Einde bezoek!!!!!!!!!

Gestart door ERVIN, 18 maart 2007, 11:26:48 AM

Frans HOOYBERGHS

Toch graag nog een paar opmerkingen.
1; Of er nu gestolen wordt bij iemand thuis, of op een tentoonstelling, of elders, ik vind het sowieso verdervelijk. En "goed" praten kan je zoiets niet.
2; Dat dit net bij Erwin moet gebeuren is heel erg. Zeker als je Erwin kent en weet hoe hij is.
3; Maar ik zei het al. Laat ons niet alles en iedereen over dezelfde kam scheren. Er zijn ook nog goede mensen.

Gerolf

Potver ... en zeggen dat ik ooit eens in Mol wou komen kijken [;)]

Nee, serieus ... dit is natuurlijk absoluut onprettig. Ik hoop dat die wagentjes op de ??n of andere manier terechtkomen.
Ik begrijp je reactie, zeker als je rekening houdt met je laatste slechte ervaringen (email-jaloezie-uitlatingen)

Het gaat mezelf er niet van weerhouden om mensen te verwelkomen hier in Mortsel, ook al zijn er altijd risico's. Ik blijf een positief mensbeeld houden.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Arbeco

Ik sluit me helemaal aan bij Gerolf, ook bij mij is iedereen die interesse heeft welkom. Maar ook hier: Ik laat mijn materiaal echt niet meer alleen achter, zelfs als de cv-monteur langskomt, ontgrendel IK de deur en blijf erbij tot hij weer weg is. Jammer dat er zogenaamde "rotte appels"tussen zitten, maar we kunnen niet anders. Hopelijk kunnen we wel onze hobby met elkaar op een leuke manier blijven delen.

Groetjes Len.
Old diesels never die...

GeM

citaat:
Geplaatst door ysbeer
Nu schieten we weer door,er is bij Ervin niet ingebroken.
Z.g.n vrienden hebben hem bestolen waar hij bij stond.
Dat heeft met niet je naam noemen niets te maken.
Op deze manier door gaan betekend dat je nergens meer iets kan laten zien of kopen,als je je naam moet noemen.
wim ysbeer


Bedoelde ik ook niet Wim, heb me mischien even verkeerd uitgedrukt.[B)]
Edit: Ik reageerde vooral op de reactie van o.a. Boke
Als je wil probeer ik even toe te lichten in een gepaster draadje, of via mail
Gert
HO, 3-rail, NMBS/DB, III, Ecos I

janjozef

Ik heb een geddelte van mijn rijdend materiaal in de club staan en daar is nog nooit iets van gestolen, verder dan dat iemand iets uit mijn lades haalt en er met rijd zonder te vragen is het nog nooit gegaan, gelukkig maar. Ik wil maar zeggen dat gelukkig niet iedereen zo is dat ze een ander zijn materiaal stelen, maar het blijft om te wenen.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

erik de noorman

Ervin, het is pijtig dat er zulke mensen bestaan maar het is nu eenmaal zo. Mijn vrouw heeft een collectie  antiek zilver en glaswerk.  Vroeger stonden er enkele stukjes in het restaurant tot er plotseling enkele stukken verdwenen zijn. Ik koop elk jaar zo'n 80 nieuwe mokkalepeltjes en niet omdat ze versleten zijn.
Toch blijf ik positief over de ingesteldheid van de meeste mensen en zijn ze welkom om mijn baan te bezoeken.

Erik

mini-bs

triestige affaire...
kwestie van respect...of tenminste van een gebrek daaraan...
 

dancer

Tegenwoordig is het wel erg gesteld met de mensen... ze worden maar egoistischer en om ze te vertrouwen moet je niet 2 keren nadenken, maar 100 keren ... (Zelf ben ik gedurende zovele jaren na?ef geweest en heb van die stomme toestanden meegemaakt waarbij mijn ouders me meestal dan moesten "helpen" om mijn gerief/geld terug te hebben...
Dat je de mensen ontvangt met een drankje: enkel als je ze echt kent... want als je effe weg bent kan er echt vanalles gebeuren..
En inderdaad... misschien best niet al je materiaal tonen dat je in huis hebt....en zorg er misschien voor dat er geen losse wagons of zo in je huis rondslingeren..maar beg ze goed op (enkel van de treinen die rijden moet je goed op de hoogte zijn hoe de samenstellingen zijn...)
En het beste is dat indien er bezoek komt een van je kennissen (je vrouw of kinderen) er bij zijn..zodat ze mee kunnen waken..
Ik ben zelf bewaker geweest op een expo//en ik weet best hoedat de mensen (gemakkelijk zonder besef) vanalles aanraken... dat ging dan om schilderijen van dikke miljoenen....
Zeker ook de mensen die niks kennen van modelspoor /kleine kinderen zouden misschien soms gemakkelijk overal willen aankomen ....en het is niet altijd gemakkelijk om te tonen (zeker aan kinderen ) dat het waardevol is en dat men er niet bruut mee mag omgaan...

Ik denk persoonlijk dat jongere mensen misschien minder na?ef zijn in het "vertrouwen van de mensen" dan oudere mensen....omdat de nieuwere generatie onder elkaar minder respectvol is en "harder"...enzovoorts..(hoewel de oudere mensen wel meer levenswijsheid hebben...)  Maar zelfs bij de mensen van de oudere generatie zitten natuurlijk ook smeerlappen..

Tegenwoordig wordt men langs alle kanten beroofd (om te beginnen al door vadertje staat) en moet men echt alert zijn..










just4fun

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

... en zeggen dat ik ooit eens in Mol wou komen kijken ...


... en ik hoor tot die gelukkigen die de baan (toen nog bijna zonder scenery) heb kunnen aanschouwen.
Jammer dat dit heeft plaatsgevonden, maar respect voor je beslissing.
Respect voor Erwin, trouwens, z'n kennis, maar ook z'n openheid!
Groet,
Paul

n/a

citaat:
ik heb al deze mensen gisteren(zaterdag) dan ook een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of zij niet"toevallig" twee wagons in hun jaszak gevonden zouden hebben, van de ??n krijg je het verwijt dat je hem een dief noemt, van de ander krijg je te horen dat hij zich met zulke zaken niet bezighoud, dus niemand heeft het gedaan, wel vreemd,  zouden die wagons dan een eigen leven gaan leiden zijn??




Als deze heren dan zo zeker zijn van hun zaak , waarom reageren ze hier dan niet.

Toch eigenaardig h? [?]


factageklerk

Ervin , in de eerste plaats betreur ik ten zeerste wat er bij jou thuis gebeurt is en wat de gevolgen daarvan zijn[V]. Want ik had wel eens graag een bezoek willen brengen aan je baan. Op de tweede plaats gefeliciteerd met je mooie reportage in MSM [:D][:D][:D]dat heb ik met plezier gelezen

groeten
joris
 

n/a

citaat:
Geplaatst door Locorail

citaat:
ik heb al deze mensen gisteren(zaterdag) dan ook een vriendelijke mail gestuurd met de vraag of zij niet"toevallig" twee wagons in hun jaszak gevonden zouden hebben, van de ??n krijg je het verwijt dat je hem een dief noemt, van de ander krijg je te horen dat hij zich met zulke zaken niet bezighoud, dus niemand heeft het gedaan, wel vreemd,  zouden die wagons dan een eigen leven gaan leiden zijn??




Als deze heren dan zo zeker zijn van hun zaak , waarom reageren ze hier dan niet.

Toch eigenaardig h? [?]





Wat zegt het spreekwoord nu weer.

ZWIJGEN IS TOEGEVEN

janjozef

Sorry, maar hoe erg het ook is, je mag geen mens beschuldigen zonder bewijzen, Ik weet niet wie op bezoek waren en hoe goed zij samenwerkten of elkaar kenden maar ik vermoed dat slechts 1 van ervin zijn gasten schuldig is, voor 2 onnozele wagontjes pleeg je geen groepsoverval.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

D_Loc

Wat hier gebeurd is, is inderdaad brutaliteit ten top[V]
Ook ik had in de toekomst graag eens naar je baan komen kijken maar kan je reactie erg goed begrijpen. Het is erg vervelend dat er op deze manier misbruik gemaakt wordt van je goedheid en enthousiasme.
Ik hoop dat je ooit nog op dit besluit terugkomt en toch nog ge?nteresseerden wilt toelaten tot je modelbaan, eventueel onder een strenger beleid (geen tassen/jassen mee etc). Eigenlijk wel erg dat het zo moet[:(]
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

ERVIN

Ik ben eindelijk nog eens tot op mijn zoldertje geraakt, ik ben terug aan het werk en daar is het ontzettend druk.
Wat heb ik ondertussen al ontdekt, een heel verhaal hoor, donderdag is er hier iemand geweest, een man alleen, het eerste wat hij vroeg was of ik nog dreigmails had ontvangen, en of ik die nog in mijn pc had zitten, ik was toen nog van geen kwaad bewust, ik vroeg hem toen of hij ook een regelmatige bezoeker was van het MSM-forum, nee zij hij me, ik post nooit berichten maar ik lees alles wel, het is zo dat ik je baan heb kunnen bewonderen.
Ik vroeg toen naar zijn naam, en daar moest hij precies even over nadenken, zeg maar Roger, toen heeft hij vol bewondering naar mijn "slabs"wagons van Os.Kar gekeken, jammer dat ze niet meer te vinden zijn, zo zei hij nog, ik had ze heel graag nog in mijn collectie gehad, maar ja , je kunt niet alles hebben.
Nadat ik hem een drankje aangeboden had, was dat verrassend snel leeg en toen moest hij dringend weg.
Ik heb vrijdagavond ontdekt dat er dus twee wagons weg waren, ik heb al de mensen die hier verleden week bij mij gekomen zijn, een vriendelijke mail gestuurd om te vragen of zij mss geen twee wagonnetjes meegenomen hadden, ik heb van iedereen bericht gehad, van de "Roger???" heb ik niets meer gehoord, straffer nog, ik kreeg mijn mail constant terug, "error"!!!!!!!, hij heeft dus een vals e-mailadres gebruikt en als hij hier geweest is heeft hij dat mailadres ongedaan gemaakt, dus voor mij is dit eigenlijk duidelijk, de Roger?? heeft volgens mij de twee wagonnetjes meegenomen en ik denk ook dat hij de persoon is die mij die dreigmails heeft toegezonden!!!
Conclusie; de vaste mannen hier op het forum zijn bij mij nog steeds welkom hoor, maar er komen hier GEEN mensen meer binnen die zich niet kenbaar kunnen maken via het forum, dus diegene die ik nog niet op forum heb gezien mogen zoveel proberen als ze willen, mijn deur blijft toe!!!
Tot zover deze spijtige affaire, en hopelijk is dit het laatste geweest wat ik heb meegemaakt, ik geef het eerlijk toe, ik ben v??l te naief geweest, v??l te goed, maar dat zal nu wel veranderen.
Dus collega's, jullie zijn nog altijd welkom in Mol hoor.[;)]