Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

zondagse crash?

Gestart door Havoc, 26 maart 2007, 20:06:13 PM

Havoc

Ben ik alleen die reeds 2 zondagen na elkaar in de namiddag niet meer op het forum kan?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Kedeng Kedeng

Nee,
Alleen ik kon er voormiddag niet op, maar namiddag wel.

quf

Ik zondagavond ook niet.

Groeten

Frank

Gerolf

Volgens mij heeft heel de website platgelegen tot vanochtend.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PaulC

Inderdaad, reeds twee zondagen na mekaar hier ook "Service Unavailable"

Paul

doomslu

Jongens, mag die server ook niet van de zondagse rust genieten ? [:o)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Ik had na de eerste keer de indruk dat er aan het forum gewerkt was, want het forum lijkt iets sneller sindsdien. Dit kan ook wishfull thinking zijn ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Tom

Of eindelijk eens werken aan de MSM site, maar twas niets. [:(]
Tom

rixke rail

Ik geraakte er idd. zondag ook niet op : "Service unavailable" ! [:(!]
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

factageklerk

De laatste tijd heeft het forum wel wat kuren[}:)] ook ik raakte er niet op .
@ tony kan men dit niet verhelpen want dit is al de 2? keer op korte tijd dat het forum platligt
 

Gerrit W.

Ik krijg deze melding "Service Unavailable" geregeld. Vind ik wel lastig als ik snel eens wil komen kijken tijdens de "rustige" uurtjes op het werk.

Gerrit W.

Drinoow

Ik dacht dat het aan mijn page file lag...
Maar dat was het dus toch niet.

MVG
Sandrijn

Jurgen

Ik kon er ook niet op.

Wat de geschiedenis betreft, die blijft nu toch al iets langer bij mij. Eerst was het na het lezen van 1 topic dat dit verdween. Nu kan ik al enkele draadjes lezen voor de geschiedenis verdwijnt. Verholpen is het dus nog niet. [V]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

tunnelmotor2000

Pfff, ik krijg het heen en weer van dees forum. De topics en de info zijn super, maar de kuren.....[V]
Twee topics kan ik bekijken, dan word het supertraag en geen reactie. Nog eens klikken, dubbel want anders wil ie niet en dan gaat hij wel terug naar vorig topic of volgend maar is geschiedenis foetsie. Ik weet het, het is de wondere wereld der computers en ik zou het niet aan mij mogen laten vreten, maar ben only human.[:I]
 

modelbaanHO

Afgezien van het feit dat het forum niet bereikbaar was de afgelopen 2 zondagen heb ik wel de inruk dat het iets sneller werkt. Alleen wanneer ik een link in een topic open en daarna terugkeer naar het forum ben ik alle nog niet gelezen recente onderwerpen kwijt.
Voorlopig los ik dat op door eerst alle topics te lezen en dan opnieuw naar die topics te gaan met links die ik interessant vind. Niet zo handig maar ik heb geen betere oplossing. Je moet dan wel onthouden in welke topics de interessante links zitten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be