Rijden of bouwen of beide??

Gestart door ERVIN, 10 mei 2007, 18:17:55 PM

cbx

citaat:
Geplaatst door ERVIN

@Kedeng Kedeng, er zijn er hier nog geweest die met een doel kwamen!![:(]
Voorlopig geen bezoek meer, en als je de foto's van mijn baan en de andere banen bekijkt zal je ook wel genoeg zien.





Begrijp ik hieruit dat er bij je ingebroken is?[:0]

ERVIN

citaat:
Geplaatst door cbx

[
Begrijp ik hieruit dat er bij je ingebroken is?[:0]



Niet echt ingebroken, maar zoals je mss al wel weet, zijn er hier enkele wagons ongevraagd meegenomen tijdens een bezoekje!![xx(]

Arbeco

Hey Erwin,

Zelf mag ik mij graag met beide zaken bezighouden, ik vind het allebei leuk om te doen. Tijdens het bouwen van mijn baan werd er natuurlijk wel af en toe een proefritje gemaakt om te zien of alles werkt, maar daar bleef het dan wel bij. Toen de baan gereed was, werd er de eerste maanden intensief gereden, er ging bijna geen dag voorbij of de treinen spoorden. Later werd het iets minder, en ik geniet nu ook van mijn baantje als er helemaal niks rijdt. Ik vind het lekker rustgevend om na een drukke werkdag lekker bij te tanken in mijn eigen Ardeense landschapje. Alleen wordt deze rust dan wel eens een enkele keer verstoord door een zware goederentrein....[:D]

Groeten van Len!
Old diesels never die...

glamo

voornamelijk bouwen maar heb een klein baantje waar wat treinbewegingen kunnen gedaan worden om de locs toch eens laten rijden.
 

Treinist

Ik ben nog niet eens aan rijden toe.[}:)] Dus ik moet wel bouwen[;)]
Het enige wat ik af en toe doe is een loc over de baan jagen om te horen of alles tot zover goed ligt en het lawaai niet te erg is.

treinvirus

Ik:
zo goed als alle plezier in vernieuwen ,herverven , herbouwen , supperen en ook zelfbouw lokomotieven (stoom, diesel, electrische ) met slechts een doel ... een zo goed mogelijke kopij maken van de echte loks en meestal met wel enige beperking:  nl bijna altijd groen materiaal nmbs. Heb nog geen baan maar wel stapels rollend materiaal en niet te tellen huisjes enz om baan te maken ( voorzien eind dit jaar). Van al mijn materiaal heeft 1% echt  ooit op een baan gereden gedurende een 10-tal minuten en amper 50% een testrit van 2 minuutjes gemaakt.
Eens lok af vervalt mijn interesse ervoor van 100% naar 10%.
dirk