Administrators

Gestart door doomslu, 21 april 2007, 23:34:56 PM

Greg

Veel succes met jullie nieuwe opdracht om het forum nog beter en aangenamer te laten functioneren.
Greg

Märklin H0, digitaal via Central Station.

                      IMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldekopie.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-2.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanDSC01690.jpg/IMGIMGhttp://i105.photobucket.com/albums/m240/marklinhobaan/HerschaaldekopievanHerschaaldeko-3.jpg/IMG

Rochevalien

Ik had nog willen voorstellen dat iedereen die een nieuwe draad begint daar ook meteen "waakhond van dienst" word.Uitgezonderd de nieuwelingen in de hobby ?n op dit forum natuurlijk.
Het lijkt mij logisch dat iemand die een draad begint die ook helemaal leest en opvolgt en ook het beste geplaatst is om die te "modereren".
Maar als er niet bijgestuurd moet worden(of ingegrepen)moet die persoon ook niets doen natuurlijk.
Zomaar een ideetje....

Gerrit

dirkkerckhofs

Proficiat met jullie "promotie". Het is een hele goede zaak! Al het gezever van de laatste tijd had me bijna doen afhaken.

Dirk

trainfreak

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik had nog willen voorstellen dat iedereen die een nieuwe draad begint daar ook meteen "waakhond van dienst" word.Uitgezonderd de nieuwelingen in de hobby ?n op dit forum natuurlijk.
Het lijkt mij logisch dat iemand die een draad begint die ook helemaal leest en opvolgt en ook het beste geplaatst is om die te "modereren".
Maar als er niet bijgestuurd moet worden(of ingegrepen)moet die persoon ook niets doen natuurlijk.
Zomaar een ideetje....

Gerrit



Geen slecht idee Gerrit, maar dat zal veel programmeerwerk vragen denk ik hoor[;)]

Dimitri (ik zal mijn naam dan ook maar plaatsen)
Spoorse groeten
Dimitri

n/a

Een goede beslissing .
 

Gr
Flip

Rochevalien

citaat:
Geplaatst door trainfreak

citaat:
Geplaatst door Rochevalien

Ik had nog willen voorstellen dat iedereen die een nieuwe draad begint daar ook meteen "waakhond van dienst" word.Uitgezonderd de nieuwelingen in de hobby ?n op dit forum natuurlijk.
Het lijkt mij logisch dat iemand die een draad begint die ook helemaal leest en opvolgt en ook het beste geplaatst is om die te "modereren".
Maar als er niet bijgestuurd moet worden(of ingegrepen)moet die persoon ook niets doen natuurlijk.
Zomaar een ideetje....

Gerrit



Geen slecht idee Gerrit, maar dat zal veel programmeerwerk vragen denk ik hoor[;)]

Dimitri (ik zal mijn naam dan ook maar plaatsen)



>>> Hoe bedoel je ??

trainfreak

Gerrit,

Je bedoeld toch dat de maker van de topic de topic opvolgt en foute reacties verwijdert/bewerkt?

Nu kunnen enkel de admins en mods berichten bewerken/verwijderen.

Dimitri
Spoorse groeten
Dimitri

jean-luc

Vrienden,

Luc en Gerolf: welkom.
Programmeerwerk of niet, ik vind dat de administrators alle draden in de hand dienen te houden. Dit is hun job en verantwoordelijkheid. Iemand die een draadje opstart is een "gebruiker" en legt zich aldus neer met de "rode draad" binnen het forum. Twee waakhonden is meer dan genoeg.
Trouwens, het betaalt waarschijnlijk goed want Tony woont nu in een appartement aan de Belgische kust.

Groeten, Jean-Luc

Gerrit W.

Veel succes jongens!

Gerrit W.

Gerolf

Ik denk ook uit naam van Luc te spreken als ik zeg dat jullie aanmoedigingen hartverwarmend zijn. Bedankt! [:X]

Ik kan me trouwens niet van de indruk ontdoen - maar dit is mogelijk lijk wishful thinking [:I] - dat zowel de sfeer als de inhoud op dit forum verbetert. Zitten we stilaan terug op het goede spoor?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

Zitten we stilaan terug op het goede spoor?

Ik hoop het van ganser harte !

@jean-luc : vergeet de derde waakhond, Tony, niet ! Maar, ik kan je garanderen dat we niemand zullen bijten, tenzij inbrekers. [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DHG500

Luc en Gerolf, veel succes en plezier gewenst!
Met vriendelijke groet,

Bob

(DHG500)

Bundesbahnfreak

Ik heb deze morgen Belair via e-mail een plezier kunnen doen, het klinkt misschien onozel, maar het deed deugd om eens een positieve reactie te hebben gehad ipv altijd dat geruzie waar ik me stillekesaan in op aan t fretten was.[:(]
door zulke omstandigheden was ik bijna afgeknapt van t forum.

Een mooie zet om iemand als Gerolf en Luc als watchdog aan te stellen

Weiter So!![8D]

Groeten


Rudy
Rudy

Koen

@Gerolf en Luc,

Proficiat met jullie nieuwe "functie". Veel succes! Dit forum is echter een samenwerking tussen alle leden dus bij deze een oproep aan allen, laten we er iets moois van maken en ervoor zorgen dat Gerolf en Luc niet te veel werk hebben [:D].

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

marimon

Ik zal nu terug de tijd nemen om dit forum te "lezen". Goed zo Luc en Gerolf, dat is een verstandig initiatief.
Mvg, Marc
Lokmaus II - belgisch Tp III/IV - Piko A - analoog schakelen - nog steeds een beginner