Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

zondagse crash?

Gestart door Havoc, 26 maart 2007, 20:06:13 PM

eric

citaat:
Geplaatst door modelbaanHO

Alleen wanneer ik een link in een topic open en daarna terugkeer naar het forum ben ik alle nog niet gelezen recente onderwerpen kwijt.
Voorlopig los ik dat op door eerst alle topics te lezen en dan opnieuw naar die topics te gaan met links die ik interessant vind. Niet zo handig maar ik heb geen betere oplossing. Je moet dan wel onthouden in welke topics de interessante links zitten.




Je kan ook via "Recent(e) onderwerp(en) sinds" terugaan naar ongelezen topics en daar uw keuze maken hoever je terugwil.

janjozef

dat doen ze omdat ge ook wat zou modelbouwen inplaats van met de computer te spelen [:D]

Jan

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tunnelmotor2000

Recente onderwerpen[8D]goei mop. Bij mij toont hij steevast: geen recente onderwerpen.[:o)] Denk dat er onderhoud nodig is.
 

ERVIN

citaat:
Geplaatst door janjozef

dat doen ze omdat ge ook wat zou modelbouwen inplaats van met de computer te spelen [:D]

Jan





En dat is soms meer dan eens nodig, ik betrap mij er dikwijls op dat ik uren voor dit beeldscherm zit, terwijl ik verder aan mijn baan had kunnen werken.[:(]

eric

citaat:
Geplaatst door tunnelmotor2000

Recente onderwerpen[8D]goei mop. Bij mij toont hij steevast: geen recente onderwerpen.[:o)] Denk dat er onderhoud nodig is.



Boven "geen recente onderwerpen" kun je in een balkje aanklikken waar je tot twee maanden kunt teruggaan in uw niet gelezen onderwerpen

Jurgen

citaat:
Geplaatst door eric

citaat:
Geplaatst door tunnelmotor2000

Recente onderwerpen[8D]goei mop. Bij mij toont hij steevast: geen recente onderwerpen.[:o)] Denk dat er onderhoud nodig is.



Boven "geen recente onderwerpen" kun je in een balkje aanklikken waar je tot twee maanden kunt teruggaan in uw niet gelezen onderwerpen



Dat is handig, maar eigenlijk mag de geschiedenis niet vanzelf wegvallen terwijl je op het forum aangemeld bent.
Het mag dus eens aangepast worden.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

eric

Meer dan gelijk Jurgen.
Op deze manier is nogal klungelachtig.

GeM

Dat verversen is eigen aan het forum (cookies en stuff), ik los het op volgende manier op:
browser starten en link openen naar recente niet gelezen onderwerpen.
Om dan verder te lezen, rechtsklikken en 'openen in nieuw tabblad' of 'openen in nieuw venster' kiezen.
Na het lezen dit laatste tabblad/venster sluiten, je zit dan terug in het overzicht van al je nog niet gelezen artikeltjes. verdere artikels wederom op dezelfde manier openen.
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

Havoc

Zeg mannen, ge moet dat nu allemaal niet beginnen goedpraten met lapmiddelen. Je kan dat inderdaad allemaal omzeilen en jezelf het moeilijk maken maar dat is niet de bedoeling van een forum.

Die software moet werken zoals het moet.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Peter

Soms (dikwijls) heel traag, maar zoals reeds gemeld met nog een te klikken op te lossen (niet ideaal natuurlijk)
Wat ook ergerlijk is, is dat ik regelmatig blijkbaar uit-gelogged ben. Terug inloggen is geen probleem enkel....het hoort niet.
Ik heb dit nog met geen enkel ander forum meegemaakt, dus blijkbaar schellt er dan toch wel iets aan hun software.
Met vriendelijke groeten
Peter

Havoc

citaat:
Ik heb dit nog met geen enkel ander forum meegemaakt,


Toch wel, op een ander forum dat ook Snitz software gebruikt... Juist dezelfde miserie: opnieuw moeten inloggen, lang wachten, 10x proberen voor je in een topic geraakt etc etc.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Jurgen

Om 1 of andere reden heb ik vandaag het probleem dat mijn geschiedenis weg is.
All?, volgens het forum was mijn laatste keer ingelogd op het forum gewoon het tijdstip wanneer ik net inlog. Dit heb ik 2 maal voorgehad vandaag.
Nu log ik een 3de keer in en volgens het forum was mijn laatste keer ingelogd op 30 april. [}:)]
Er gebeuren hier vreemde dingen met het forum. Misschien moet men eens overwegen om over te schakelen op een andere software.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Hoi Jurgen, ik heb net hetzelfde voorgehad, al meerdere malen deze week, vandaag lijkt alles zijn gangetje weer even te gaan, maar voor hoelang??

Tom

Het is soms dat ik net ingelogd ben en naar recente onderwerpen ga, het tijdstip staat van waneer ik ingelogd ben en er natuurlijk geen onderwerp staat.
Tom

Gerrit W.

Yup, en ook ik heb dat probleem...[:(]

Gerrit W.