Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Treinbotsing Izegem

Gestart door the_gold, 27 april 2007, 08:42:18 AM

Kedeng Kedeng

wel geluk dat er niemand in dat rijtuig zat [:0].

n/a

citaat:
Geplaatst door Kedeng Kedeng

wel geluk dat er niemand in dat rijtuig zat [:0].



En dan te bedenken dat er mensen zijn die 1? klasse willen afschaffen. Ik stel voor dat we 1? zelfs uitbreiden en zo bufferrijtuigen voorzien zowel voor als achteraan de trein [:D]

tonycabus

Vind ik niet lollig, Blokker!
En wanneer ga je je profiel eens invullen?????[:(!]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

DelticPower

Hallo Tony,

Heb mijn webside uitgebreid met een hele verhandeling over traumaverwerking. Misschien kan het iets betekenen voor de lezers.

Groeten van Jan

jean-luc

Bedankt Jan, [:)]

Als politieman ben ik ook bezig met slachtofferbejegening en verdiep me nu in het stressbeheer en de traumaverwerking bij politiemensen. Dit om mijn collega's te begrijpen en te kunnen bijstaan als de nood het hoogst is ... wanneer alle media en andere aandacht verdwenen is. Dus wanneer er gedacht wordt "het is nu voorbij, hij is er nu over". Het is belangrijk dat je tot je pensioen en daarna als normaal mens kunt functioneren.
Mooi dat je het als machinist opneemt voor het goed functioneren van je collega's. Na een beetje lezen staat je site bij mijn favorieten, zodat ik morgen verder kan doen.

Groeten, Jean-Luc

belair

citaat:
Geplaatst door jean-luc

Bedankt Jan, [:)]

Als politieman ben ik ook bezig met slachtofferbejegening en verdiep me nu in het stressbeheer en de traumaverwerking bij politiemensen. Dit om mijn collega's te begrijpen en te kunnen bijstaan als de nood het hoogst is ... wanneer alle media en andere aandacht verdwenen is. Dus wanneer er gedacht wordt "het is nu voorbij, hij is er nu over". Het is belangrijk dat je tot je pensioen en daarna als normaal mens kunt functioneren.
Mooi dat je het als machinist opneemt voor het goed functioneren van je collega's. Na een beetje lezen staat je site bij mijn favorieten, zodat ik morgen verder kan doen.

Groeten, Jean-Luc



Dat is mooi werk Jean-Luc, volhouden zoiets. [^][;)]
mvg
Luc

DelticPower

Hallo Jean-Luc,
          fijn dat het werkstuk je aansprak, en dat je ook met dit werk bezig bent. Uit mijn ervaringen weet ik dat het heel veel voldoening geeft, als je een collega (en anderen) kunt helpen om de situatie te doorbreken en het leven weer leefbaar te maken.
Succes, en als ik je ergens mee kan helpen, laat maar weten.

Groeten van Jan

Fretbol

Voor wie interesse heeft:

Op http://users.skynet.be/0212 staan diverse foto's die ik genomen heb op vrijdagmorgen 27-04-07 tijdens het wegslepen van de treinwrakken.  

De latere foto's van de aangereden loc 2132 en het transport van de vernielde rijtuigen werden genomen in het depot en atelier van Kortrijk.

Groeten,

Fretbol [;)]

jean-luc

@ Jan. Zal ik zeker doen.

Groeten.

boke

En hoe is het tegenwoordig met loc 2132 gesteld? Is men hem al aan 't herstellen? [?]


Tom

Ik vermoed van wel.
Ik denk niet dat ze een loc van de reeks 21 kunnen missen.
Tom

Bundesbahnfreak

citaat:
Geplaatst door Tom

Ik vermoed van wel.
Ik denk niet dat ze een loc van de reeks 21 kunnen missen.



Hallo,

Momenteel staat 2132 te Salzinnes

Groeten

Rudy

Jurgen

Hoe zit het momenteel met de 2132?
Is hij gemaakt of verschroot?

En de rijtuigen?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Fretbol

Het achterste deel van het stuurrijtuig staat nog altijd bij ons op de parking van het depot in Kortrijk weg te roesten onder een plastic zeil. De rest is inderdaad volledig verschroot.

Fretbol [;)]

Jurgen

citaat:
Geplaatst door Fretbol

Het achterste deel van het stuurrijtuig staat nog altijd bij ons op de parking van het depot in Kortrijk weg te roesten onder een plastic zeil. De rest is inderdaad volledig verschroot.

Fretbol [;)]



Is men daar nog iets mee van plan? Of gaat dit uiteindelijk ook verschroot worden?
Misschien kan je er eens een foto van nemen? [;)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.