Nieuws:

Nu in MSM 249 REPORTAGE: Alles wat u moet weten over de 10de Grote Modelspoor Expo * Spur Z weekend in Altenbeken * RAMMA 2024

Hoofdmenu

MW41

Gestart door Peter, 07 mei 2007, 18:47:07 PM

Jurgen

Voor zij die hiervan een probleem gemaakt hebben:

citaat:
Mehano - Reeks 41 koppelbaar
De reeks 41 die zopas is uitgebracht, heeft op de koppen geen functionele (kort)koppeling. Het is dus niet mogelijk om twee stellen te koppelen. Toch is er onder de kast een uitsparing voorzien voor het plaatsen van een koppelingssysteem voor kortkoppeling. Wij kregen de bevestiging van een handelaar dat het wel degelijk de bedoeling is van Rocky Rail (invoerder) om in de nabije toekomst een mechanisme ter beschikking te stellen zodat het mogelijk is om twee stellen te koppelen. Deze speciale koppeling wordt door Mehano ontworpen en zou in het najaar aangeboden worden. Of zij integraal deel zal uitmaken van de nieuwe nummervarianten of afzonderlijk te koop zal zijn wist de verkoper niet.


Bron: De Pijl

Het is vandaag op hun site geplaatst, maar staat blijkbaar al in het archief.
Maar nu weet iedereen het h?. [;)] All? hop, allemaal een 41 kopen. [:D]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

die van mij is al lang gereserveerd ondanks de minpunten van het model die neem ik er met een[:D] bij zoals sommige vervelende situaties in het leven[;)]
 

rgp

Dag,

Was dat nu echt zo moeilijk omdat van in het begin te voorzien, of gaat dat stukje een bom geld kosten ?

Roland

janjozef

dat zal natuurlijk de vraag zijn he,

jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Tom

Al?, somigen kunnen nu rustig slapen. [:o)]
Tom

rixke rail

citaat:
Deze speciale koppeling wordt door Mehano ontworpen en zou in het najaar aangeboden worden.

Zoiets als die van Treinshop Olaerts voor hun Breaks dan [?]


Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Rochevalien

Zo'n vaste koppelstang bestaat al lang hoor! lees de MSM koppelingen-special er maar eens op na.Een starre koppeling is volgens mij niet de ideale koppeling voor een treinstel.Ik zou dan ook voor een stroomvoerende kortkoppeling gaan,genre Viessman.Die scoort vrij goed in dat artikel.

Gerrit

loebaske

Spijtig maar ik heb ook men 41 geanuleerd, een Piko ziet er beter uit dan die van Rocky rail, sorry, maar dat noem ik dikke brol voor wat het allemaal kost, en als de type 26 & 18 er ook zo belabbert zal uitzien kunnen ze het van mijn part op de rommelmarkt verkopen.
De Roco prijzen dalen[:)] die van Mehano stijgen[V] en de problemen zijn nog niet van de baan, de type 77/78 begint al zijn pluimen te laten, sommige hebben ook al problemen met het tandwiel, vooral als er tractie is.....of was het de bedoeling om dergelijke machines achter glas te zetten[?][?]

tufken

Eric,

De 18 komt niet van Mehano maar van LS en wat ik hier gezien heb, hoedje af voor LS.

En er komen nog meer verassingen wacht maar af........
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


rgp

Dag,

Tufken, ik ben benieuwd, maar hoop echt dat het verrassingen zullen worden en geen verassingen.[:D]

Roland

tufken

Ja wie weet  [:D][:D][:D]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


ERVIN

Ja lap, Tufken waarom maak je ons nu weer zo nieuwschierig, all?? maat, vertel op, wat mogen we allemaal nog verwachten.[:p][}:)]

tufken

Horen, zien en zwijgen  wacht maar af [^]
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Rochevalien

Bekijk de folder 2007-2008 eens op de site van LSM.

Gerrit

ronny-vdv

Patrick,

Als je A zegt, moet je ook B zeggen.

Ronny[8)][8)][8)][:)][:)]
Mvg,

ronny-vdv