Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Bedankt.

Gestart door INFO, 02 april 2007, 17:22:44 PM

janjozef

eigenlijk als de heren toch graag openlijk bekvechten doe het in de een of andere chatroom, kan je meteen antwoorden en gaat het allemaal wat vooruit. Op deze manier kun je nog lang bezig zijn, en eerlijk weinig mensen hebben er iets aan. Soms moet je ook al eens de spons vagen over iets.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Jan, daar sluit ik me volledig bij aan.
Met vriendelijke groeten
Peter

Chris

citaat:
Geplaatst door jarikd

citaat:
Alleen waarom dat in een andere kroeg moet worden verteld, snap ik niet erg.

Waarschijnlijk omdat de vechtersbazen er van uit gaan dat zij gemist worden tijdens hun detentie.

Op beneluxrail (beneluxspoor voorloper) zijn na Maestro's onverwachte laatste post talloze pagina's gevuld met teksten als "modelspoor zal nooit meer hetzelfde zijn zonder jouw aanwezigheid". We zijn nu drie jaar verder. Op beneluxspoor weet bijna niemand meer wie Maestro was en erg veel is er niet veranderd sinds zijn vertrek.

Kortom: roem is vergankelijk en niemand is onvervangbaar.



Mag ik even aangeven dat Maestro niet is vertrokken, maar is overleden........
Jou bericht, komt over of Maestro destijds verbannen was van beneluxRail, en dat is dus pertinent niet waar. Heeft de meester ook niet verdient en ik kan je meegeven dat veel mensen hem en zijn kunstwerken nog kennen.......

dancer

Ik kan INFO wel begrijpen.. als dat zovele keren zou zijn dat hij last heeft gehad van randdebielen, dan zou ik in zijn plaats ook me terugtrekken...
Maar natuurlijk is het wel spijtig..
In ieder geval.. het is een fantastische hobby..maar overalz ijn er natuurlijk onozelaars.....
Smaken en stijlen verschillen...  Nobody is perfect...

Veel succes INFO!

martintje

citaat:
Geplaatst door dancer
 Nobody is perfect...





Naaaaa, ik kom toch aardig in de buurt [^][:D]
Mvg Marty

zoeffie

[:D][:D][:D][:D]

Als jij dat zegt geloof ik het meteen[;)]

jarikd

Ik weet dat Maestro is overleden en geef toe dat mijn post nogal ongelukkig was opgesteld. Het kan inderdaad geinterpreteerd worden alsof Maestro was verbannen danwel vrijwillig was vertrokken. Voor dit misverstand wil ik dan ook mijn excuses aanbieden aan Maestro's nabestaanden.
Haalt toch uit den vreemde niet, hetgeen uw eigen land u biedt

Rotsgieter

Kijk en zo kan het ook.

Hans

pabe

Wim, ieder heeft zo zijn eigen stijl.  De jouwe is rechttoe rechtaan, zonder er doekjes om te winden, en dat is je goed recht. Als er anderen hiermee problemen hebben, dan hoeven ze jou geen vragen te stellen of te reageren, zo simpel.  Ik zou het zeer spijtig vinden als je van dit forum zou verdwijnen... want als herstarter heb ik al ontzettend veel van je posts geleerd !  

Paul