen-bruine opspat van regenwater aan de onderzijde van de platen (is een beetje afhankelijk van de juiste plaats op je baan).
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.