Omleiding?

Gestart door Peter, 24 maart 2007, 16:01:05 PM

Peter

Sinds een paar weken rijden hier op lijn 52 Antwerpen-Boom-Puurs s'zaterdags en s'zondags treinen. Normaal is hier tijdens het weekend geen treinverkeer.
Om het uur, 10 min.voor het uur in de richting Boom en 15 min. na het uur richting Antwerpen passeren die hier in Hoboken-Polder.
Eerst dacht ik dat dat te maken had met de werken in de Kennedy tunnel, maar dat zal wel niet want op die lijn rijden geen AM-80 Breaks. Weet iemand welke treinen langs hier omgeleid worden?
Met vriendelijke groeten
Peter

Koen

Misschien heeft het met de werken te maken op de lijn Mechelen - Sint Niklaas en Antwerpen-St.Niklaas. Ik heb gehoord dat er treinen deels omgeleid worden en deel vervangen worden door bussen.  

mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

wimmeke

Dit zijn extra treinen die rijden tussen Antw - Lokeren en ze hebben wel degelijk te maken met de werken in kennedytunnel en werken aan wisselstraat ter hoogte van Melsele voor aansluiting van nieuwe bocht voor rechstreeks naar kallo te kunnen rijden met HKM in plaats ven via uitwijksporen te Zwijndrecht

Peter

Rijden er dan AM-80 "Breaks van Antwerpen naar Lokeren? Je ziet die anders nooit verschijnen in Antwerpen zuid.
Met vriendelijke groeten
Peter

knibbelknabbel

Ze nemen het materieel dat beschikbaar is. Ik heb de zaterdag de trein van Puurs naar Antwerpen-Caal genomen om 8.54u (jeuj! eens een rechtstreekse trein in het weekend naar antwerpen, dit moeten ze meer doen!!!![:D]) en dit was een break. In de reis van Antwerpen-Caal naar Puurs was het een 800.

Zonder stoppen van Puurs naar Antwerpen in het weekend! Zaaaalig... (dat ze dat nog altijd niet doorhebben dat dit zal aanslaan daar in Brussel...[:(!])

Tom

Tom

Peter

Een regelmatig zicht op deze lijn (52) tussen Antwerpen-Zuid en Hoboken-Polder,  zijn 4  (vier) gekoppelde reeksen 62/63 wegens de werken in de Kennedy tunnel.
Een van de loks ziet er bijna als nieuw uit (op de foto de laatste) en heeft aan de zijnkant de logo en tekst van Infrabel (in het licht blauw) meer bepaald de 6278.
Hierbij een foto van het viertal.

Met vriendelijke groeten
Peter