Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Digitaal Motorola/M

Gestart door tonycabus, 27 januari 2005, 09:43:57 AM

wisselstromer

ik ook

nu nog Mobile station maar als de central station onder de 300eur zakt koop ik hem
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

jakke

Ik ook , altans tot over een jaar of vier . Nu enkel locs met esu of uhlenbrock.
Wisselstromer via computer ,met belangstelling voor Belgische modellen

Ludwig

citaat:
Geplaatst door stoomvriend

Ik ook, nog steeds met 6021, uitgebreid met de draadloze ESU (prachtig materiaal overigens !!)

Bob



Bob,
Heb jij zo'n afstandsbediening van ESU ???
Zo ja: wat zijn jouw bevindingen en wat moet voor dit kleinood betaald worden .
Zou het graag willen aankopen maar ken eigenlijk niemand die het in gebruik heeft .
Of zijn er nog andere afstands bedieningen op de markt ??
LUDWIG
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Ludwig

citaat:
Geplaatst door cota

citaat:
Geplaatst door stoomvriend

Ik ook, nog steeds met 6021, uitgebreid met de draadloze ESU (prachtig materiaal overigens !!)

Bob



Bob,
Heb jij zo'n afstandsbediening van ESU ???
Zo ja: wat zijn jouw bevindingen en wat moet voor dit kleinood betaald worden .
Zou het graag willen aankopen maar ken eigenlijk niemand die het in gebruik heeft .
Of zijn er nog andere afstands bedieningen op de markt ??
LUDWIG



Gezien ik geen reactie krijg van Bob is er iemand anders die mij die info kan geven ??
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

n/a


wimhelsen

ik rij met m?rklin digitaal, het mobile station
HO märklin digitaal, NMBS, III

Gerolf

citaat:
Geplaatst door cota
citaat:
Geplaatst door cota
Bob,
Heb jij zo'n afstandsbediening van ESU ???
Zo ja: wat zijn jouw bevindingen en wat moet voor dit kleinood betaald worden .
Zou het graag willen aankopen maar ken eigenlijk niemand die het in gebruik heeft .
Of zijn er nog andere afstands bedieningen op de markt ??
Gezien ik geen reactie krijg van Bob is er iemand anders die mij die info kan geven ??
Misschien kan je hier beter een apart draadje over opstarten, bij de "digitale afdeling" van het forum.
Zelf heb ik er geen ervaring mee, maar ik durf wedden dat INFO je wat kan vertellen.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

marklinfreakske

ikke ![:D]

ik rijd thuis met 7 marklinlocs van SBB/BLS en met het mobile station [:)]. van het nieuwe digitale systeem van marklin vind ik wel goed[:)]

mvg, Brecht[;)]

benny m

ik heb de mobile station maar ik heb ook nog de controlunit 6021 staan
 

bellejt

Hier een Mobile station en een IB met boosters (en Pentium4 met koploper voor in de toekomst).Verder alle benodigde decoders van viessman en Esu.

n/a

Schaal : HO
Systeem : Digitaal gelijkstroom (ESU decoders)


Off topic " besturing Marklin digitaal"

brigaboe

Marklin Digital HO, ook nog een aantal Delta's. Een aantal analoge heb ik laten ombouwen met Uhlenbrock decoders. Ik ga er nog laten ombouwen, maar ik ga eerst op de club (MTD) raad vragen.
gr.,Pierre

Intens

Marklin 3 rail systeem.
Ik doe mee aan de wedstrijd van 2008 en wil dan alles eigenlijk op koploper en mrdirect laten rijden en schakellen.

We zullen zien of het lukt.

groeten ilja
Groeten,
Ilja

www.modelspoor-trein.nl

n/a

citaat:
Geplaatst door Ludwig

citaat:
Geplaatst door stoomvriend

Ik ook, nog steeds met 6021, uitgebreid met de draadloze ESU (prachtig materiaal overigens !!)

Bob



Bob,
Heb jij zo'n afstandsbediening van ESU ???
Zo ja: wat zijn jouw bevindingen en wat moet voor dit kleinood betaald worden .
Zou het graag willen aankopen maar ken eigenlijk niemand die het in gebruik heeft .
Of zijn er nog andere afstands bedieningen op de markt ??
LUDWIG



Dag Ludwig,

sorry dat ik niet meteen reageerde: ik ben een sporadisch gebruiker van dit forum. Mijn excuses.

Ik ben met die ESU zeer tervreden : je sluit hem gewoon aan op de Marklin 6021 : wat je aansluit is de zender / ontvanger. De controle gebeurt met een handmodule, die je om het even waar meeneemt. Het werkt radiobestuurd, dit wil zeggen dat je geen richtings- of orientatie afhankelijkheid hebt zoals sommige infra-rood wireless bedieningen. Ik kan gewoon niet meer zonder : je kan nu gaan rangeren en manoeuvreren op elke plaats van je baan, met de volledige controle in je hand. Ik heb twee dergelijke controlers (de unit die je aansluit op de 6021 kan 4 kanalen bedienen, dus 4 afzonderliijke handheld modules!).
Je kan er ook  je loks namen mee geven en zo meer.

Prijs : ik heb die 270 EUR betaald, de prijs van ??n lok... Ik vind dit de beste investering die ik gemaakt heb...

Groetjes,

Bob


jan77

citaat:
(wisselstromer )nu nog Mobile station maar als de central station onder de 300eur zakt koop ik hem

Voor mij dezelfde besturing en hetzelfde idee vind de prijs nu wel wat overdreven
Gr Jan